Jump to content

Den nye drakten!


Fabregas15

Recommended Posts

Guest kellex

Synes det var en veldig fin drakt..kunne kanskje tenkt meg å byttet den rødbrune fargen med en blå,men alt i alt en fin drakt :)

 

Slik tenker du?

 

thatsbetter.jpg

 

Enig i at det var en fin drakt. Den er i det minste gul :P

 

10mu7op.jpg

Link to comment
Share on other sites

Denne ballen som er med i bildet der Cesc skal skyte, blir det PL ballen for 2010/2011 sesongen ?

Er ivertfall et PL symbol på den, så vil tro det ;)

Fabregas og Song har også vist de første bildene av noen nye farger av to av Nikes modeller ;) (bare mens vi var på det sporet)

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jun 28 2010, 06:57 PM) 200832[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.epltalk.com/arsenal-home-jersey...+%28EPL+Talk%29

Nydelig og slik vil den se ut. Men det bildet der er nok fortsatt falsk. Se på klubb emblemet, blå feltet! Synes speiselt på bilde nr 3.

 

Pluss hvis du ser på "rynka" ovenfor logoen så ser det også litt shoppa ut ;)

 

Får uansett vente til torsdagen, så får vi bekreftet den nye hjemmedrakta, og forhåpentligvis Laurent Koscielny også samme dagen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hjemmedrakta er meget fin, og er den beste på mange mange år. Bortedrakta er ganske "close" i nivå, og jeg synes virkelig Arsenal har noe å være stolte av de neste to sesongene.

Da ble det brukt £331 idag, men hva gjør man ikke for at familien skal bli fornøyd :)

Link to comment
Share on other sites

Hjemmedrakta er meget fin, og er den beste på mange mange år. Bortedrakta er ganske "close" i nivå, og jeg synes virkelig Arsenal har noe å være stolte av de neste to sesongene.

Da ble det brukt £331 idag, men hva gjør man ikke for at familien skal bli fornøyd :)

 

Bestiller du fra Arsenal.com?

Hvordan er det med størrelser, hvor stor er draktene?

Link to comment
Share on other sites

Bestiller du fra Arsenal.com?

Hvordan er det med størrelser, hvor stor er draktene?

 

Bestiller fra arsenal.com

Størrelser:

http://onlinestore.arsenal.com/page/nikesizing&layout=popups

 

Vanlig NIKE-størrelser.

Gå inn i en sportsbutikk og prøv en NIKE-drakt, da slipper du å bestille feil :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...