Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Da var hjemmedrakten ankommet. Rett og slett et praktstykke!

 

Nå har jeg vandret frem og tilbake fra postkassa de siste to ukene, men hver eneste dag blir jeg like skuffet.

Mange tanker vandrer igjennom hodet, og er det slik at jeg vært slem mot postmannen? Hater han Arsenal?

Bikkja kan jo heller ikke være innblandet, for regninger kommer det i stor skala hver eneste dag.

Nei, dette er jo nesten værre enn å vente på sesongstart....

 

Synes det var meget unødvendig å gni det inn Tusmo , og det på en lørdag :o

Link to comment
Share on other sites

Da var hjemmedrakten ankommet. Rett og slett et praktstykke!

 

Yepp nydelig drakt som også ventet i postkassa idag.

En fin bonus den piqueskjorta en fikk med gratis;-)

Link to comment
Share on other sites

Håpet at den nye hjemmedrakta var for salg i et av draktteltene på Dana cup, men ikke søren ! ;)

Kun Chelsea, United og Liverpool som hadde sine tilgjengelige.

Noen som også mener at United drakta er dritstygg? Jeg syns den slett ikke er noe pen.

 

Manure sin drakt har jo alltid vært stygg ;)

Link to comment
Share on other sites

Så er det noe forskjell i lengden på de forskjellige størrelsene? Er svært usikker på om jeg skal velge M eller L. Er 186 cm høy.

 

http://onlinestore.arsenal.com/page/nikesizing

 

Her står det: "To fit height: N/A"

 

Vil si det kommer ann på hvor kraftig eller bred du er. Jeg er 184-185, og har en del drakter i både M og L. Jeg foretrekker M fordi jeg liker at draktene skal sitte litt "tight" og at de ikke rekker meg så langt ned som L gjør.

 

Men ville nok gått for L hvis jeg skulle være på den sikre siden <_<

Link to comment
Share on other sites

kom hjem fra ferie i utlandet nå, og der lå drakta og ventet på meg!

 

Må si jeg er svært missfornøyd, fordi den er så fin at jeg nesten ikke tørr bruke den i annet enn på matchdager og finere anledninger <_<

For en trøye! Stoffet er jo helt himmelsk, og designet enda bedre!

 

Har et tosifra antall Arsenal drakter, og trur jeg kan konkludere med at dette er den fineste og mest behagelige jeg har hatt!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...