Jump to content

06.11.22 Chelsea (B)


Simbad

Recommended Posts

10 minutes ago, Marius- said:

Veldig bra, men samtidig det Wenger gjorde i den tiden var jo ganske sykt det å. 

Absolutt, er ikke for å rakke ned på Wenger. Men med tanke på kaoset klubben var i da Arteta tok over og at vi har hatt noen elendige perioder også under Arteta, synes jeg den statistikken er ganske sinnsyk. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

40 minutes ago, Simbad said:

Absolutt, er ikke for å rakke ned på Wenger. Men med tanke på kaoset klubben var i da Arteta tok over og at vi har hatt noen elendige perioder også under Arteta, synes jeg den statistikken er ganske sinnsyk. 

Jepp. Emery klarte ikke å få has på sirkuset, og gjorde det enda verre før Arteta tok over for Ljungberg.

Det Arteta har fått til er bare helt sinnsykt, og jeg håper vi får flere år før dette laget brytes opp.

Link to comment
Share on other sites

Var og så kampen mot Palace hvor Xhaka havnet i unåde hos supporterne.  

Trodde han kunne se langt etter supporternes tilgivelse,  men han har over tid motbevist det. 

I dag spilte han nok en bra kamp for oss,  det har han egentlig gjort hele  veien  i lang tid nå.

Digga og se han gikk opp i trynet på omtrent hele Chelsea laget. Det gjorde også supporterne våre , da det hele skjedde rett foran de. Vi trenger en sånn kriger 😁

Link to comment
Share on other sites

Jeg limer inn en liten sekvens fra The Guardian om Saka og dommere. Jeg tror ikke Englands yndling blir singled out eller utsatt for rasisme.

1) Saka should take heavy tackles as a compliment

Officially, Bukayo Saka is the 33rd most fouled player in the Premier League. Unofficially, Arsenal fans will tell you that their man is the victim of some sinister conspiracy between opposition left-backs and referees to get him hacked out of the game. So, a valid concern or the usual tribal tinfoil nonsense? It’s actually more complex than it looks. What sets Saka apart is his unique close dribbling style, the ball almost wedged between his feet as he runs. So when he buys the contact – because all wingers buy contact – the tackle often takes ball and man together, making it hard to see which impact came first. Simply put, referees need to do better here. But it also needs a recognition from Arsenal fans that Saka isn’t being deliberately victimised or singled out: he’s just really, unusually good. Jonathan Liew

 

Link to comment
Share on other sites

Satt og så kampen på en pub i Sverige, svenske kommetatorer sa at arsenal sine spillere var mye raskere enn Chelsea. Må nok regne med en del frispark og stygge taklinger da dommerne har fåt beskjed om å tlllate mer desverre. Var meget imponert av laget vårt. God kamp. Vi har en fantastisk 1. ellver.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...