Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

De var virkelig flotte - og som Andy likte jeg den gule særdeles godt.

 

Enig. Syntes også hjemmedrakten var veldig smakelig. Langt bedre enn hva vi har hatt de siste sesongene :D

 

Hadde blitt utrolig glad hvis dette var draktene vi faktisk kom til å spille med neste sesong, men er nok bare en Arsenal fan som har lagd disse i photoshop :P

Link to comment
Share on other sites

Det er jo photoshoppa til tusen.

 

Jepp. Men Nike skulle rett og slett bare sett på disse photoshoppa draktene og rett og slett kopiert de.

 

Ender nok med nok en skuffende drakt i år også tror jeg.. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Men vi kommer til å se ut som svensker (sitat: min kone)

 

:D Tenkte det samme når jeg så dem. Jeg la dem ut forde jeg syntes de var tøffe, og ja de er falske. Hjemmedrakten er min favoritt uten tvil!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg gikk inn på arsenal.com nå, kom det opp en pop-up med reklame for den nye bortedrakta. Hele drakta var sladda (svart) utenom akkurat rundt crestet, der var den gul --> Det ser ut til at bortedrakta blir gul.

Link to comment
Share on other sites

Da vet vi at bortedrakta blir gul, vi fortsetter med den samme logoen og Nike er framdeles vår hovedsponsor. Samtidig kan man tyde en krage på drakten, men det kan også være fra den drakten Chamakh hadde på seg på det opprinnelige bildet.

 

Jeg gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

Når jeg gikk inn på arsenal.com nå, kom det opp en pop-up med reklame for den nye bortedrakta. Hele drakta var sladda (svart) utenom akkurat rundt crestet, der var den gul --> Det ser ut til at bortedrakta blir gul.

 

 

Hvis den ikke er sort da, og at det skal skinne en glorie rundt Arsenal merket for og understreke det :)

Link to comment
Share on other sites

For å understreke hvor dårlig jeg er med å igjenkjenne ansikter, så fikk jeg et lite "sjokk" med mitt første øyekast på reklamen for den nye bortedrakta.

 

Jeg trodde først det var "klysa" himself (C. Ronaldo) som var modell her. Etter nøyere undersøkelse så har jeg kommet frem til at det vel må være Chamakh som er avbildet, og som sagt jeg er meget dårlig med ansikter :)

Link to comment
Share on other sites

http://fr-fr.facebook.com/topic.php?uid=20...712&topic=17899

 

Er jo photoshopet, men klarer ikke bestemme meg for om jeg liker dem eller ikke... Ville selvsagt ikke hatt hjemmedrakten grunnet for lite hvit på armene, men alikevell... :)

Personlig synes jeg de var forferdelige, men det er jo min mening ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...