Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Når Arsenal vinner FA-cupen, så blir det bagatellisert fordi det bare er en cup. Når Tottenham kommer til en finale, er det en "massive statement". 

https://www.skysports.com/football/news/11675/12180281/tottenham-reaching-carabao-cup-final-a-massive-statement-says-jamie-redknapp

For en verden de lever i. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Når Arsenal vinner FA-cupen, så blir det bagatellisert fordi det bare er en cup. Når Tottenham kommer til en finale, er det en "massive statement". 

https://www.skysports.com/football/news/11675/12180281/tottenham-reaching-carabao-cup-final-a-massive-statement-says-jamie-redknapp

For en verden de lever i. 

ja, man kan virkelig lure på virkelighetsoppfatning og perspektiv hos endel folk. Men kanskje det er slik at det at Arsenal vinner FA-cupen er omtrent som forventet, en nesten hverdagslig hendelse, mens det at Spurs spiller seg frem til en finale er en sensasjon, et fullstendig unntak? ;) 

btw, har de gått bort fra hjemme/borte semifinale i ligacupen?

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, piscator said:

ja, man kan virkelig lure på virkelighetsoppfatning og perspektiv hos endel folk. Men kanskje det er slik at det at Arsenal vinner FA-cupen er omtrent som forventet, en nesten hverdagslig hendelse, mens det at Spurs spiller seg frem til en finale er en sensasjon, et fullstendig unntak? ;) 

Du er nok inne på noe der :) 

Link to comment
Share on other sites

Jeg må dessverre innrømme at jeg misliker Manchester City mye mindre enn en del andre lag. Jeg heiet selvfølgelig på dem i semifinalen mot United og kommer til å heie vilt på dem i ligacupfinalen. I serien så må jeg vel innse at vi ikke vinner, alternativt vil jeg at Leicester vinner. Hvis dem ikke klarer det, så håper jeg City stikker av med bøtta igjen. heller dem enn Liverpool eller United.

Tilbake til Tottenham. Gratulerer med finaleplass, det var langt over hva man kan forvente av dere, men i finalen får dere grisebank av City.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
4 minutes ago, Tapapa said:

Jeg skjønner ikke h or for så mange her inne er så negative til Tottenham. Jeg så nettopp annen omgang av Brighton vs. Totteringham og det var stor underholdning! 

Nok et resultat som gikk vår vei. Samme med Leicester. Kun Chelsea som ikke gikk vår vei nå. Liverpool og City driter jeg i i år

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Tapapa said:

Jeg skjønner ikke h or for så mange her inne er så negative til Tottenham. Jeg så nettopp annen omgang av Brighton vs. Totteringham og det var stor underholdning! 

Tottenham var selvutnevnte tittelutfordrere for noen måneder siden. Har ikke hørt noe mer om det, av en eller annen grunn.

Edited by Verminator5
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Verminator5 said:

Tottenham var selvutnevnte tittelutfordrere for noen måneder siden. Har ikke hørt noe mer om det, av en eller annen grunn.

Som alltid så går det som det går med Tottenham. Måtte det lenge vare!

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Verminator5 said:

Tre stake tap. Håper de gir portugiseren ny kontrakt. 

Helt enig. Les vedlagte artikkel fra The Guardian. Det er underholdende lesing og mange gode argumenter for at Mourinho må få en mye lengre kontrakt.

https://www.theguardian.com/football/blog/2021/feb/04/jose-mourinho-tottenham-chelsea-defeat-harry-kane-carlos-vinicius

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Helt enig. Les vedlagte artikkel fra The Guardian. Det er underholdende lesing og mange gode argumenter for at Mourinho må få en mye lengre kontrakt.

https://www.theguardian.com/football/blog/2021/feb/04/jose-mourinho-tottenham-chelsea-defeat-harry-kane-carlos-vinicius

Fantastisk skrevet: 

"Timo Werner made a fine run out to that side, and then simply allowed Eric Dier to thrash around on the grass in front of him. For what felt like an eternity Dier waggled his legs in the air, like an upturned beetle awaking from uneasy dreams to find itself transformed into a Tottenham centre-back."

11 minutes ago, piscator said:

en zombie-manager i en zombie-klubb, er ikke det en perfekt kombinasjon da? ;) 

Jo, det skulle jeg mene. Håper som sagt at de forlenger hans kontrakt. Det er på tide at Mourinho får sette sitt preg på et lag, lengre enn tre år. 

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Verminator5 said:

AMN starter mot Tottenham i dag. Måtte han rundspille dem, og takle Kane inn i en annen dimensjon.

Det gjorde han tydeligvis ikke. Er det noen som så kampen og kan gi er lite referat av AMN sin innsats?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Det gjorde han tydeligvis ikke. Er det noen som så kampen og kan gi er lite referat av AMN sin innsats?

Han var midt på treet. En del svake balltap, redder seg inn med bra tempo ofte. Han har dessverre dratt med seg arrogansen til WBA :). Er nok ferdig i klubben vår uansett.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sas2002 said:

Han var midt på treet. En del svake balltap, redder seg inn med bra tempo ofte. Han har dessverre dratt med seg arrogansen til WBA :). Er nok ferdig i klubben vår uansett.

Hmmfp. Det var akkurat dette jeg ikke ønsket å lese. Takk sas! 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...