Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Flere enn meg som syns det var tåpelig at det KUN ble brukt britiske ungpjokker i denne promoteringen? Hvorfor kunne man ikke brukt lagets viktigste bidragsytere som Cazorla, Arteta, Mertesacker og Koscielny?

 

Ja, synes det er litt merkelig. Men det virker som om Arsenal FC vil sende visse signaler ut til omverden.

 

"Vi har også britiske fotballspillere"

 

Latterlig.

Edited by Nima
Link to comment
Share on other sites

 

Ja, synes det er litt merkelig. Men det virker som om Arsenal FC vil sende visse signaler ut til omverden.

 

"Vi har også britiske fotballspillere"

 

Latterlig.

 

Hva f*** er så latterlig med at det brukes kun britiske spillere i den kampanjen? Jeg er møkk lei av at det hele tiden er de mest profilerte spillerne og såkalte "stjernene" som hele tiden skal fronte slike kampanjer. Jeg synes det er meget bra av klubben å satse på en miks av profilerte og up and coming. At de i tillegg er britiske spillere ser jeg absolutt ikke noe problem med. Arsenal har vært mye kritisert for at vi satser lite på britiske spillere, og bare henter spillere utenfor Storbritannia. Denne kampanjen viser at Arsenal definitivt satser på britiske spillere. Det er lenge siden vi har hatt så mange britiske på laget samtidig som vi har hatt de siste par sesongene.

 

Det er like irriterende å høre folk som kritiserer klubben for denne kampanjen, som å se mengden av supportere som hele tiden velger de mest profilerte spillerne bakpå drakten. Jeg har mye mer til overs for de som velger å skille seg ut og ha navn som Jenkinson, Gibbs osv bakpå drakta fremfor Özil, Cazorla osv. Husker for noen år siden da jeg så en liten gutt som gikk rundt med 19 Gilberto bakpå ryggen. Det varmet å se en gutt som ikke skulle være som alle andre som gikk rundt med 14 Henry bakpå ryggen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Da er den nye tredjedrakten, også benevnt som "cup-drakten", offisielt lansert. En ganske drastisk forskjell fra tidligere drakter. Det er laget en video som forklarer bakgrunnen til dette designet (krever innlogging arsenal player)

 

gun__1439453046_homepage711.jpg

Link to comment
Share on other sites

er ikke helt overbevist over denne... Synes de beveger seg for langt bort fra det blå/gule som har vært opp igjennom historien... Synes de fikk til hjemmedrakten ganske bra, selv om noen sier at rødfargen er "feil", jeg synes for så vidt den er grei.

drakt nr 1: (rød) synes jeg er helt grei, om det er nyanser i fargen som ikke er helt perfekt så er det ikke er problem for meg.

 

drakt nr 2: (gull) var jeg skeptisk til i utgangspunktet, men jeg synes faktisk den tar seg bedre ut på tv-bilder enn på "fotografi" (har ikke sett den "live" ennå).

 

drakt nr 3: (svart) jeg er enig i at de beveger seg langt bort fra historiske farger, men samtidig så er det ikke noe nytt at det blir eksperimentert med bortedraktene. Jeg er litt usikker, men ikke avvisende.

Jeg finner en tidligere bortedrakt som har svart i seg (i stor grad) og den hadde sorte/hvite striper (noe ala Newcastles hjemmedrakt, men med smalere striper) Når det gjelder stripene på dagens tredjedrakt så har den en "løslig" forgjenger i bortedrakten fra 1993/94 som var gul med Adidas-stripene (store striper) på skrå over fronten av drakten (siste sesong med Adidas)

 

Når jeg ser gjennom de bortedraktene (2. 3. drakt) som Arsenal har hatt så er det mye varierte drakter. Noen er fine, andre er greie (under tvil) og andre er rett og slett "ugreie" (vil ikke bruke "stygge" ord om en Arsenaldrakt).

 

PS!! den bortedrakten jeg tror jeg har mest "problemer" med er nok bortedrakten fra 1991/93, gul med et slags trekantmønster i svart.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Hvis jeg husker rett (noe jeg ikke alltid gjør) så hadde vel Nike signalisert at de ikke ville forlenge kontrakten med Arsenal siden de ønsket å «konsentrere» seg om United som skulle bli flaggskipet deres i England. Jeg tror ikke at Nike hadde sett for seg at United hadde andre planer og gikk til Adidas istedet for å fornye kontrakten med Nike.

Link to comment
Share on other sites

Barcelonas nye avtale med Nike gjør at Chelsea sin rekordavtale bare blir "småpenger".

 

Iflg. VG så vil Barcelonas nye avtale kunne bringe inn nær 1 milliard kroner neste sesong (avhengig av resultater). I perioden frem til år 2026 så kan vil Barcelona motta en sum pr år som vil ligge mellom minimum nær 1 milliard kroner (€105 mill) opp til maksimum nær 1.5 milliarder kroner (€155 mill).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...