Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

 

 

Det er sikkert mulig å være svært negativ til det som skjedde i klubben forrige sesong, det finnes sikkert City-supportere som er svært negativ til mye av det som skjedde i City også, for ikke å snakke om hvor kritisk mange av United-supporterne har vært etter sesongslutt.

Uansett så er det samtidig mange som mener at fjorårets 3.plass og direktekvalifisering til CL er den største prestasjonen Wenger noensinne har oppnådd i klubben, bl.a George Graham uttalte akkurat dette, og det sier ikke veldig lite.

Hver eneste sesong finnes det massevis å være negativ til hvis man ønsker det, men det finnes samtidig veldig mye å være positiv til også i løpet av en sesong som spenner over 38 kamper.

Fasiten etter forrige sesong sier at vi avsluttet foran klubber som Liverpool, Tottenham, Newcastle og ikke minst bloddopede Chelsea, samtidig deltok vi i CL lenger enn begge Manchester-klubbene maktet.

Wenger hentet inn veldig viktige brikker i Arteta, Mertesacker, Santos og Benayoun, men mistet også Nasri og Fabregas.

Helt sikkert en mulighet for noen til å være svært negativ, men mulig det har noe med utgangspunktet å gjøre??

Det er uansett veldig hyggelig at de fleste Gooners per i dag er veldig positive og forventningsfulle foran den nye sesongen ;D

 

Jeg er en av de.

Har større tro enn på oen sesonger.

For å være on-topic - frykter tiden etter Wenger enn tiden vi har Wenger.

Håper de forbereder seg godt til tiden etter Wenger.

Frykter en typisk engelsk trener.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg er en av de.

Har større tro enn på oen sesonger.

For å være on-topic - frykter tiden etter Wenger enn tiden vi har Wenger.

Håper de forbereder seg godt til tiden etter Wenger.

Frykter en typisk engelsk trener.

 

 

Jeg har like stor tro hver bidige sesong, slik også denne sesongen, men jeg er ganske sikker på at våre nye spillere vil trenge en god stund før de blomstrer og da får vi håpe at våre supportere også gir Podolski, Giroud og Cazorla den tid de trenger, og at vi unngår den sedvanlige hudflettingen når ting ikke går etter planen.

Tiden etter Wenger blir spennende og vår klubb vil nok alltid være med der oppe Ben Lakris, men jeg velger å tenke "den tid-den sorg", enn så lenge har vi Arsene Wenger, verdens beste manager, eller som Santi Cazorla sier det; "one of the best managers in football" ;D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det er sikkert mulig å være svært negativ til det som skjedde i klubben forrige sesong, det finnes sikkert City-supportere som er svært negativ til mye av det som skjedde i City også, for ikke å snakke om hvor kritisk mange av United-supporterne har vært etter sesongslutt.

Uansett så er det samtidig mange som mener at fjorårets 3.plass og direktekvalifisering til CL er den største prestasjonen Wenger noensinne har oppnådd i klubben, bl.a George Graham uttalte akkurat dette, og det sier ikke veldig lite.

Hver eneste sesong finnes det massevis å være negativ til hvis man ønsker det, men det finnes samtidig veldig mye å være positiv til også i løpet av en sesong som spenner over 38 kamper.

Fasiten etter forrige sesong sier at vi avsluttet foran klubber som Liverpool, Tottenham, Newcastle og ikke minst bloddopede Chelsea, samtidig deltok vi i CL lenger enn begge Manchester-klubbene maktet.

Wenger hentet inn veldig viktige brikker i Arteta, Mertesacker, Santos og Benayoun, men mistet også Nasri og Fabregas.

Helt sikkert en mulighet for noen til å være svært negativ, men mulig det har noe med utgangspunktet å gjøre??

Det er uansett veldig hyggelig at de fleste Gooners per i dag er veldig positive og forventningsfulle foran den nye sesongen ;D

 

For det første så er jeg totalt uenig med Graham i at siste sesong var Wengers beste, selv om jeg så absolutt er enig i at en 3. plass i ligaen er en kjempeprestasjon når en ser på det Arsenallaget vi hadde i sesongen 11/12. Jeg er strålende fornøyd med en 3. plass som selvsagt Wenger og laget skal ha ros for, samtidig så vi tildels var heldige med at det tross alt var andre lag også som "fucket" opp deler av sesongen sin.

 

Det jeg har klaget på gjennom store deler av sesongen, og til tider kommet med relativ krass kritikk av Wenger for, er ikke tabellplasseringen men derimot de manglene han har vist gjennom sesongen mer på den taktiske siden gjennom litt for mange kamper.

I en del kamper så har Arsenal starte ganske friskt og flott, for så å kollapse utover i kampen. I litt for mange kamper har vi hatt en relativ klar ledelse og et godt spillemessig overtak, det som så har skjedd er at motstanders lagledelse har klart å ta noen grep slik at deres lag kommer på offensiven, samtidig så har Arsenal virket nærmest lamslått og ute av stand til å omstille seg til den "uventede" motstanden. Wenger som tross alt leder vårt lag syntes da totalt å mangle evnen til å ta tak i denne endre spillestilen og å slå tilbake. Dette gav litt for mange totalt unødvendige tap i løpet av sesongen.

 

Jeg henger meg ikke opp i "katastrofesifre" som 8-2 tapet på OT, for møter vi en bedre motstander så er det lettere å akseptere ett tap, til tross for stygge sifre. Det jeg ikke like lett klarer å akseptere er tap mot lag som reelt sett er dårligere, ikke bare på papiret, men som rent faktisk er dårligere lag enn Arsenal. Og det er enda verre når slike tap skyldes dårlig innsats fra våre spillere og en manglende taktisk lagledelse fra benken.

 

Selv om jeg mener at troppen vår var svekket sist sesong, så ser jeg ingen grunn til å bruke det som hovedårsak til min kritikk. Skadesituasjonen var til tider ekstrem og da er det selvsagt positivt at vi tross alt klarte 3. plassen, men som sagt det er ikke plasseringen som er mitt ankepunkt mot Arsenal og Wenger sist sesong.

Selv om vi kan skylde litt på skadesituasjonen for det som skjedde, så var det tross alt ikke bedre at laget på visse posisjoner ikke var (og er vel fremdeles ikke) så godt forspent med backup.

Det må også sies at jeg nekter å tro at overgangsrotet med Fabregas og Nasri kom helt overraskende på Wenger og Gazidis og planleggingen kunne absolutt ha vært bedre og panikkjøpene kunne vært unngått. Hvis det at Fabregas ville bort kom overraskende på de to herrer rett før overgangsvinduet, så må de ha vært de to eneste i den fotballinteresserte verden som ble overrasket. Heldigvis så var de nevnte panikkjøp av det mer heldige slaget.

 

Det virker som at Arsenalledelsen har tatt lærdom av fjorårets vindu og jeg er meget positivt overrasket over det som har skjedd i sommer, uavhenging av RvP sin skjebne, og hvis Wenger klarer å styre motgangen under kamp noe bedre så blir jeg nok i "hallelujastemning" kommende sesong. For jeg har ingen problem med å kritisere når jeg mener det er fortjent, samtidig så gir jeg gjerne fortjent ros når det er på sin plass.

Link to comment
Share on other sites

Enig i at 8-2 ikke er noe å henge seg opp i. Kamper som f.eks de mot Norwich hjemme, QPR borte og den famøse kollapsen mot Newcastle er kamper som bør få varsellampene til å blinke.

 

For all del, 8-2 er et pinlig resultat men det ligger langt med bak matchen enn bare de sifferne. Det var 3-1 til pause, og United hadde definitivt overtaket selv om vi hang sånn brukbart med. Etter drøye timen bestemmer Wenger seg for å bytte ut Coquelin og gi Ox sin debut for Arsenal og forsøke å gå for seieren. Nobelt gjort, han måtte gamble på å forsøke å unngå tap - Wenger er ikke typen som vil "styre inn" et nederlag for å unngå katastrofetall. Kun få minutter etterpå var det 5-1, Jenkinson ble utvist og resten av historien kjenner vi så altfor godt. Det var knusing, United scoret på alt de forsøkte seg på mot et svakt lag men kampen har aldri plaget meg noe særlig. For å være ærlig ville jeg blitt mer brydd hvis Wenger hadde forsøkt å styre inn resultatet fra pause istedet for å gamble på poeng.

 

Nå skal det sies at det var en del matcher i sesongen, spesielt sent på høsten og vinter, som var helt fantastiske prestasjoner. Hvor mange matcher vant vi ikke helt på tampen etter store innspurter? Det var matchvinnerne som stakk hodet frem og gjorde jobben på forferdelig vanskelige dager. Jeg syns Wenger fortjener mye ros for hvordan han taklet en særs vanskelig sesong, på tross av at han kanskje har skyld i mye av problemene som var der i utgangspunktet.

 

Klarer han å bygge videre på lagmoralen og fighterevnen laget viste deler av fjorårssesongen med disse nye spillerne og forhåpentligvis en god start tror jeg vi en langt bedre sesong på mange måter. Klarer han å luke ut kapitulasjoner og nonchalante opptredener mot antatt svakere lag skal vi hente inn mange flere poeng bare på det forhåpentligvis.

Link to comment
Share on other sites

For det første så er jeg totalt uenig med Graham i at siste sesong var Wengers beste,

 

nå sa vel ikke Graham at forrige sesong var Wengers beste, men at den var den best prestasjonsmessig, og da snakker vi vel om relativ prestasjon, altså i forhold til forutsetningene der og da. Og ja, det var en svært bra prestasjon å klare 3. plass med det utgangspunktet man hadde. Så kan man naturligvis gi wenger noe av "skylda" for at utgangspunktet var som det var.

 

Det jeg har klaget på gjennom store deler av sesongen, og til tider kommet med relativ krass kritikk av Wenger for, er ikke tabellplasseringen men derimot de manglene han har vist gjennom sesongen mer på den taktiske siden gjennom litt for mange kamper.

I en del kamper så har Arsenal starte ganske friskt og flott, for så å kollapse utover i kampen. I litt for mange kamper har vi hatt en relativ klar ledelse og et godt spillemessig overtak, det som så har skjedd er at motstanders lagledelse har klart å ta noen grep slik at deres lag kommer på offensiven, samtidig så har Arsenal virket nærmest lamslått og ute av stand til å omstille seg til den "uventede" motstanden. Wenger som tross alt leder vårt lag syntes da totalt å mangle evnen til å ta tak i denne endre spillestilen og å slå tilbake. Dette gav litt for mange totalt unødvendige tap i løpet av sesongen.

 

Ja, problemet er ikke først og fremst tabellposisjonen som sådan, men at man ikke i større grad har klart å ta tak i ÅPENBARE svakheter i laget.

 

Jeg henger meg ikke opp i "katastrofesifre" som 8-2 tapet på OT, for møter vi en bedre motstander så er det lettere å akseptere ett tap, til tross for stygge sifre.

 

enig at det ikke er noen grunn til å dvele ved 2-8, men dette har ikke primært noe med at det var et godt lag man møtte. Dette var en "freak accident". Det var ikke her man tapte ligagullet. Det gjorde man fordi man spilte for dårlig i for mange kamper; Fulham, Swansea, Norwich, wigan osv, og at man ga bort fo mange poeng, som mot ManU hjemme, et resultat som var verre å akseptere enn 2-8 på OT, fordi i hjemmekampen hadde man jo ManU i kne.

 

 

Selv om vi kan skylde litt på skadesituasjonen for det som skjedde, så var det tross alt ikke bedre at laget på visse posisjoner ikke var (og er vel fremdeles ikke) så godt forspent med backup. Det må også sies at jeg nekter å tro at overgangsrotet med Fabregas og Nasri kom helt overraskende på Wenger og Gazidis og planleggingen kunne absolutt ha vært bedre og panikkjøpene kunne vært unngått. Hvis det at Fabregas ville bort kom overraskende på de to herrer rett før overgangsvinduet, så må de ha vært de to eneste i den fotballinteresserte verden som ble overrasket. Heldigvis så var de nevnte panikkjøp av det mer heldige slaget.

 

men å forberede seg på skader, eller at nøkkelspillere velger å dra, er noe av det en manager i dagens fotball må ta høyde for, og dette er således en del av wengers ansvar. Og det vi nå ser er jo sånn sett svært positivt. Nå virker Wenger å være mye mer i forkant, faktisk så mye i forkant at de fleste ikke lenger ser det på noen katastrofe om RvP forsvinner. Gjennom sine grep har wenger ikke minst klart å skape den største optimismen på mange år i klubben, på tross av faren for at RvP forsvinner. Dette viser også at det å forsterke laget vel så mye handler om mentale forhold, som det å isolert sett forsterke laget. I tillegg har klubben nå en mye større og bredere stall, som er bedre rustet mot skader. Så gjenstår det om Wenger også klarer å ta tak i de svakhetene vi har sett ute på banen; defensiv organisering, og sårbarhet for kontringer i mot, evnen til å drepe kamper, og unngå å gi fra seg initiativ.

 

jeg har ingen problem med å kritisere når jeg mener det er fortjent, samtidig så gir jeg gjerne fortjent ros når det er på sin plass.

 

og sånn bør det være. Vi skal være konstruktivt kritiske.

Link to comment
Share on other sites

Yepp konstruktivt kritiske og optimistiske.

Selv er jeg meget fornøyd med måten Wenger har håndtert situasjonen i overgangsvinduene.

3 kanonkjøp og herlig å lese fra spillere om at de ser på Wenger som en far i klubben.

Jeg gleder meg som en unge til seriestarten.

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert en mulighet for noen til å være svært negativ, men mulig det har noe med utgangspunktet å gjøre??

Det er uansett veldig hyggelig at de fleste Gooners per i dag er veldig positive og forventningsfulle foran den nye sesongen ;D

 

Ja utgangspunktet er et nøkkelord her.

 

Vårt utgangspunkt var at vi hadde aldri sjans til seriegull, det visste vi før sesongen startet. Og det stemte, vi endte vell ca 20 poeng bak. Som piscator også skrev, det var en god prestasjon å komme på 3 plass gitt det utgangspunktet vi hadde, men er vi tilfredse med at utgangspunktet var som det var? Jeg er ikke det og jeg er misfornøyd med det utgangspunktet vi har hatt en god del år nå. Utgangspunkter som har ført til 4 plass år etter år. Utgangspunkter som gjør at våre beste spillere ikke gidder mer. (Også må jeg føye til at jeg er veldig enig i det Polljen skriver om manglene til Wenger på det taktiske plan)

 

Utgangspunktet pdd er mye bedre og Wenger skal ha ros for de signeringene han har gjort, absolutt. Spesielt Cazorla var et kjempeboost for de fleste goonere tror jeg. Men så blir det interessant å se hva Wenger/klubben gjør med RVP. Det hadde vært så fantastisk moro om han ble værende (uten kapteinsbindet). Gjør han det har jeg virkelig troa, selv om forsvaret er en bekymring. Forsvinner han, er jeg usikker på om Podolski og Giroud er klare og gode nok til å skyte oss til seriegull.

 

Jeg vet det er en litt pessimistisk tankegang med tanke på de spennende spillerene vi har kjøpt, men det er hva JEG tror kommer til å skje ;) Uansett gleder jeg meg STORT til det hele sparkes igang igjen. (Cazorla-signeringen gav ihvertfall meg et kjempeløft. Håper han får operere sentralt, der tror jeg han vil være amazing for oss!) Og uansett om RVP forsvinner eller ikke tror jeg vi blir mer solide og får flere poeng enn i fjor, DET er positivt ! :)

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

vil ikke si det er pessimistisk å tro at klubben ikke uten videre kommer til å kjempe om gullet, men det som har skjedd i sommer har bragt mye av optimismen tilbake, og når de nye spillerne etterhvert får etablert seg i laget får man et helt annet utgangspunkt for å kjempe om gullet. Men vi må la det "nye" laget få tid på seg. Selv om jeg er mye mer optimistisk nå enn på samme tid i fjor, er jeg litt avmålt med tanke på gullsjansene denne sesongen. Neste år derimot... ;)

 

.. og jeg ser jo ikke bort fra at jeg blir positivt overrasket allerede den kommende sesongen...

Edited by piscator
Link to comment
Share on other sites

Vi har en sterkere stall, men Manchester-lagene og Chelsea har ikke akkurat noe blitt svakere. Vi skviser nok oss inn i topp 4 igjen, men jeg har vanskeligheter for å se at vi skal klare å utfordre om ligagullet noe lengre enn til ut i februar/mars. Cupene har jeg derimot større tro på. Håper det virkelig blir kjørt på for harde livet der og gjør alt for å få vinne en tittel igjen.

Edited by bjornage
Link to comment
Share on other sites

Vi mangler dessverre god nok dekning på back plassene, spesielt høyre back. En av de store svakhetene i sist sesong var at backene ofte slet med posisjoneringarbeidet sitt. Tror vi kommer til å knive med Chelsea om 3. plassen, hvor Tottenham havner på 5. og Manchester lagene kjemper om liga-gullet. Håper inderlig at Van Persie blir, ellers blir det langt vanskeligere å forutse hvordan vi kommer til å gjøre det i år, ettersom vi har to nye spisser.

Link to comment
Share on other sites

Konstruktiv kritikk er gull, og det er lov å mene at Wenger er svak angående defensiv organisering.

Derfor håper jeg også at det er lov å være uenig i kritikken som rettes mot verdens beste manager uten å bli kalt blind, mistet gangsynet osv??

Det er opplest og vedtatt av alt for mange deltagere her inne at Wenger er svak taktisk og ikke evner å lukke kamper vi leder, og det kan jeg til en viss grad være enig i.

Vi har mistet ledelsen noen ganger, særlig når vi skal legge oss bakpå og lukke kampene, da har vi etter min mening mistet gnisten og engasjementet og gitt fra oss initiativ, som igjen har ført til at vi har sluppet inn enkle baklengsmål.

Wengers fotballfilosofi og mentalitet er helt klart en skapende, offensiv og underholdende fotball, som etterhvert har blitt viden kjent, og det er ingen tvil om at det er den offensive biten av spillet vår manager er best på.

Han har gjort enkelte bytter som jeg har vært uenig i, men jeg vil ikke dermed si at vår manager har gjort feil, men som sagt, jeg har vært uenig i noen av dem.

Det er svært sjelden i fotball at man, til og med i ettertid, kan påberope seg å sitte inne med en fasit, et langt liv med fotball har lært meg at det ofte finnes mange forskjellige måter å gjøre ting på, også i de forskjellige situasjonene som oppstår ute på banen er det oftest flere veier til Rom.

Wenger har garantert gjort feil, som alle andre managere med jevne mellomrom gjør, men det jeg er veldig uenig i er at man kan se bort fra tabellplasseringen og resultatene når ting skal evalueres i ettertid.

Flere har her skrevet at man ikke var misfornøyd med resultatene og tabellplasseringen i fjor, men de taktiske disposisjonene underveis i enkelte kamper.

Jeg mener at resultatene avgjør til syvende og sist, og da mener jeg samtidig at det beviselig er helt umulig at Wenger har slike store mangler taktisk som mange mener, resultatene lyver ikke.

Mannen har i løpet av 15 år ALDRI vært dårligere enn nr 4 i PL, til tross for vanvittige skadesituasjoner, mistet sine beste spillere osv.

Det skulle etter mitt fattige forstand bety at mannen er nogenlunde taktisk begavet også.

Men når det er sagt, den offensive biten av spillet er helt klart der han er taktisk best, så er det opp til assistenen han har å korrigere den defensive biten.

Pat Rice gjorde så godt han kunne, jeg tror imidlertid at Wenger har ønsket en nivåheving også her, og det tror jeg vi får oppleve denne sesongen med Stevie Bould.

Time will show.

Link to comment
Share on other sites

Vi har en sterkere stall, men Manchester-lagene og Chelsea har ikke akkurat noe blitt svakere. Vi skviser nok oss inn i topp 4 igjen, men jeg har vanskeligheter for å se at vi skal klare å utfordre om ligagullet noe lengre enn til ut i februar/mars. Cupene har jeg derimot større tro på. Håper det virkelig blir kjørt på for harde livet der og gjør alt for å få vinne en tittel igjen.

 

Vel, selv har jeg tro på at vi kan være med å kjempe om ligagullet helt inn i år, men det er mye som kan skje som påvirker i løpet av sesongen. Selv mener jeg også at vi er vinneren på overgangsmarkedet så langt i sommer.

City: Foreløpig ingen endriner i stallen, men som regjererende mester kan noe av gnisten og viljen til å vinne være borte. De kommer sikkert til å forsterke litt innen overgangsvinduet stenger, men for meg virker de ikke sterkere enn i fjor. De kommer nok også til å satse ennå hardere på CL og det kan gå utover PL og jeg forventer at de blir mer ustabile i år.

 

United: Kun Kagawa som jeg mener er en god forsterkning da Powell nok er mer for fremtiden. Samtidig er Park borte og flere av de sentrale spillerne begynner å bli gamle og da spesielt Giggs, Scholes og Ferdinand. For meg virker de ikke styrket i forhold til i fjor.

 

Chelsea: Drogba, Kalou og Bosingwa er borte. Alle rutinerte spillere. Inn har de vel hentet Hazard, Oscar og Marko Marin. De bruyne ble vel hentet i vår og er allerede lånt ut. Spillerne inn er forholdsvis urutinerte og selv om Hazard har vært god i Ligue 1 har han vel ikke imponert så veldig verken på landslaget eller i Europa når han spilte for Lille. Alle de 3 nye er vel offensive kreative midtbanespillere, men ingen erstatter for Drogba. Styrket i kreativitet på midtbanen, men totalt sett synes jeg ikke de virker styrket. Cech var også veldig ustabil i fjor og jeg synes det er rart de ikke har hentet inn en ny keeper. Ikke så sikker på om de er noe særlig styrket.

 

Liverpool: Tja, de er vel ikke med i toppen i år heller vil jeg tro.

 

Spuds: Fått inn Vertonghen og Sigurdsson, men tvilsomt om Modric blir og hvor motivert han er. AVB hadde ikke akkurat mye suksess i Chelsea og tror fort det kan bli ustabilt her også siden han nok vil prøve å endre litt på spillestil og sette sitt preg på laget.

 

Oss:

3 tilsynelatende veldig gode signeringer. Podolski og Cazorla er veldig rutinert og i "perfekt" alder. Giroud er relativt fersk på toppnivå, men har tatt kjempesteg og tror han har fysikk og tilstedeværelse som vil passe perfekt inn i PL. Tror han kommer til å bli veldig god faktisk. I tillegg så har noen unggutta våre blitt litt eldre og spesielt Ox har jeg tro på at tar nok et steg i år, samtidig som spillere som Gervinho og Santos har fått ett innkjøringsår og vil kunne være bedre i år enn i fjor. Er enig i de som peker på back-posisjonene, og da spesielt høyre-back men Jenkinson tok jo faktisk store steg i fjor og dersom han fortsetter utviklingen så kan han i år bli en god backup for Sagna. Det viktigste for oss i år er at vi klarer å forbedre den defensive organiseringen (hele laget) og slik sett slipper inn færre mål og samtidig får flere offensive spillere å fordele ansvaret mellom og ikke være så voldsomt avhengig av en spiller som vi var i fjor.

 

Håper fortsatt på at det blir signert en keeper og kanskje en spiller til før overgangsvinduet stenger, men mener uansett at årets tropp er den sterkeste vi har hatt på veldig mange år.

Link to comment
Share on other sites

Det er når du ser hvordan Liverpool gang på gang betaler overpriser for middelmådige briter du setter ekstra stor pris på Wenger og hans mange geniale "funn" på overgangsvinduet.

 

Greit at Joe Allen var en overraskelse som mange forelsket seg i forrige sesong, men å prise han høyere enn Cazorla og Kagawa er bare latterlig!

Link to comment
Share on other sites

Joe Allen er ikke dårlig han, men det er som sagt helt latterlig at man fortsetter å investere i overbetalte engelskmenn. Særlig når man tar i betraktning at langt mer erfarne (og bedre spillere) som vel Cazorla, Kagawa, Podolski, Giroud o.l. alle koster mindre.

 

Glad Wenger som regel holder seg til utenlandske talenter såfremt det ikke dukker opp noe eksepsjonelt (som Chamberlain eller Ramsey og Walcott i sin tid). Nå skal det også sies at vi betalte nogenlunde det samme for Chamberlain og Walcott (i total pris inkl. klausuler o.l.).. så britisk talent er ikke akkurat billig.

 

Forøvrig klarte jeg ikke å dy meg. Litt off-topic, men men.. :P

 

proxys.jpg

Link to comment
Share on other sites

Joe Allen er en god signering for Liverpool. Kanskje noe i dyreste laget, men han er en spiller Rodgers kjenner godt og vil hjelpe laget å spille den fotballen han vil at de skal spille. Det blir uansett galt å sammenligne overgangssummer, lønnsutgiftene er det som virkelig skiller spillere - og jeg tror ikke Allen er i nærheten av Cazorla, Podolski og Giroud når det gjelder lønn.

Link to comment
Share on other sites

Joe Allen er en god signering for Liverpool. Kanskje noe i dyreste laget, men han er en spiller Rodgers kjenner godt og vil hjelpe laget å spille den fotballen han vil at de skal spille. Det blir uansett galt å sammenligne overgangssummer, lønnsutgiftene er det som virkelig skiller spillere - og jeg tror ikke Allen er i nærheten av Cazorla, Podolski og Giroud når det gjelder lønn.

 

 

Greit å kalle Joe Allen en god signering, men jeg mener at Cazorla, Podolski og Giroud hver for seg er bedre signeringer, og forteller noe om styrken til monsieur Wenger, verdens beste manager.

Med Steve Boulds detaljkunnskaper ang forsvarsarbeid, de nye signeringene og verdens beste manager ved roret kan jeg ved mine beste evner ikke se noen lag i PL som har muligheten til å følge Arsenal inn til målstreken.

Det eneste som kan lage krøll denne sesongen er en vanvittig skadesituasjon, og da snakker jeg ENDA verre enn det har vært de siste sesongene, vi er nemlig langt bedre rustet i forhold til back-ups også.

The future`s so bright, we gotta wear shades :shades:

Link to comment
Share on other sites

Det er flott at du meiner at Wenger er verdas beste manager, men når du skriv det i omtrent kvart einaste innlegg, så resulterer det berre i at eg les resten av innlegget med endå meir kritiske auge..

 

Eg trur vi kjem til å måtte kjempe om å komme inn i topp 4 i år òg..

Link to comment
Share on other sites

Det er flott at du meiner at Wenger er verdas beste manager, men når du skriv det i omtrent kvart einaste innlegg, så resulterer det berre i at eg les resten av innlegget med endå meir kritiske auge..

 

Eg trur vi kjem til å måtte kjempe om å komme inn i topp 4 i år òg..

 

 

Ja og vi vil kjempe smmen med tre til fire/fem klubber til.

Link to comment
Share on other sites

Det er flott at du meiner at Wenger er verdas beste manager, men når du skriv det i omtrent kvart einaste innlegg, så resulterer det berre i at eg les resten av innlegget med endå meir kritiske auge..

 

Eg trur vi kjem til å måtte kjempe om å komme inn i topp 4 i år òg..

 

Supert at du er kritisk, ville vært kjedelig om alle skulle vært enig i at dette blir plankekjøring, og det er ikke til å legge skjul på at vi har verdens desidert beste manager, og siden dette er Wenger-tråden må det bare ut, med jevne mellomrom;-)

Link to comment
Share on other sites

Hvis VP spiller med kapteinsbindet mot Köln er Wenger en feig, svak og patetisk liten stakkar.

 

BE

 

Der skal jeg være enig med deg. RVP bør ikke være kaptein for Arsenal igjen, ikke under noen omstendigheter...Gjerne ta en u-turn, legge seg paddeflat og jeg skal tilgi sviket, men kaptein, never again...

Link to comment
Share on other sites

 

Der skal jeg være enig med deg. RVP bør ikke være kaptein for Arsenal igjen, ikke under noen omstendigheter...Gjerne ta en u-turn, legge seg paddeflat og jeg skal tilgi sviket, men kaptein, never again...

 

Vet ikke helt om jeg synes RVP har sveket så veldig mye i denne saken. Det har blitt vist mangel på ambisjoner i klubben i flere år å til slutt så sier RVP at nok er nok å ikke forlenger. Men han har vel ikke sagt at han ikke skal fullføre kontrakten eller at han skal selges?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...