Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Ser veldig bra ut!

 

Endelig tilbake til rødfargen. Nå gjenstår det bare å håpe at bortedrakta ikke kommer med traktormønster slik som 92-93 sesongen. ;)

Vi skal ha den samme bortedrakta som vi har hatt i denne sesongen tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Drakta ser da flott ut. Klassisk red and white Arsenal. ;)

Reklamen er desverre ett onde men vi venner oss nok til den også...

 

Syns ikke den er noe værre enn O2-logoen egentlig...reklame er reklame.

ok, Chelsea har hatt dem før, men Emirates valgte jo å ordne avtale med en bedre klubb ;)

 

Er egentlig mer teit at dommerne har Fly Emirates. Får håpe de bytter.

Link to comment
Share on other sites

 

I denne linken er drakta gravstygg! Ekkel! Grusom, desverre!

 

Men de andre bildene fra Arsenal.com virker herlige, men denne ble så "tørr" og ekkel...

Disse bildene har vel vært diskutert før. Nekter å tro at dette er ekte bilder. Hvis man ser nøye rundt reklamen på brystet, og rundt emblemet i nakken, ser det ut som bildene er behandlet digitalt. Dessuten mangler drakten mønstret /symbolene som er nedover siden under armene. Ser det godt på bildet av Henry at det ikke er helrødt der, slik det er på vitalfootball.

Link to comment
Share on other sites

 

I denne linken er drakta gravstygg! Ekkel! Grusom, desverre!

 

Men de andre bildene fra Arsenal.com virker herlige, men denne ble så "tørr" og ekkel...

 

Er den rød, hvit og har Arsenalemblemet på så er det umulig å få en drakt som er ekkel, grusom eller gravstygg. Ihvertfall for meg som er Arsenalfan og ikke motefrik

Link to comment
Share on other sites

Ser bra ut den.Blir vel bestilling på Arsenal.com og få en

dvd med på kjøpet. :D

 

Og hvordan unngår du å få toll og avgifter i tillegg til kjøpesummen? Jeg har brent meg på slike bestillinger fra Arsenal tidligere. Utrolig kjipt med den 200 kroners grensa. :D

Link to comment
Share on other sites

Ser bra ut den.Blir vel bestilling på Arsenal.com og få en

dvd med på kjøpet. B)

 

Og hvordan unngår du å få toll og avgifter i tillegg til kjøpesummen? Jeg har brent meg på slike bestillinger fra Arsenal tidligere. Utrolig kjipt med den 200 kroners grensa. :lol:

 

Helt enig.Nå var vel et av valgløftene at denne skulle justeres men ..... ;)

Men var heldig og slapp toll når jeg kjøpte jubileumsdrakta.Satser det

holder denne gangen og. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ser at man nå kan forhåndsbestille draktene for kommende sesong, men skal Fabregas nå ha drakt nummer 4??

Er det bekreftet noe sted, eller er det bare en feil?

 

Ellers, var det vel ingen andre som har byttet nummer slik jeg kunne se det. Rosicky står oppført med drakt nummer 7.

 

http://shop.arsenal.com/arsenal/

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...