Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Guest kellex

ahh, helt enig, endelig en Arsenal-drakt som ser ut som en Arsenal-drakt skal gjøre! Må nok skaffe meg denne. Kan brukes til alt, både hverdags og fest, på jobb og fisketur! :)

 

støttes fullt!! :)

Link to comment
Share on other sites

Virkelig en flott drakt. Ble ordentlig glad for igjen å ha hvite ermer. :)

 

Se at flere har bestilt fra Arsenal.com. Da drakta koster over 200 Nkr, må man ut med ekstra toll/ moms slik som med CDer o.l., eller er klær untatt fra denne regelen?

Link to comment
Share on other sites

Virkelig en flott drakt. Ble ordentlig glad for igjen å ha hvite ermer. :)

 

Se at flere har bestilt fra Arsenal.com. Da drakta koster over 200 Nkr, må man ut med ekstra toll/ moms slik som med CDer o.l., eller er klær untatt fra denne regelen?

 

Bestilte drakta for noen timer siden selv og og det kom på £83.00 inkl. frakt med RAMSEY 16 og to Premier League merker på skuldrene, men eg regner med at tollerene vil åpne den, så det kommer nok en toll avgift på den skal du se på 2-300 kr tenker eg..så svaret på spørsmålet ditt er nei!!

 

Det er ikke lenge siden eg bestilte disse skoene fra Unisport da kom det toll avgift på 258 kr tror jeg det var..

Link to comment
Share on other sites

Bestilte drakta for noen timer siden selv og og det kom på £83.00 inkl. frakt med RAMSEY 16 og to Premier League merker på skuldrene, men eg regner med at tollerene vil åpne den, så det kommer nok en toll avgift på den skal du se på 2-300 kr tenker eg..så svaret på spørsmålet ditt er nei!!

 

Det er ikke lenge siden eg bestilte disse skoene fra Unisport da kom det toll avgift på 258 kr tror jeg det var..

 

Har bestilt to ganger, en gang kom det toll i tillegg, og en gang ingenting... vet ikke hvorfor jeg slapp en gang...

Link to comment
Share on other sites

Bestilte drakta for noen timer siden selv og og det kom på £83.00 inkl. frakt med RAMSEY 16 og to Premier League merker på skuldrene, men eg regner med at tollerene vil åpne den, så det kommer nok en toll avgift på den skal du se på 2-300 kr tenker eg..så svaret på spørsmålet ditt er nei!!

 

Det er ikke lenge siden eg bestilte disse skoene fra Unisport da kom det toll avgift på 258 kr tror jeg det var..

 

 

Var redd for det. Takk for info. :)

Link to comment
Share on other sites

ja, du må betale den norske momsen - høy sats, både på selve varen og på transporten.

og de pengene går med til å betale trygd, bygge veier, passe på svigermor, betale politiet, ungdoms arbeid, pusse opp skoler, bygge barnehager, lage ballbinger, opprettholde kulturtilbud osv.

 

Moms gir dine nærmeste en framtid :)

Link to comment
Share on other sites

og de pengene går med til å betale trygd, bygge veier, passe på svigermor, betale politiet, ungdoms arbeid, pusse opp skoler, bygge barnehager, lage ballbinger, opprettholde kulturtilbud osv.

 

Moms gir dine nærmeste en framtid :)

 

Yeah, right....

 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

og de pengene går med til å betale trygd, bygge veier, passe på svigermor, betale politiet, ungdoms arbeid, pusse opp skoler, bygge barnehager, lage ballbinger, opprettholde kulturtilbud osv.

 

Moms gir dine nærmeste en framtid :)

 

Ikke heeeelt sikker om jeg ønsker å passe på svigermor men.... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Hjemmedrakta er meget fin, og er den beste på mange mange år. Bortedrakta er ganske "close" i nivå, og jeg synes virkelig Arsenal har noe å være stolte av de neste to sesongene.

Da ble det brukt £331 idag, men hva gjør man ikke for at familien skal bli fornøyd :)

 

Helt enig, men det triste er at denne fantastiske drakten bare blir for en sesong!

 

"*The new Arsenal home kit is for one season, with a commemorative kit being introduced to celebrate the Club’s 125th anniversary to coincide with the 2011/12 season."

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...-2010/11-season

Link to comment
Share on other sites

Helt enig, men det triste er at denne fantastiske drakten bare blir for en sesong!

 

"*The new Arsenal home kit is for one season, with a commemorative kit being introduced to celebrate the Club’s 125th anniversary to coincide with the 2011/12 season."

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/a...-2010/11-season

 

Såpass ja......., det har jeg ikke fått med meg :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestillte en, bestillte samtidig drakter til mine unge nevøer, som jeg prøver å påvirke alt jeg kan der de ellers i hverdagen opplever stor påvirkning av Pool og ManU.

Og jammen trur eg dei allerede er på vei (status: Dispatched) :) B)

 

(Siden offisiell salgsdato i "butikkene" er 29. juli så hadde jag regnet med å måtte vente til vi var kommet inn i August)

Link to comment
Share on other sites

Spm til dere som bestiller, tenkte å ta en pre-order på hjemme drakta, hvor mye blir det i porto, postavkrav osv osv når man bestiller fra England?

 

 

Eg betalte £83.00 inkl. frakt. Men toll på 200 kr vil komme i tillegg ca..

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Da var årets bortedrakt med Chamakh bakpå kommet i posten. Flotte farger og et deilig stoff! :)

Hva synes dere andre som har fått den?

 

Du fikk i dag ja?! Hadde håpet på at den skulle dukke opp i dag.. Du bestilte ifra arsenal.com eller fra gunners.no?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...