Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skal vi tro ryktene har han fortsatt respekten intakt innad i spillergruppa, og der er visstnok stemningen bedre enn på lenge. Så kan vi spørre oss hva som er viktig - rollen han har som frontfigur for laget eller rollen han har leder for laget? Jeg tror han forblir kaptein hvis han ikke drar, men det er vanskelig å spå. Wenger kan være knallhard når han føler for det, og ingen av oss kjenner til detaljene her. Gallas mistet kapteinsbindet på dagen, midt i sesongen, så da gjenstår det å se hva som skjer her.

Link to comment
Share on other sites

Som supporter så er jeg i utgangspunktet av den formening at RvP, hvis han blir, ikke fortjener kapteinsbindet.

Men likevel ser jeg det som en god mulighet for at han har kapteinsbindet neste sesong (som sagt hvis han blir), uten at jeg skal protestere. Grunnen er som 'bjornage' nevner at at kanskje fremdeles har en stor respekt innad i spillergruppen.

 

Når en manager velger kaptein så er det for meg tre punkt han må vurdere.

1. Managerens tillit til sin kaptein. Kapteinen er managerens "høyre" hånd på banen og han MÅ ha manageren sin fulle tillit.

2. Medspillernes tillit. En kaptein som er isolert og mislikt blandt sine medspillere vil ikke fungere. Så tillit og respekt av sine kollegaer er svær viktig.

3. Supporterens tillit. En kaptein kan ikke være direkte mislikt av fansen, men det betyr ikke at alle må "elske" han.

 

Selv om det er en del av oss som mer/mindre skuffet over RvP sine uttalelser, så tviler jeg på at den store massen av fans vil ha problemer med vanPersie som kaptein neste sesong.

Jeg setter en forutsetning for at RvP skal bære kapteinsbindet i første kamp mot Sunderland (i treningskampene bryr jeg meg ikke om hvem som er kaptein). For at RvP skal være kaptein ved seriestart så må hans fremtid være klarlagt, enten at han har skrevet under ny kontrakt eller at han gjør det klart at han fullfører kontrakten med Arsenal. Hvis vi derimot kommer til 18. august uten en slik avklaring så kan vi ikke starte med en kaptein som kan forsvinne i løpet av de neste to ukene.

Link to comment
Share on other sites

He he, Arsene Wenger, for en mann, dette laget blir det mye gøy med i årene fremover, vi går for "the triple" denne sesongen, PL, FA og ikke minst CL.

Klarer ikke å se at noen kan tukte dette gjennomsolide mannskapet, takk monsieur Wenger for jobben som gjøres hver eneste dag.

Link to comment
Share on other sites

Som supporter så er jeg i utgangspunktet av den formening at RvP, hvis han blir, ikke fortjener kapteinsbindet.

Men likevel ser jeg det som en god mulighet for at han har kapteinsbindet neste sesong (som sagt hvis han blir), uten at jeg skal protestere. Grunnen er som 'bjornage' nevner at at kanskje fremdeles har en stor respekt innad i spillergruppen.

 

Når en manager velger kaptein så er det for meg tre punkt han må vurdere.

1. Managerens tillit til sin kaptein. Kapteinen er managerens "høyre" hånd på banen og han MÅ ha manageren sin fulle tillit.

2. Medspillernes tillit. En kaptein som er isolert og mislikt blandt sine medspillere vil ikke fungere. Så tillit og respekt av sine kollegaer er svær viktig.

3. Supporterens tillit. En kaptein kan ikke være direkte mislikt av fansen, men det betyr ikke at alle må "elske" han.

 

Selv om det er en del av oss som mer/mindre skuffet over RvP sine uttalelser, så tviler jeg på at den store massen av fans vil ha problemer med vanPersie som kaptein neste sesong.

Jeg setter en forutsetning for at RvP skal bære kapteinsbindet i første kamp mot Sunderland (i treningskampene bryr jeg meg ikke om hvem som er kaptein). For at RvP skal være kaptein ved seriestart så må hans fremtid være klarlagt, enten at han har skrevet under ny kontrakt eller at han gjør det klart at han fullfører kontrakten med Arsenal. Hvis vi derimot kommer til 18. august uten en slik avklaring så kan vi ikke starte med en kaptein som kan forsvinne i løpet av de neste to ukene.

 

 

Veldig enig i dette innlegget.

Link to comment
Share on other sites

He he, Arsene Wenger, for en mann, dette laget blir det mye gøy med i årene fremover, vi går for "the triple" denne sesongen, PL, FA og ikke minst CL.

Klarer ikke å se at noen kan tukte dette gjennomsolide mannskapet, takk monsieur Wenger for jobben som gjøres hver eneste dag.

 

Hehe, du er evig optimist!

men er også veldig optimistisk til denne sesongen, og jeg tror vi kan være utfordrere i ligaen og CL hvis vi ikke får sinnsyke skadeproblemer!

Klarer faen ikke å vente til neste lørdag, gleder meg som en nyfødt gris!

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe, du er evig optimist!

men er også veldig optimistisk til denne sesongen, og jeg tror vi kan være utfordrere i ligaen og CL hvis vi ikke får sinnsyke skadeproblemer!

Klarer faen ikke å vente til neste lørdag, gleder meg som en nyfødt gris!

Hva gleder en nyfødt gris seg til? Slakting?? :o

Link to comment
Share on other sites

http://www.pondus.no/default.aspx?section=artikkel&id=20167&pagenr=2

"15. Grisens orgasme kan vare i opptil en halvtime"

 

Forøvrig så mener jeg at Wenger er et geni, en av seks managere som har vunnet PL og jeg tror vi i alle fall kan kjempe om det i år i motsetning til i fjor.(En sesong som alt i alt endte med forbedring fra fjoråret til tross for at vi mistet tre faste spillere)

Link to comment
Share on other sites

He he, Arsene Wenger, for en mann, dette laget blir det mye gøy med i årene fremover, vi går for "the triple" denne sesongen, PL, FA og ikke minst CL.

Klarer ikke å se at noen kan tukte dette gjennomsolide mannskapet, takk monsieur Wenger for jobben som gjøres hver eneste dag.

Hehe ikke en sesongoppkjøring uten at du spår tre trofeer. Som vanlig er jeg veldig uenig i dine spådommer, men det skal sies at jeg er mer optimistisk i år enn foregående sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Hehe ikke en sesongoppkjøring uten at du spår tre trofeer. Som vanlig er jeg veldig uenig i dine spådommer, men det skal sies at jeg er mer optimistisk i år enn foregående sesonger.

Enig med deg, føler vi har det beste laget vi har hatt på åresvis, kanskje ikke mtp sterkeste startellever, men sterkeste tropp.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg, føler vi har det beste laget vi har hatt på åresvis, kanskje ikke mtp sterkeste startellever, men sterkeste tropp.

Nå får vi bare krysse fingrene for at vi ikke får noen langtidsskader. Tror Cazorla vil bli en nøkkelspiller for oss. Lenge siden jeg har gledet meg såpass over en signering. Wenger har vært flink i sommer og det er vel grunnen til at de fleste tar framtiden til RvP med knusende ro, men hva skjer med Walcott?

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

Hehe ikke en sesongoppkjøring uten at du spår tre trofeer. Som vanlig er jeg veldig uenig i dine spådommer, men det skal sies at jeg er mer optimistisk i år enn foregående sesonger.

 

 

Tradisjon tro, men legg merke til at jeg slett ikke kommer til å hudflette hverken Wenger eller laget om det ikke skjer ;D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tradisjon tro, men legg merke til at jeg slett ikke kommer til å hudflette hverken Wenger eller laget om det ikke skjer ;D

Når du alt går ned den gata kan det jo nevnes at det nok er andre som blir gjenstand for din frustrasjon

Link to comment
Share on other sites

Resultatene teller, ikke hva som utelukkende skjer i overgangsvinduet. Nå må Wenger snu dette til noe positivt. Men ja, dette er ikke bra for Wengers status. Når RVP skal rettferdiggjøre overgangen sin kommer han til å gå rett på Wenger, og det blir ikke pent å lese.

Link to comment
Share on other sites

Selv om van Persie er en kødd og nå public enemy number 2 så håper jeg han slakter klubben for alt han kan. Det er ingenting her han kan redde eller ha håp om å redde så det er bare å kjøre på.

 

Blir artig lesning.

Link to comment
Share on other sites

Vet nå ikke hvem jeg er mest skuffet over, Van Persie eller arsenal ledelsen som selger sin kaptein og beste spiller til en rival som hadde 19 poeng over oss forrige sesong!! En mager trøst er at de 3 nye signeringene ser ganske så gode ut..

 

Ser så klart at man er/var i en vanskelig situasjon pga kontrakten hans. Men ikke fortell meg at vi ikke kunne solgt han til en annen klubb i Europa?!

 

Men gjort er gjort, og nå får man bevege seg fremover og satse på en mer verdig nr.10(Cazorla?)

Det skal uansett bli litt av en opplevelse å se når Van Persie og United kommer til 'The Grove' kommende sesong..

Link to comment
Share on other sites

100% bak Wenger foran denne sesongen.

 

Han har styrket laget skikkelig denne sommeren og vi kommer antagelig til å hente inn minst 1 til nå etter at Rat van Persie dro.

Link to comment
Share on other sites

Syns ufattelig synd på denne mannen. Når skal noen av hans talenter forbli trofaste mot ham og det han har gjort for dem? Ikke en har blitt i klubben, de har forlatt ham med sår i ryggen hele gjengen.

Hvem blir nestemann? Hvor lenge orker du å jobbe under slike forhold?

 

Styret har ødelagt uken min og ødelagt nesen alt håp for sesongen dessverre. Nå venter jeg bare på nakkeskuddet i form av et salg av Song eller Walcott.

 

Ser at flere her kommenterer at det var riktig å selge vP. Selv klar, våken, edru og litt mindre sint så klarer jeg ikke kjøpe ett eneste argument. Dette handler ikke om pris, det handler kun om ambisjoner. United viser hva de tenker om viktigheten av en god stall og viktigheten av å vinne, vi viser det stikk motsatte. Vi viser svakhet, feighet og mangel på ambisjoner og visjoner. Hvis ikke styret klarer å se ringvirkningene av et slikt salg så er det blitt så senile og gamle at de bør bli kastet. Dessverre sitter det en stum, rik mann uten ryggrad som eier og det er i ferd med å bli klubbens største problem.

Link to comment
Share on other sites

Syns ufattelig synd på denne mannen. Når skal noen av hans talenter forbli trofaste mot ham og det han har gjort for dem? Ikke en har blitt i klubben, de har forlatt ham med sår i ryggen hele gjengen.

Hvem blir nestemann? Hvor lenge orker du å jobbe under slike forhold?

 

Styret har ødelagt uken min og ødelagt nesen alt håp for sesongen dessverre. Nå venter jeg bare på nakkeskuddet i form av et salg av Song eller Walcott.

 

Ser at flere her kommenterer at det var riktig å selge vP. Selv klar, våken, edru og litt mindre sint så klarer jeg ikke kjøpe ett eneste argument. Dette handler ikke om pris, det handler kun om ambisjoner. United viser hva de tenker om viktigheten av en god stall og viktigheten av å vinne, vi viser det stikk motsatte. Vi viser svakhet, feighet og mangel på ambisjoner og visjoner. Hvis ikke styret klarer å se ringvirkningene av et slikt salg så er det blitt så senile og gamle at de bør bli kastet. Dessverre sitter det en stum, rik mann uten ryggrad som eier og det er i ferd med å bli klubbens største problem.

Word.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...