Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Bilde av den neste sesong hjemmedrakt:

http://www.arsenalinsider.com/index.php/ar...irt-the-verdict

 

Drakten er basert på den som ble brukt drakten fra 1971, da vi vant The Double. Ja, armene er hvite igjen :)

 

Hvis dette stemmer så blir jeg så senti at jeg nesten må grine. Dette er den vakreste drakten vi noen gang har hatt. Enkel, ren og nydelig..

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette stemmer så blir jeg så senti at jeg nesten må grine. Dette er den vakreste drakten vi noen gang har hatt. Enkel, ren og nydelig..

 

 

Enig, det er rett og slett slik en Arsenal hjemme drakt skal se ut. Hadde vi fått fjernet Fly Emirates reklamen (det skjer jo ikke da) så hadde det vært PERFEKT.

Link to comment
Share on other sites

Det der tror jeg ikke blir drakten. Den drakten er mistenkelig lik drakten fra 70-tallet. Det ser rett og slett ut som om noen har brukt photoshop til å legge logo, nikemerke og sponsor på bildet av 70-tallets drakt

Link to comment
Share on other sites

Det der tror jeg ikke blir drakten. Den drakten er mistenkelig lik drakten fra 70-tallet. Det ser rett og slett ut som om noen har brukt photoshop til å legge logo, nikemerke og sponsor på bildet av 70-tallets drakt

Tenkte det samme selv, mr. Kartrud, men du verden så fin den var! Dette er slik en arsenaldrakt skal se ut.

Link to comment
Share on other sites

Den var fin ja, men ikke den fineste jeg har sett.

Skulle ønske vi hadde fått en som lignet den drakta vi brukte når vi hadde JVC som hovedsponsor, den drakta er skikkelig fin.

Men dette er heller ikke drakta vi skal bruke, den er enkelt å greit photoshoppa, sjekk klubbemblemet som Kim sier, henger ikke på greip i det hele tatt.

Det kommer mange ja, jeg tror ikke på noen som helst før den endelige drakta dukker opp på Arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Funka fint her...

 

arsenalshirt1.jpg

 

Ja, det er lov å drømme :) Uansett så var den meget fin den 88/89 drakten de selger nå på arsenal.com. Fikk den for 1 uke siden og er meget fornøyd! Kommer ikke til å kjøpe flere arsenal drakter som ikke holder seg til tradisjonene. Identitet er meget viktig for meg og spesielt nå som man har skiftet stadio, eierskifte er i horisonten og at laget har blitt veldig kommersielt. At Gazidis har startet "arsenalisation" er positivt og gleder meg til å se legendene i rød/hvite drakter på stadio veggene.

 

For mange av oss så var nettopp den verdenskjente hjemme drakten som gjorde at vi fikk øynene opp for arsenal. At Nike driver leker med dette er dumt, da det er lagets hjemmedrakt som er det store kjennemerket for et lag. Hjemmedrakten vi har nå er en fin drakt men den er ikke i stil med hva arsenal skal være. Og når vi ser på bortedraktene så er det nesten en skam spør dere meg. Vi har isåfall en liten historie med blå bortedrakt, men at vi i det hele tatt stille i hvit drakt til tider er helt utrolig!(er klar over at det har blitt brukt tidligere)

 

Ps: arsenalinsider har gjort dette tidligere, og har vært skremende nære i sin verson av kommende drakter.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Gul og brun drakt??? Nei takk... Gult og blått på bortedrakten - basta! :-)

 

Enig med den. Fargen er riktignok vin-rød og ikke brun. På dette bildet så det nesten brun ut. Uansett er jeg mest spent på hjemmedrakten som kommer og krysser det som er at det blir en tradisjonell drakt!

Link to comment
Share on other sites

Ei f******* banandrakt ! ?

Den var stygg :angry:

Jeg syn de hjemmedraktene vi har nå er fine jeg, også bortedrakta, den er jo pen i Blå med hvite pinstripes og krage :angry:

 

Veldig enig i deg Espen.

Jeg vil ha den typen drakten vi har i år. Ganske sterk rødfarge.

Og borte og tredjedrakten var noe av de beste vi har hatt på lenge, men vær så snill å ikke komme med en gul borte drakt !

Link to comment
Share on other sites

Veldig enig i deg Espen.

Jeg vil ha den typen drakten vi har i år. Ganske sterk rødfarge.

Og borte og tredjedrakten var noe av de beste vi har hatt på lenge, men vær så snill å ikke komme med en gul borte drakt !

 

Kjekt å ha deg her Mads ! :angry:

håper du blir aktiv her :angry:

Men når fikk vi hjemmedrakta i 2008 ? når på nyåret var det ? kom den ike i April ?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...