Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

1 hour ago, Tapapa said:

Jeg tenkte jeg skulle se de siste minuttene av Tottenhams kamp. Jeg rakk akkurat å se Eriksen score et forøvrig flott mål. Da var det bare å skru av tv med en gang.

Den samme feilen begikk jeg. 

 

Link to comment
Share on other sites

Må vi lide den torturen å se CL trofeet på den nye stadion til Spurs. Kanskje det er det som skal til for å forløse noe i vår klubb. Tror klubben vil få kniven på strupen av supporterne i London om at noe må gjøres. Dette vil ingen sitte stille og se på. Kan det bli verre en dette ? Ja , vi kan jo ryke ut av EL i morgen 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Må vi lide den torturen å se CL trofeet på den nye stadion til Spurs. Kanskje det er det som skal til for å forløse noe i vår klubb. Tror klubben vil få kniven på strupen av supporterne i London om at noe må gjøres. Dette vil ingen sitte stille og se på. Kan det bli verre en dette ? Ja , vi kan jo ryke ut av EL i morgen 🙂

Tror du virkelig eierne våre bryr seg? De ser ett nedbetalt stadium. Ligaens høyeste billettpriser og en bedrift som går så det suser med masse utenomsportslig økonomi. Dette tipper jeg Stan ikke vet om ennå engang, så lite bryr han seg om sporten vil jeg tro. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...