Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Ligger under 0-1 og 1-2, snur kampen fra 88 minutt til 3-2.... Straffe på 90 minutt.. FYFAEN så flaksne de horekalkunene er...

Ikke nok med det, det er vår nordmann, vår eks spiller Håvard Nordveit som lager straffen....

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Må jo bare skryte av Harry Kane. Faen for en spiss han er.

 

3 sesonger som førstevalg i PL for Tottenham. Sesong 1 ga 21 ligamål på 34 kamper, sesong 2 ga 25 mål på 38 kamper og sesong 3 har gitt 29 mål på 30 kamper (!).

Det er jo bare helt sinnsykt.

Link to comment
Share on other sites

Må jo bare skryte av Harry Kane. Faen for en spiss han er.

 

3 sesonger som førstevalg i PL for Tottenham. Sesong 1 ga 21 ligamål på 34 kamper, sesong 2 ga 25 mål på 38 kamper og sesong 3 har gitt 29 mål på 30 kamper (!).

Det er jo bare helt sinnsykt.

Henry-stemning over Kane altså. Fortsetter han slik vil tottenham være topplag i lang tid dessverre

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Enig, for et svin Alli er. Situasjonen der pjanic for gult er helt latterlig. Tottenham spiller en grei match. Dommeren var dårlig begge veier, fikk dere med dere straffesituasjonen med verthongen???? Tenk å ikke blåse på den

Edited by Rosicky07
Link to comment
Share on other sites

Ganske villt ja! Hadde klikka litt for meg om det hadde skjedd med Arsenal :P

 

Enig, for et svin Alli er. Situasjonen ser pjanic for gult er helt latterlig. Tottenham spiller en grei match. Dommeren var dårlig begge veier, fikk dere med dere straffesituasjonen med verthongen???? Tenk å ikke blåse på den

Link to comment
Share on other sites

egen suksess er alltid best, men andres fiasko er slett ikke å forakte! Særlig når det er Tottenham! :) og særlig når egen suksess er så laaangt unna! Viktig, og en seier for fotballen å få lempa ut det drittlaget fra CL..

Jepp, ikke minst siden de er et "copycat"-lag.

 

Først etterligner de oss når det gjelder tabellplasseringer i PL

Så etterligner de oss på stadiumbyggefronten

Så etterligner de oss med å legge kamper til Wembley

og til slutt så etterligner de oss med å bli kastet ut av CL når cupspillet har startet

 

:proud:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nei, ganske utrolig at det FANTASTISKE tottenham laget (ref de norske ekspertene torstvedt og co) fremdeles ikke klarer å vinne en skit. Det er tydelig forskjellig kriterier for forskjellige managere. I chelsea og city skal de vinne innen 2 år, ellers forsvinner man. Mens i tottenham eller liverpool så er forbedring uten noe sølvtøy nok til å hylle de så til de grader opp i skyene. Nå er det konstatert at tottenham nok ett år ikke er i nærheten av noe trofe, så får vi se om Liverpool møter samme skjebne, og hva som da vil bli sagt om de.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har på ingen måte noe ønske om å si noe som helst positivt om dei nord i byen, men jeg biter meg fast i den sammenligningen Marius gjør mellom tott/pool på den ene siden og chels/City på den andre siden. Da håper jeg at mentaliteten i Arsenal med ny ledelse blir å bygge en klubb som går fremover (gradvis) istedet for en klubb der manageren automatisk sparkes etter et par trofeløse år.

Link to comment
Share on other sites

Pochettino hinter om mulig exit.

 

..og Gazidis sier vi må være "bold in new manager search".

 

Skal vi gjette at Poch tar en Sol Campbell og kommer til storebror i sommer?! O_O Det hadde tatt seg ut.

Jeg må medgi at jeg er imponert over hva Poch har fått til med det drittlaget. Han er en av få managere i England som har imponert meg. Jeg er positiv til Poch!

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skjer, at Poch tar turen til oss hadde det vært fantastisk. Han har bygget et lag som har hatt oppadgående kurve nesten hver sesong og som er nærmere noe stort enn Tottene har vært på evigheter. Men grunnet klubbens uerfarenhet med å vinne noe så svikter de gang på gang.

 

Vi har i det minste vist at når vi først når en finale (om enn 'bare' FA-cupen og Community Shield) så har vi det i oss.

 

Vet ikke om jeg tør å håpe på det, men det hadde vært nok et bevis på at vi er og for alltid vil være storebror.

Link to comment
Share on other sites

Pochettino hinter om mulig exit.

 

..og Gazidis sier vi må være "bold in new manager search".

 

Skal vi gjette at Poch tar en Sol Campbell og kommer til storebror i sommer?! O_O Det hadde tatt seg ut.

Og tar med seg Alderweireld på utgående kontrakt i samme slengen. Da bestiller jeg tur over til begge NLD så fort terminlisten slippes!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det å komme topp fire bør være ett mål for alle de klubbene som ikke er blant topp fire. Det er forsåvidt også et akseptabelt mål for en topp fire klubb som gjennomgår store endringer (f.eks. et generasjonsskifte)

Men er man "etablert" i topp fire, så bør dette aldri være det viktige målet for en klubb (bare et delmål). Slike klubber bør strebe etter å gjøre det enda bedre enn tidligere. Og her er det jeg mener har vært en av årsakene til Arsenals nåværende nedtur. Stan var fornøyd med topp fire, CL -plass og penger inn. Styret var fornøyd med det samme. Wenger virket (i alle fall utad) som også å være fornøyd med (bare) topp fire.

 

Nå er det jo tross alt slik at det bare er en klubb som kan ta den store pokalen (i betydning ligatittel), men det holder ikke bare å si før sesong at man skal være med å kjempe om en tittel, men må også vise klart utad at man vil være med å kjempe.

Noen vil da si at det bare er klubber som Manchesterlagene og Chelsea som har penger nok til å være med i den kampen. Jeg er fullt klar over at Arsenal ikke er i samme økonomiske liga, men når klubbens ledelse ikke "gidder" å utnytte de finansielle resursene de tross alt hadde da vi var et topp fire lag så er man ikke en seriøs utfordrer. Da VIL man ikke, det holder å bare være tilfreds.

 

Mitt håp for "nye" Arsenal er at det blir et lag som VIL. så får det heller være at man kanskje ikke får det til.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...