Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

 

 

Er enig i at Vermaelen burde få prøve seg oftere på frispark, men da må han ta frisparket selv. Den varianten de har i dag, hvor van Persie skal spille ballen til siden, og Vermaelen skal komme i fart og skyte fungerer iallefall ikke. Motstanderen rekker jo å komme helt oppi ballen før Vermaelen får skutt

Den varianten de har i de bruker i dag er den eneste varianten som fungerer for vermaelen. Pasningen til vp er for å få ballen vekk fra muren. Vermaelen har kun styrke ikke annet altså kan han ikke ta direkte frispark.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Den varianten de har i de bruker i dag er den eneste varianten som fungerer for vermaelen. Pasningen til vp er for å få ballen vekk fra muren. Vermaelen har kun styrke ikke annet altså kan han ikke ta direkte frispark.

 

BE

 

Vermaelen har også hatt et par hvor han har siktet og skutt. Husker han hadde et som var like ved å gå i krysset. Er hvertfall ikke noe dårligere enn van Persie som egentlig kun har hatt 1 godt frispark mot Sunderland på de siste 2 sesongene. Og det er temmelig bemerkelsesverdig mtp. hvor mange frispark han tar.

Link to comment
Share on other sites

Drakta hadde vært flott den, hadde det ikke vært for to fremmedelement (striper) på ermene. Den mørke ytterst på ermen kan jeg til nøden godta, men hvorfor i h**v**e skal det røde være med.

 

Skal jeg prøve å finne noe positivt med ermene, så er kan det virke som en "fornorskning" av drakta. Stripene er jo i rødt, hvitt og blått.

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke ny hjemmedrakt for min del.

Hele drakta ødelegges av to striper på ermene. Det ser rett og slett rotete ut etter mitt syn, og det virker som de har stresset med å få inn noe "nytt" i en moderne drakt. Det er ikke alltid det beste, å finne biter fra det ene og det andre, for å spikre det sammen til et produkt som skal fremstå både moderne og ha en bit av historien i seg. Tanken er sikkert god, men det skal bli spennende å se hvor godt denne drakta selger.

For min del, kunne de gjerne valgt en enkel 71-drakt i disse tider. Det hadde vært vakkert det :)

Link to comment
Share on other sites

Klart jeg skal kjøpe den nye drakten. Det kan jo hende det dukker opp høytidlige anledninger i løpet av neste sesong, slik som konfirmasjon, bryllup eller begravelse. Da er det fint å hente fram en helt ny drakt for anledningen.

Link to comment
Share on other sites

Klart jeg skal kjøpe den nye drakten. Det kan jo hende det dukker opp høytidlige anledninger i løpet av neste sesong, slik som konfirmasjon, bryllup eller begravelse. Da er det fint å hente fram en helt ny drakt for anledningen.

Hmn, bryllup?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Takk for den. Game over for 9,5 år siden

 

BE

 

Du har vel brukt "continue" funksjonen da ved å putte på jævlig mye penger? Jeg ble game over for 3 år siden på onsdag... Putter på mynter for harde livet...

Link to comment
Share on other sites

tenkte på den burgunder/blå stripete drakta på forrige side. super tøff synes jeg!

 

Den er ikke bekreftet, men en god del av de "høytstående" Arsenal folka på twitter har resirkulert den og mener at det er den nye bortedrakta..

Link to comment
Share on other sites

Kommer som alltid til å kjøpe drakta, men denne gangen blir det for å støtte AFC. Får håpe jeg venner meg til denne. Det at stripene på ermene og kragen er mørkeblå og ikke svart, hjalp litt på. Bortedrakta > Hjemmedrakta. Ingen er spot on.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...