Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tottene gjorde jobben sin i dag og tapte de tre "nødvendige" poengene, så i morgen er det opp til våre gutter å ta sine tre "nødvendige" poeng for å innta tredjeplassen og ikke minst vise oss at denne sesongen skal vi igjen få feire St. Totteringham's day. 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Polljen said:

Tottene gjorde jobben sin i dag og tapte de tre "nødvendige" poengene, så i morgen er det opp til våre gutter å ta sine tre "nødvendige" poeng for å innta tredjeplassen og ikke minst vise oss at denne sesongen skal vi igjen få feire St. Totteringham's day. 

For meg hersker det ingen tvil om at vi feirer St. Totteringhams day i år, spørsmålet er når dagen kommer. Med Tottenes form for tiden, kan det komme overraskende tidlig.

Link to comment
Share on other sites

Spurs slutter aldri å skuffe. I går unnet jeg dem, for første gang på veldig lang tid ett poeng, men selv det ble for vanskelig for dem. De to siste som var nær ballen før den gikk i mål var selvfølgelig hvite. De to poengene de forærte Liverpool gjør at sistnevnte klubb dessverre fortsatt har mulighet til å vinne ligaen. Det plager meg. At City evnt vinner er som med RBK. Forutsigbart og kjedelig. Jeg bryr meg egentlig ikke. Skulle derimot Liverpool vinne så kommer disse oppblåste supporterne til å bli enda mer oppblåste. Tilnærmet som luftskip som svever fryktelig høyt. De har ikke vunnet på snart 30 år og likevel så går de rundt og synger på en gørr kjedelig sang. Et eller annet med klubben og supporterne som irriterer meg. Og bortsett fra dårlige bortforklaringer fra Emery så er det egentlig lite som klarer å irritere meg. Noen ganger lurer jeg fælt på hvorfor jeg orker å engasjere meg så mye i fotball...

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer også av og til fælt på hvorfor jeg gidder å engasjere meg så mye i fotball (les: Arsenal), men så snart det blir en stille stund på fotballfronten (frivillig eller ufrivillig pause) så går det ikke lang tid før det begynner å krible litt igjen. Det er som et virus det ikke finnes noe botemiddel mot 😉

PS!! Jeg er enig med deg når det gjelder Pool-supporterne, men jeg unner uansett ikke tottene noen poeng 😜, et hypotetisk unntak måtte være i en situasjon der Arsenal ville tjene på at spurvene stjal poeng fra en av våre rivaler.

PS! PS! Emery har sikkert noen dårlige bortforklaringer, han har dog ett stykke igjen til å slå professoren 😝

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Polljen said:

Jeg lurer også av og til fælt på hvorfor jeg gidder å engasjere meg så mye i fotball (les: Arsenal), men så snart det blir en stille stund på fotballfronten (frivillig eller ufrivillig pause) så går det ikke lang tid før det begynner å krible litt igjen. Det er som et virus det ikke finnes noe botemiddel mot 😉

PS!! Jeg er enig med deg når det gjelder Pool-supporterne, men jeg unner uansett ikke tottene noen poeng 😜, et hypotetisk unntak måtte være i en situasjon der Arsenal ville tjene på at spurvene stjal poeng fra en av våre rivaler.

PS! PS! Emery har sikkert noen dårlige bortforklaringer, han har dog ett stykke igjen til å slå professoren 😝

Wenger sine bortforklaringer var legendariske. 

Link to comment
Share on other sites

Som man kan lese i artikkelen så holdt Arsenal budsjettet og da var det ikke bare ny stadion som var inkludert, men også regenerering av området og kostnader ved å flytte eksisterende "industri" som holdt til på Ashburton Grove. 

Men det er ikke rart at tottestadionet koster når alt skal være så fancy. Dobbelt banedekke og "luksushotell" m.m.

Tottene får sikkert et flott anlegg, men om det er verdt prisen er jeg ikke sikker på. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...