Jump to content

Arsene Wenger


vieira04

Har du tillit til Wenger?  

172 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Wenger kjøper Giroud, Podolski OG Cazorla for den samme sum som chelsky betaler for Hazard...

Nå må sannelig styret i Arsenal følge de gode rådene fra orakelet & co og sparke denne arrogante, stae franskmannen.

Brasil, Frankrike, Barcelona og Real Madrid kan umulig ha peiling på fotball siden de har ønsket å ansette denne mannen de siste sesongene, lytt til orakelet heller:-)))

Link to comment
Share on other sites

Wenger kjøper Giroud, Podolski OG Cazorla for den samme sum som chelsky betaler for Hazard...

Nå må sannelig styret i Arsenal følge de gode rådene fra orakelet & co og sparke denne arrogante, stae franskmannen.

Brasil, Frankrike, Barcelona og Real Madrid kan umulig ha peiling på fotball siden de har ønsket å ansette denne mannen de siste sesongene, lytt til orakelet heller:-)))

 

Velkommen tilbake. Jeg vant veddemålet mitt med et par andre debattanter nå som du dukket opp etter noen positive hendelser igjen - 2 øl til meg.

 

Og du har som vanlig en egen evne til å rakke ned på andre med ufullstendig eller tynn argumentasjon.

 

Ja, Wenger får ofte til gode avtaler ved spillerkjøp, men til hvilken pris sportslig? Han har nå (sannsynligvis) kjøpt en spiller som er erstatter til Fabregas - ett år (!!) etter at han forsvant ut porten på Emirates. Vi klarte så vidt å berge 3. plass og CL til neste år - og alle så mangelen av 2 ting: kreativitet på offensiv midtbane og en spiss som kunne avlaste RvP. Nå har kanskje begge deler blitt handlet i år, ett år senere, med det resultatet at vi muligens mister RvP, og kanskje Walcott. Så hva betyr mest?

 

Vinne pokaler + tidlig reforhandling av kontrakter til stjernene + rask innhenting av kvalifisert erstatter til de man mistet

 

Eller

 

Hente 3 spillere hvor 2 av klubbene er i en vanskelig situasjon og må selge, og sistemann har lite andre interessenter rundt seg - 1 år for sent?

 

Samtidig må jeg berømme deg for å forsøke å fremstille meg som en som vil gi Wenger sparken i dag, når dette er noe jeg sa når klubben igjen var på tur nedover. Når ting endrer seg så endrer også potensielt meningene seg, så du er håpløst utgått på dato når du kommer måneder etter at min mening er sagt om emnet sist.

 

Nå som du har fått skrevet noen ord igjen, så kan du krype tilbake under steinen din og vente på neste positive innslag så du igjen kan skrive et par ord.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbake. Jeg vant veddemålet mitt med et par andre debattanter nå som du dukket opp etter noen positive hendelser igjen - 2 øl til meg.

 

Og du har som vanlig en egen evne til å rakke ned på andre med ufullstendig eller tynn argumentasjon.

 

Ja, Wenger får ofte til gode avtaler ved spillerkjøp, men til hvilken pris sportslig? Han har nå (sannsynligvis) kjøpt en spiller som er erstatter til Fabregas - ett år (!!) etter at han forsvant ut porten på Emirates. Vi klarte så vidt å berge 3. plass og CL til neste år - og alle så mangelen av 2 ting: kreativitet på offensiv midtbane og en spiss som kunne avlaste RvP. Nå har kanskje begge deler blitt handlet i år, ett år senere, med det resultatet at vi muligens mister RvP, og kanskje Walcott. Så hva betyr mest?

 

Vinne pokaler + tidlig reforhandling av kontrakter til stjernene + rask innhenting av kvalifisert erstatter til de man mistet

 

Eller

 

Hente 3 spillere hvor 2 av klubbene er i en vanskelig situasjon og må selge, og sistemann har lite andre interessenter rundt seg - 1 år for sent?

 

Samtidig må jeg berømme deg for å forsøke å fremstille meg som en som vil gi Wenger sparken i dag, når dette er noe jeg sa når klubben igjen var på tur nedover. Når ting endrer seg så endrer også potensielt meningene seg, så du er håpløst utgått på dato når du kommer måneder etter at min mening er sagt om emnet sist.

 

Nå som du har fått skrevet noen ord igjen, så kan du krype tilbake under steinen din og vente på neste positive innslag så du igjen kan skrive et par ord.

 

 

Godt å høre at du har fått tilbake troen på verdens beste manager, må berømme din fantastiske teft...og evne til å vurdere fotball (eller snu kappa etter vinden), men må innrømme at jeg langt ifra har fått igjen troen på deg for det.

Edited by arshavin
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Godt å høre at du har fått tilbake troen på verdens beste manager, må berømme din fantastiske teft...og evne til å vurdere fotball (eller snu kappa etter vinden), men må innrømme at jeg langt ifra har fått igjen troen på deg for det.

 

Du er som en kamerat jeg arvet etter min Bestefar - han henger på veggen og sier "ko-ko" med jevne mellomrom - eneste forskjellen er at du her med ujevne mellomrom, men dog med samme hensikt. Du er inni huset ditt og hører derfor bare bruddstykker av diskusjoner, så kaster du deg ut og lirer av deg de samme nedlatende glosene gang på gang.

 

Jeg har heller ikke sagt at jeg har troen på Wenger - jeg er dog avventende for å se hvordan ting går gjennom sommeren - men so far so good. Blir det dog noen pokaler? Vi får se.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Godt å høre at du har fått tilbake troen på verdens beste manager, må berømme din fantastiske teft...og evne til å vurdere fotball (eller snu kappa etter vinden), men må innrømme at jeg langt ifra har fått igjen troen på deg for det.

2a5ejd5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du er som en kamerat jeg arvet etter min Bestefar - han henger på veggen og sier "ko-ko" med jevne mellomrom - eneste forskjellen er at du her med ujevne mellomrom, men dog med samme hensikt. Du er inni huset ditt og hører derfor bare bruddstykker av diskusjoner, så kaster du deg ut og lirer av deg de samme nedlatende glosene gang på gang.

 

Jeg har heller ikke sagt at jeg har troen på Wenger - jeg er dog avventende for å se hvordan ting går gjennom sommeren - men so far so good. Blir det dog noen pokaler? Vi får se.

 

 

Du har rett i en ting og det er at jeg sjeldnere og sjeldnere er innom dette forumet, årsaken til det er et skremmende lavt nivå til tider, og du er vel selve personifiseringen angående dette nivået, men det skal sies at flere av dine kamerater havner i samme søppeldunken for meg.

Først og fremst er det jeg irriterer meg over din lettvinte og usaklige kritikk av både manager og spillere hos min favorittklubb gjennom 38 år, det virker som du leter etter grunner til å angripe og kritisere vår manager, og ikke minst bortforklare og nedvurdere vårt lags prestasjoner.

Du har gjentatte ganger hevdet at Wenger burde fått sparken og at kjøp av nye spillere ville ført til pokaler i skapene.

Tror du virkelig at verden er så enkel???

Tror du Wengers jobb er like enkel som det er for deg når du sitter med dataspillet ditt og koser deg foran skjermen din???

Tror du at Wenger og hans stab kan hente seg en handlevogn på Rimi for så å rusle rundt og plukke seg de spillerne de ønsker og til det tidspunktet de ønsker???

Tror du at Wenger ikke ønsker seg nye, gode spillere???

Og på toppen av det hele prøver du å nedvurdere den geniale jobben Wenger og hans stab har gjort nå i sommer bl.a med at klubbene spillerne kommer fra er i økonomiske problemer eller at ingen andre klubber er interessert i disse spillerne, hvor latterlig naiv går det egentlig an å bli????????????????????????

Wenger har betalt omtrent det samme for Cazorla, Giroud og Podolski, som chelsky har betalt for Hazard, er det mulig å bortforklare at dette er et genialt stykke arbeid fra vår manager, du får ha lykke til i forsøket.

Etter min mening er det mest komiske i denne debatten at du og dine artsfrender tillater dere å hevde å ha kunnskapene som skal til for at pokalene atter skal begynne å regne over Emirates, og derfor er det betimelig å kritisere Wenger når han ikke følger dine/dine artfrenders råd.

Det skulle etter mitt fattige forstand bety at du påberoper deg å sitte med betydelig større kompetanse på dette fagfeltet enn vår manager skulle ha, i og med at du samtidig tillater deg å harselere og kritisere Wenger med jevne mellomrom, for hvis du bare hadde hatt et snev av respekt for vår manager skulle man tro at du holdt tilbake denne usaklige kritikken og anerkjente jobben som gjøres hver eneste dag i verdens beste klubb.

Men det er muligens utgangspunktet det er noe vesentlig forskjellig med når det gjelder deg og meg, du ordlegger deg som om pokaler er det eneste saliggjørende, noe som igjen betyr at fraværet av pokaler betyr harselering og usaklig kritikk til vår manager. Jeg må innrømme at jeg ikke har peiling på hvor gammel du er, men noe sier meg at du umulig kan ha vært supporter for denne klubben utover i -70 og -80 årene, da var det nemlig tynt med pokaler å hente, også tynt med underholdning kan man vel påstå, men saken er at jeg aldri har vært mer engasjert og hengiven som Arsenal-supporter enn i akkurat denne tiden, til tross for at vi altså ikke vant en dritt eller kunne vise til underholdende fotball, når så Wenger dukket opp i 1997 var det som om min klubb hadde vunnet toppgevinsten i lotto x 1000, klubben begynte å vinne titler, spilte en fantastisk fotball og revolusjonerte engelsk fotball i løpet av et par sesonger, denne mannen innehar fortsatt min fulle tillit og respekt, og jeg har fortsatt stor tro på at Arsenal atter en gang kommer til å løfte pokaler, til tross for at engelsk fotball i den samme perioden som vi har bygd Englands flotteste stadion, har blitt betydelig økonomisk bloddopet.

Jeg kan forsikre deg og dine artsfrender om at jeg kommer til å dukke innom her på forumet for å filleriste slike kunnskapsløse bedrevitere som deg med jevne mellomrom, bare for balansens skyld ;D

Link to comment
Share on other sites

Det du sier er at fordi jeg har andre meninger enn deg, så er jeg lavmål. Du angriper mine meninger, rett og slett fordi noen av dem er kritiske eller negative til enkeltspillere, enkeltpersoner eller klubben generelt.

 

Er verden så enkel at innkjøp av en eller to spillere forrige sommer eller i januar kunne gitt oss pokaler? Jeg påstår ja, du mener nei. Det blir to forskjellige meninger, og da er min lavmål.

 

Du hadde garantert trivdes i det gamle sovjet, de bedrev samme metodikk som deg - bare med sanksjoner.

 

Og jeg må si at lavmål for meg er ikke at folk er uenige, men at folk går til personlige angrep i SAMTLIGE av sine innlegg - og der er du den ubestridte kongen.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Du har rett i en ting og det er at jeg sjeldnere og sjeldnere er innom dette forumet, årsaken til det er et skremmende lavt nivå til tider, og du er vel selve personifiseringen angående dette nivået, men det skal sies at flere av dine kamerater havner i samme søppeldunken for meg.

 

 

Nå er jeg forsåvidt ikke kamerat av hverken Orakelet eller deg, og siden du påberoper deg 38 års fartstid som supporter så vil vel jeg med mine temmelig nøyaktig 40 år supporter ikke kunne kalles en ung jypling i denne sammenhengen.

 

Jeg er forsåvidt ikke enig med Orakelet at ett spillerkjøp eller to i ett av de to foregående overgangsvinduene ville ha gitt oss tittelen, men der stopper det meste av uenigheten min med Orakelet & co. Jeg har nok vært av de som har vært mest kritisk til Wengers håndtering av taktikk, spesielt når det "butter" i mot under kamp.

 

Det er en flott egenskap å støtte opp under noe man har kjært 100%, men hvis denne støtten går over i blind tillit så begynner det å bli farlig. Det å støtte opp om et parti eller en fotballklubb for den saks skyld, at en viser idealisme og gjerne "promoterer" sin sak er er en aktverdig sak.

Problemet er når denne idealismen fører til trangsynthet og en total mangel på å se feil som oppstår i ens "hjertesak", uansett om det er politikk eller noe så banalt som en fotballklubb.

 

Som sagt jeg har nå vært supporter i 40 år, og jeg ser ingen grunn til å påberope meg en stor kunnskap hverken om fotballspillet, den ledelse eller dens historie. Men samtidig så er jeg ikke direkte blind, og skylden for problemene som var sist sesong har jeg på mange måter lagt på Wenger & co. Dette står jeg ved, men samtidig så har jeg ingen problemer med å rose de samme personene når jeg mener de gjør noe riktigt. Selvsagt er all min ris/ros subjektiv, siden jeg ikke har noen fasit på hva som er rett. Det har vel ingen andre her på forumet, selv om noen få innbiller seg at de innehar denne fasiten. Og jeg skal villig innrømme at personen jeg "quoter", ser ut til å anse seg i denne kategorien.

 

Jeg beklager Arshavin, men du er en av de få personene her på forumet jeg IKKE klarer å ta seriøst. Ikke p.g.a. dine meninger om Arsenal eller dine angrep på meningene til mange av oss andre på forumet. For slike "meningsangrep" anser jeg som helt legitime. Det som gjær det vanskelig å ta deg seriøst er bla. følgende:

 

Din totale mangel på å kunne akseptere at andre kan ha en mening som går på tvers av dine egne. Det er helt greit å være uenig, men det å nærmest ville nekte andre å uttrykke sine meninger og så gå på mannen istedet for ta ballen, er en dårlig egenskap for en debattant.

 

Når jeg leser flere av dine innlegg så har jeg problemer med å finne noe konstruktivt, men en ting skal jeg innrømme, du er en en frontfigur til å bruke ordtaket "angrep er det beste forsvar". Samtidig så må jeg si at en som har vært supporter i 38 år burde være en voksen, moden mann. Men under har jeg tatt med noen få kommentarer som jeg har "sakset" fra ditt innlegg i dag, og jeg må innrømme at jeg har store problemer med å finne noe modent i de nevnte kommentarer. Hadde de blitt lagt fram for meg uten at jeg hadde noen som helst kunnskap om "forfatteren", så ville jeg sagt at de sannsynligvis kom fra en fjortis.

 

 

- "kunnskapsløse bedrevitere som deg"

- "flere av dine kamerater havner i samme søppeldunken for meg"

- "hvor latterlig naiv går det egentlig an å bli????????????????????????"

- "Tror du Wengers jobb er like enkel som det er for deg når du sitter med dataspillet ditt og koser deg foran skjermen din???"

- "Etter min mening er det mest komiske i denne debatten at du og dine artsfrender tillater dere å hevde å ha kunnskapene ",

Link to comment
Share on other sites

Herlig innlegg Polljen. Blir artig å se om han klarer å holde seg saklig og svare konstruktivt. I så fall følger han ikke normen han har satt for seg selv hittil på forumet utifra hva jeg har observert.

Link to comment
Share on other sites

Får vel svar neste gang vi enten har vunnet med store sifre, kjøpt en ny spiller eller ett eller annet som har skjedd positivt i klubben (Noe jeg e rglad for skjer daglig nå for tida).

 

Ellers et flott innlegg Polljen - vi er ikke enige om alt, men det skal godt gjøres... Skal også si det at et par kjøp ikke nødvendigvis ville gjort at vi vant titler - men vi så hvor sårbare vi var uten Arteta f.eks, samt når RvP hadde en liten "down" så var det heller ingen andre som klarte noe. kvalitet i backup hos de to nevnte kunne ha gitt oss andre resultater.

 

Ellers er jeg som Stefan - spent på svaret... om det kommer.

Link to comment
Share on other sites

Får vel svar neste gang vi enten har vunnet med store sifre, kjøpt en ny spiller eller ett eller annet som har skjedd positivt i klubben (Noe jeg e rglad for skjer daglig nå for tida).

 

Ellers et flott innlegg Polljen - vi er ikke enige om alt, men det skal godt gjøres... Skal også si det at et par kjøp ikke nødvendigvis ville gjort at vi vant titler - men vi så hvor sårbare vi var uten Arteta f.eks, samt når RvP hadde en liten "down" så var det heller ingen andre som klarte noe. kvalitet i backup hos de to nevnte kunne ha gitt oss andre resultater.

 

Ellers er jeg som Stefan - spent på svaret... om det kommer.

 

 

Her kommer svaret orakelet; Jeg er her på forumet, som tidligere sagt, utelukkende for å prøve å balansere bl.a dine usaklige og totalt meningsløse angrep på Wenger, spillerne og ledelsen i Arsenal, og det har absolutt ingenting med å gjøre at jeg er blind osv som polljens innlegg i grove trekk gikk ut på.

Ellers gidder jeg ikke denne barnslige debatten om min person, som bl.a du prøver å lage en debatt om i Wenger-tråden, og det har jo blitt veldig vanlig i det øyeblikk at man savner argumenter, jeg diskuterer kun Wenger i Wenger-tråden!!!

Jeg vil igjen benytte anledningen til å forsikre samtlige deltagere her inne at jeg fortsatt kommer til å være en vaktbikkje mot drittprat mot bl.a Wenger.

Ellers er jeg meget imponert over din evne til å skifte meninger orakelet, eller snu kappen etter vinden som det heter, nå presterer du faktisk å si at vi IKKE nødvendigvis hadde vunnet titler hvis vi hadde kjøpt noen nye spillere :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ellers gidder jeg ikke denne barnslige debatten om min person, som bl.a du prøver å lage en debatt om i Wenger-tråden, og det har jo blitt veldig vanlig i det øyeblikk at man savner argumenter, jeg diskuterer kun Wenger i Wenger-tråden!!!

 

Er DU som konstant kommer inn og ypper til bråk og tyr til personangrep. Herre min hatt. Du kan virkelig ikke være en særlig opplyst og innsiktsfull mann!

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt kan man ikke garantere at en tiltak vil resultere slik eller sånn - men jeg står fritt til å mene at det ville økt sjansene våre. Ikke påstå at jeg noen gang har ment at vi garantert hadde tatt titler med 1-2 kjøp, for det har jeg ikke gjort.

 

Jeg endrer mine meninger i takt med tiltak og/eller endringer. Jeg er ikke som deg som står ved en og samme mening uansett hva. Du hadde hyllet Wenger om han før forrige sesong hadde solgt RvP og Walcott i tillegg til Cesc og Nasri uten å hente erstattere - og det kalles Trangsynthet.

 

I tillegg vil jeg minne deg på at det er du som starter med personfokuset i ditt første innlegg. Som man reder ligger mann.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje gå tilbake til topic, og ikke la frustrasjonen over sommeren gå ut over sakligheten..... Bare jeg som synes det er litt vel mye personfokus?

 

Det er menneskelig å feile, men for virkelig å lage rot, trengs en datamaskin. - Spectator

 

 

Skulle Wenger klare å hente inn Cazola, Podolski, Giroud, og evt Sahin, så har han vært meget frempå denne sommeren. Gode og spennende kjøp (lån...) til en god pris, men det er et men. Det kan bli mange viktige brikker, som skal komme inn i PL, i spillestilen, og lære hverandre å kjenne på banen. Det kan bli et stort spørsmål for neste sesong, selv om vi på papiret stiller med bedre bredde enn på flere sesonger. Vil man gi laget tid til å fome seg med så mange endringer?

Jeg har tro på sikt, men vil ikke kreve resultater fra dag 1 med tanke på disse faktorene.

 

Det viser, at klubben vil satse mer enn det de har gjort. Kan de luke vekk sykdommene i spillestilen (kynisme, organisering, osv), så vil laget se svært spennende ut for fremtiden. Jeg er foreløbig positiv over det som skjer i klubben i disse tider, så får man håpe at enkelte kjøp (lån) ikke plutselig faller i grus.

Link to comment
Share on other sites

Det er menneskelig å feile, men for virkelig å lage rot, trengs en datamaskin. - Spectator

Tsk, tsk. En datamaskin gjør det du ber den om. Rotet er det brukeren som står for. Og godt er det ellers hadde jeg hatt lite å gjøre på jobb :)

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt kan man ikke garantere at en tiltak vil resultere slik eller sånn - men jeg står fritt til å mene at det ville økt sjansene våre. Ikke påstå at jeg noen gang har ment at vi garantert hadde tatt titler med 1-2 kjøp, for det har jeg ikke gjort.

 

Jeg endrer mine meninger i takt med tiltak og/eller endringer. Jeg er ikke som deg som står ved en og samme mening uansett hva. Du hadde hyllet Wenger om han før forrige sesong hadde solgt RvP og Walcott i tillegg til Cesc og Nasri uten å hente erstattere - og det kalles Trangsynthet.

 

I tillegg vil jeg minne deg på at det er du som starter med personfokuset i ditt første innlegg. Som man reder ligger mann.

 

 

Trangsynthet? Dette innlegget er et meget godt eksempel på hva jeg mener. Jeg hyller ikke Wenger pga at han solgte Cesc i fjor, derimot skjønner jeg, i motsetning til deg, at dette var den eneste mulige utgangen i det øyeblikk Cesc ville hjem igjen, og dermed ikke noe jeg hudflettet Wenger for.

I tillegg er jeg drittlei av messingen din om at det ikke ble handlet inn erstatninger i fjor, du kan umulig kalle Arteta, Mertesacker og Santos i tillegg til Gervinho ingenting.

Wenger hadde desverre ingen mulighet til å skjønne at hverken Wilshere eller Diaby kunne spille i fjor, hadde bare en av dem vært tilgjengelig hadde sannsynligvis kritikken fra deg forstummet.

Akkurat nå opplever vi minussiden ved å være tidlig ute med handlingen, Wenger har kjøpt Giroud og Podolski før han har solgt noen, men van Persie har gått ut og sagt at han ikke ønsker å tegne noen ny kontrakt med oss.

Dermed ligger det i kortene at Arsenal er forberedt på å kvitte seg med nederlenderen, noe som også de potensielle kjøpende klubbene forstår, noe som igjen fører til at budene oppleves som skambud og at de anstendige summene uteblir foreløpig, jeg tipper imidlertid at City kommer med et anstendig bud når det nærmer seg 1.sept.

Poenget mitt er at det er massevis av moment som teller når man skal foreta transfer-deals, og ikke alltid veldig enkelt som du har en tendens til å fremstille det.

Sett i ettertid er det lett å være enig med deg i at Wenger burde hatt en erstatter klar for Fabregas, men dette henger nok nøye sammen med skadesituasjonen til Wilshere og Diaby, og da trenger man altså å ha litt mere innsikt i tingenes tilstand enn du og jeg har.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje gå tilbake til topic, og ikke la frustrasjonen over sommeren gå ut over sakligheten..... Bare jeg som synes det er litt vel mye personfokus?

 

Det er menneskelig å feile, men for virkelig å lage rot, trengs en datamaskin. - Spectator

 

 

Skulle Wenger klare å hente inn Cazola, Podolski, Giroud, og evt Sahin, så har han vært meget frempå denne sommeren. Gode og spennende kjøp (lån...) til en god pris, men det er et men. Det kan bli mange viktige brikker, som skal komme inn i PL, i spillestilen, og lære hverandre å kjenne på banen. Det kan bli et stort spørsmål for neste sesong, selv om vi på papiret stiller med bedre bredde enn på flere sesonger. Vil man gi laget tid til å fome seg med så mange endringer?

Jeg har tro på sikt, men vil ikke kreve resultater fra dag 1 med tanke på disse faktorene.

 

Det viser, at klubben vil satse mer enn det de har gjort. Kan de luke vekk sykdommene i spillestilen (kynisme, organisering, osv), så vil laget se svært spennende ut for fremtiden. Jeg er foreløbig positiv over det som skjer i klubben i disse tider, så får man håpe at enkelte kjøp (lån) ikke plutselig faller i grus.

 

 

Veldig enig i mye av dette innlegget, det har sjelden vært noen suksess-faktor å kjøpe mange spillere på en gang, for øvrig noe massevis av våre supportere ønsker hver sesong, uansett føles det som Wenger & co har gjort veldig god butikk så langt, spesielt hvis Cazorla kommer, og vi har allerede oppnådd en meget god bredde i troppen.

Men en så veldrevet klubb som Arsenal, med en så dyktig manager som Wenger, vil alltid være med i toppen av PL, og jeg tipper vår eminente manager kommer til å gi de nye spillerne god tid, skal ikke se bort fra at vi starter sesongen med van Persie som spiss, Gervinho som venstrekant og Diaby som offensiv midtbane.

Uansett må vi selvfølgelig gi vårt lag god tid i begynnelsen, jeg KREVER ikke gull i PL denne sesongen, men jeg har allikevel tro på pokaler allerede denne sesongen ;D

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg vil igjen benytte anledningen til å forsikre samtlige deltagere her inne at jeg fortsatt kommer til å være en vaktbikkje mot drittprat mot bl.a Wenger.

 

Skulle ha montert et sånt elektrisk støt-bånd på den vaktbikkja, slik at bjeffing ikke forekommer! ;)

 

Forklar meg : Hva gir deg retten til å håne vi som har ment/mener at Wenger har svakheter og påpeke disse?

Eller at han burde byttes ut? Er det fordi han er verdens beste manager? Helt greit at du mener det, men dette er DIN mening.

Andre har en annen mening. Og det må du bare nesten godta.

 

Og om ikke du godtar det så gjør ihvertfall ikke narr av dem. For det er det du gjør. Du våkner fra dvalen din et par

ganger iløpet av sesongen for å gjøre narr av og drite ut medforumister. Det vil si, du gjør et forsøk på det.

 

@Orakelet : Hvem fikk du til å bli med på det veddemålet ?! ;)

Edited by bergkamp88
Link to comment
Share on other sites

 

Skulle ha montert et sånt elektrisk støt-bånd på den vaktbikkja, slik at bjeffing ikke forekommer! ;)

 

Forklar meg : Hva gir deg retten til å håne vi som har ment/mener at Wenger har svakheter og påpeke disse?

Eller at han burde byttes ut? Er det fordi han er verdens beste manager? Helt greit at du mener det, men dette er DIN mening.

Andre har en annen mening. Og det må du bare nesten godta.

 

Og om ikke du godtar det så gjør ihvertfall ikke narr av dem. For det er det du gjør. Du våkner fra dvalen din et par

ganger iløpet av sesongen for å gjøre narr av og drite ut medforumister. Det vil si, du gjør et forsøk på det.

 

@Orakelet : Hvem fikk du til å bli med på det veddemålet ?! ;)

 

 

Nok et meningsløst innlegg om min person, ingenting om Wenger, er det mulig????

Saklig kritikk av Wenger har aldri vært noe problem for meg, det er drittpraten og de enkle løsningene jeg vil til livs.

Link to comment
Share on other sites

Skulle Wenger klare å hente inn Cazola, Podolski, Giroud, og evt Sahin, så har han vært meget frempå denne sommeren. Gode og spennende kjøp (lån...) til en god pris, men det er et men. Det kan bli mange viktige brikker, som skal komme inn i PL, i spillestilen, og lære hverandre å kjenne på banen. Det kan bli et stort spørsmål for neste sesong, selv om vi på papiret stiller med bedre bredde enn på flere sesonger. Vil man gi laget tid til å fome seg med så mange endringer?

Jeg har tro på sikt, men vil ikke kreve resultater fra dag 1 med tanke på disse faktorene.

 

Det viser, at klubben vil satse mer enn det de har gjort. Kan de luke vekk sykdommene i spillestilen (kynisme, organisering, osv), så vil laget se svært spennende ut for fremtiden. Jeg er foreløbig positiv over det som skjer i klubben i disse tider, så får man håpe at enkelte kjøp (lån) ikke plutselig faller i grus.

Jeg har vært svært negativ over det som skjedde i klubben sist sesong, og det du nevner om kynisme og organisering er deler av min kritikk. Forhåpentligvis så har vil Wenger & co ta inn over seg kritikken som er kommet over disposisjonene under kamp på samme måte som dei har vist en klar forbedring/planlegging på overgangsmarkedet. Jeg deler også din positive innstilling framfor neste sesong slik utviklingen har vært den siste tiden. Hvis de siste ryktene (Carloza virker sikker og Sahin vil være en bonus) stemmer så anser jeg troppen som styrket uavhengig av RvP sin fremtid. Jeg vurderer troppen uten RvP, siden jeg tviler på at han blir. Jeg vil gjerne ha med RvP videre, men da må det bli en RvP som skriver ny kontrakt. En RvP på oppsigelse er ikke ønskelig sett fra min synspunkt.

 

100% fornøyd er jeg fremdeles ikke, men jeg kan gå inn i en ny sesong med tro på laget og Wenger, og da er det helt og holdent opp til de nevnte herre å vise at dei er verdige den tilliten som svært mange av fansen nå gir dem.

Får vi i tillegg forsterket målvaktsgruppen, og en eventuell alternativ forsterkning på midtbanen hvis Sahin ikke kommer så har "jeg" nådd målet mitt for neste sesongs Arsenaltropp.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Nok et meningsløst innlegg om min person, ingenting om Wenger, er det mulig????

Saklig kritikk av Wenger har aldri vært noe problem for meg, det er drittpraten og de enkle løsningene jeg vil til livs.

 

Men dine innlegg om andre personer er helt greit så lenge en liten del av innlegget er on-topic?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært svært negativ over det som skjedde i klubben sist sesong, og det du nevner om kynisme og organisering er deler av min kritikk. Forhåpentligvis så har vil Wenger & co ta inn over seg kritikken som er kommet over disposisjonene under kamp på samme måte som dei har vist en klar forbedring/planlegging på overgangsmarkedet. Jeg deler også din positive innstilling framfor neste sesong slik utviklingen har vært den siste tiden. Hvis de siste ryktene (Carloza virker sikker og Sahin vil være en bonus) stemmer så anser jeg troppen som styrket uavhengig av RvP sin fremtid. Jeg vurderer troppen uten RvP, siden jeg tviler på at han blir. Jeg vil gjerne ha med RvP videre, men da må det bli en RvP som skriver ny kontrakt. En RvP på oppsigelse er ikke ønskelig sett fra min synspunkt.

 

100% fornøyd er jeg fremdeles ikke, men jeg kan gå inn i en ny sesong med tro på laget og Wenger, og da er det helt og holdent opp til de nevnte herre å vise at dei er verdige den tilliten som svært mange av fansen nå gir dem.

Får vi i tillegg forsterket målvaktsgruppen, og en eventuell alternativ forsterkning på midtbanen hvis Sahin ikke kommer så har "jeg" nådd målet mitt for neste sesongs Arsenaltropp.

 

 

Det er sikkert mulig å være svært negativ til det som skjedde i klubben forrige sesong, det finnes sikkert City-supportere som er svært negativ til mye av det som skjedde i City også, for ikke å snakke om hvor kritisk mange av United-supporterne har vært etter sesongslutt.

Uansett så er det samtidig mange som mener at fjorårets 3.plass og direktekvalifisering til CL er den største prestasjonen Wenger noensinne har oppnådd i klubben, bl.a George Graham uttalte akkurat dette, og det sier ikke veldig lite.

Hver eneste sesong finnes det massevis å være negativ til hvis man ønsker det, men det finnes samtidig veldig mye å være positiv til også i løpet av en sesong som spenner over 38 kamper.

Fasiten etter forrige sesong sier at vi avsluttet foran klubber som Liverpool, Tottenham, Newcastle og ikke minst bloddopede Chelsea, samtidig deltok vi i CL lenger enn begge Manchester-klubbene maktet.

Wenger hentet inn veldig viktige brikker i Arteta, Mertesacker, Santos og Benayoun, men mistet også Nasri og Fabregas.

Helt sikkert en mulighet for noen til å være svært negativ, men mulig det har noe med utgangspunktet å gjøre??

Det er uansett veldig hyggelig at de fleste Gooners per i dag er veldig positive og forventningsfulle foran den nye sesongen ;D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...