Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

  • 1 year later...

Ikke helt overbevist selv heller, men får se hvordan det ser ut i kamp.

 

Tror ikke spillerne skal ha problemer med å skille lagkameratene sine fra motstanderne hvert fall. Den blåfargen er riiiimelig tydelig.

Link to comment
Share on other sites

Planen er å kjøpe en drakt til meg selv og drakter til et par unger når jeg drar over til serieåpningen. Om det blir hjemmedrakten eller 3. drakten vet jeg ikke (liker denne godt, men har en viss "rosa-allergi" ;D ), men det finnes ikke den minste sjanse for at det blir "bortedrakten" jeg kjøper til noen av oss.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Jeg har ingen problemer med Puma som draktleverandør, jeg har likt de fleste versjonene de har kommet med, men 2018/19-versjonen av hjemmedrakten den sliter jeg noe med.

 

Jeg misliker sterkt det som ser ut som en rosa borde rundt armene og jeg er heller ikke så begeistret over den "melerte" sikksakken over brystpartiet.

Jeg har vel de fleste hjemmedraktene som Puma har levert, jeg tviler på om jeg kommer til å bruke penger på denne.

 

Om vi får en ny draktleverandør fra sesongen 2019/20 gjenstår å se, det er mange spekulasjoner der ute, men lite håndfast.

Link to comment
Share on other sites

Den måten rosa ble brukt i vår svarte tredjedrakt har jeg sansen for. Det er helt greit å eksperimentere med en slik drakt.

Men Arsenals førstedrakt bør det ikke gjøres store endringer på. Sett fra min side så er den nye drakten å gå over streken.

 

@marius

Det var vel Bendtner med sine rosa fotballsko som innførte den fargen til klubben ?

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Ingen av hjemmedrsktene til Puma har sett spsielt bra ut. Man har prøvd seg på noen nyvinninger i designet som bare har sett krampeaktig ut, noe som har resultert i svært lite stilrene utgaver av det som burde være den flotteste drakta av dem alle. I den nyeste utgaven ser det ut til at man har gått helt på trynet. Ser ut som noen har latt deg inspirere av Marvels superhelter, men endt opp med kostymet til hun polkagris-spisende jentungen fra Lyckliga Gatan.

 

Om jeg skal kjøpe denne får Unai ta med seg Neymar til Emirates i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Den nye til neste sesong tar kaka... den er så stygg at jeg nesten håper vi må stille i bortedrakta. Er det kun ut neste sesong vi har igjen av avtalen?

 

 

Haha det stemmer, og det har svirret litt rykter rundt en overgang til Adidas.

 

Men ja, den var fæl. Blir ikke drakt på meg i år! Kolasinac klarte til og med å stille med shortsen feil vei på photoshooten..

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er den nye bortedrakten da sier jeg bare au au au.

 

Jeg har vært en av de mest positive til Puma sine Arsenal drakter, men spesielt shortsen på bortekit'et er rett og slett ??

 

https://www.footyheadlines.com/2017/12/arsenal-18-19-away-kit.html?m=1

 

 

Er det hevn for at Arsenal ryktes bort fra Puma?

 

PS! Nettsiden jeg linket til var tidlig ute med korrekte bilder av hjemmedrakten

Link to comment
Share on other sites

Helt jævlig.

 

Arsenal må jo ha en eller annen finger med i spillet når det gjelder godkjenning av disse draktene? Kan ikke skjønne at de tillater noe så ræva.

 

Er jo også et jævlig bra trekk av Puma å lage noe som kommer til å selge såpass ræva som det de presterer å lage her. Fytti granskauen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...