Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
11 hours ago, Ben Elfen said:

Hysj! Ikke si slikt. Majoriteten på forumet liker ikke at du skriver noe som kan tolkes positivt. 
skjerpings!

Noen liker tydeligvis ikke at andre ser positivt på noe, andre liker tydeligvis ikke at noen ser negativt på noe. Vi er egentlig ganske like der 😋 uavhengig av hvilken leir vi er i.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, piscator said:

det bør vel være rom for både optimister og pessimister. 

Jepp

16 minutes ago, piscator said:

Spørsmålet er vel bare HVOR optimistisk eller pessimistisk man er?

Jeg mener selv at det ikke finnes noen grense for hvor optimistisk eller pessimistisk man kan være.
Jeg synes dog at det er veldig greit hvis man konkretiserer hva det er som gjør at man er veldig optimistisk eller veldig pessimistisk.

Jeg er selv i den pessimistiske leiren og selvsagt reagerer jeg av og til på superoptimistene, men selv om jeg er sannsynligvis er uenig i deres begrunnelse for superoptimismen så skal de selvsagt få lov til å dele denne optimismen.

Som jeg har uttalt flere ganger tidligere, et forum der alle er enige er egentlig et "dødt" forum.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
19 minutes ago, Verminator5 said:

The Special One er allerede i gang med å henge ut spillerne i media. Dette er da vitterlig to år foran skjema?

https://www.skysports.com/football/news/11661/12071004/jose-mourinho-criticises-tottenham-players-for-lazy-pressing-and-questions-fitness

Jeg forstår ikke at idiotene i Tottenham sparket Pochettino og erstattet ham med sutrehue som engang var en god manager. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
21 hours ago, Gunners68 said:

Senor Jose er muggen nå 🙂 

Han er virkelig foran skjema. Han har allerede innledet konflikt med enkeltspillere, så dette lover godt. Håper de holder på han lenge nok, til å kjøre sesongen i senk. Bonus om nøkkelspillere forsvinner i januar, grunnet misnøye. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
2 minutes ago, Gunners68 said:

Tror vi nettopp så sesongens scoring på Tottenshit stadium - WHU utligning til 3-3 på overtid kan ikke gjøres bedre.

Nå må vi ikke le av Tottenham. De har bedret seg massivt med årene. Sist jeg kan huske at de leder 3-0 til pause på hjemmebane, så tapte de 3-5 for Manchester United. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Nå må vi ikke le av Tottenham. De har bedret seg massivt med årene. Sist jeg kan huske at de leder 3-0 til pause på hjemmebane, så tapte de 3-5 for Manchester United. 

Jeg var på Shitt Lane og så de ledet 3 - 0 til pause mot City i Fa cupen i 2004. City vant 4 - 3 🙂 ( Var ikke meningen å le )

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Gunners68 said:

Jeg var på Shitt Lane og så de ledet 3 - 0 til pause mot City i Fa cupen i 2004. City vant 4 - 3 🙂 ( Var ikke meningen å le )

For Tottenham så er tydeligvis 3-0 en farlig ledelse. Forstå det den som kan. Jeg har ikke fulgt med, gikk Mourinho banana etter kampen? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...