Jump to content

06.11.22 Chelsea (B)


Simbad

Recommended Posts

image.png.584aefd05f0ae38b290dfd0964fef515.png Chelsea v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 6. november 2022, kl 13:00 Stamford Bridge
Premier League, 15. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viasat Ultra HD / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

14 hours ago, Simbad said:
image.png.584aefd05f0ae38b290dfd0964fef515.png Chelsea v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 6. november 2022, kl 13:00 Stamford Bridge
Premier League, 15. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viasat Ultra HD / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Jeg syns Tierney fortjener å starte denne. Ser ingen grunn til å kaste Zinchenko rett ut i 90 min når KT er i form.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Verminator5 said:

Jeg syns Tierney fortjener å starte denne. Ser ingen grunn til å kaste Zinchenko rett ut i 90 min når KT er i form.

Muligens ikke, men hvis han er i god nok form til å starte tror jeg han vil kunne være en nøkkelspiller for oss. Så håper selvfølgelig at Zinchenko starter. Men hvis han ikke er helt klar håper jeg på KT, selv om Arteta fort går for Tomi(hvis han er skadefri). 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Håper vi er klar for kamp i dag og får et godt resultat for oss. Det har vært litt nedadgående tendenser i det siste. Vi har tatt poeng jevnt og trutt,  men vi har fremstått skarpere tidligere i høst. 5 - 0 kampen mot Forest var et løft i PL og så sliter vi med å drepe kampen mot Zürich. 

Ser ut til at kamp programmet har blitt tøft etter hvert og at det er en årsak til at prestasjonene svinger. 

På skade fronten ser det vel nå ut som om de fleste er klare for kamp for oss. 

Seier i dag ville smakt utrolig godt. Har vi det som skal til for å ta tilbake 1 plassen på tabellen ?

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

Tierney benkes til fordel for Zinchenko. Det er helt forståelig, selv om jeg ser at Tierney har en betydelig tilhengerskare her på forumet.

 

Tierney liker å komme på overlapp på utsiden av vingen. Så langt ute som Martinelli ligger, er det knapt rom for Tierney der 

 

Jeg tror at Tierney bare må ta til takke til et evig liv på benken så lenge Martinelli starter. Kommer Emilie tilbake, så vil nok Tierney få bedre arbeidsvilkår bak han.

Link to comment
Share on other sites

Auba forsvant i alle toppkamper for oss. Satser på at han fortsetter trenden…
Mount og Sterling må knebles. Havertz skaper lite alene. 
Potter har hatt godt tak på Arsenal med sin gode defensive organisering og tunge kontringer. Ser for meg samme kampforløp i dag. Må ikke blottlegge oss som mot MU. Score først vil være en nøkkel her. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Tapapa said:

Tierney benkes til fordel for Zinchenko. Det er helt forståelig, selv om jeg ser at Tierney har en betydelig tilhengerskare her på forumet.

 

Tierney liker å komme på overlapp på utsiden av vingen. Så langt ute som Martinelli ligger, er det knapt rom for Tierney der 

 

Jeg tror at Tierney bare må ta til takke til et evig liv på benken så lenge Martinelli starter. Kommer Emilie tilbake, så vil nok Tierney få bedre arbeidsvilkår bak han.

Martinelli er der for å bli, en av ligaens beste vinger og potensiale til å bli tidenes beste. Han terroriserer motstandere hver eneste gang. Flere hestehoder foran ESR, ikke minst defensivt. Smith rowe hadde en kort periode med effektivitet foran mål, men på alle andre måter er Martinelli langt bedre. 

Får man ESR nogenlunde tilbake i form kan han selvfølgelig rullere blant de fremme.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Tony said:

Saka forsvant inn i garderoben og var der en stund. Er ute og varmer opp med en fysio nå. Håper at han ikke har en føling av noe slag.🤔

Var en slagskade sist. Ikke utenkelig at han varmet opp litt. Deretter inn for litt behandling og så ny runde med oppvarming. Da er muskelen godt preppet

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Pirès#7 said:

Martinelli er der for å bli, en av ligaens beste vinger og potensiale til å bli tidenes beste. Han terroriserer motstandere hver eneste gang. Flere hestehoder foran ESR, ikke minst defensivt. Smith rowe hadde en kort periode med effektivitet foran mål, men på alle andre måter er Martinelli langt bedre. 

Får man ESR nogenlunde tilbake i form kan han selvfølgelig rullere blant de fremme.

Smith Rowe er og blir best sentralt, men han kan fungere ute på kant. Folk glemmer at når han virkelig etablerte seg på førstelaget i 2020/2021 sesongen så var det i andre halvdel av sesongen i den posisjonen Ødegaard nå spiller. Dog mer som en offensiv midtbane, fremfor en playmaker.

Smith Rowe sin største styrke er raske kombinasjoner, føre ballen i beina og innenfor siste halvdel av spillet. Jeg har hele veien sagt at jeg håper at han ender opp som venstre indreløper i dagens lag, men jeg er usikker på om det blir "for mye" for han. Han har alltid vært en dynamisk spiller, men det er en ekstremt krevende rolle og jeg ikke han har utholdenheten til det dessverre.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Zinchenko har ikke imponert de første ti minuttene.

Tierney burde ha startet. Syntes Tierney har vært god i Europa og når han har spilt i ligaen. Han har også blitt bedt om å trekke innover mye mer enn det han gjorde før, og det syntes jeg han har løst godt.

Zinchenko er tydeligvis ikke helt matchfit/skarp.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...