Jump to content

06.11.22 Chelsea (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Stefanb said:

Helt sjukt. Jeg hater å skylde på rasisme, men hvorfor er det konsekvent at Saka ikke får frispark han skal ha?

Man kan absolutt begynne å lure. Men er ganske sikker på at han hadde fått flere frispark hvis han hadde spilt for et par andre spesifikke klubber jeg ikke vil nevne med navn. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Man kan absolutt begynne å lure. Men er ganske sikker på at han hadde fått flere frispark hvis han hadde spilt for et par andre spesifikke klubber jeg ikke vil nevne med navn. 

Kan hende. Feil klubb og feil hudfarge er vel begge deler.

Saka får absolutt null beskyttelse av dommerne og blir behandlet helt ekstremt motsatt av andre engelske spillere. Jeg blir bare så oppgitt og frustert..

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

5 frisparket Cucurella har lagd. Fortsatt ikke et gult kort.

Hvem husker når Xhaka fikk gult kort for "repeating fouling", men det var hans første frispark? Noen blir dømt annerledes.

Med tanke på hvor mange 'fouls' de har hatt mot Jesus og Saka denne kampen allerede, burde de absolutt hatt minimum ett gult kort for 'repeated fouling' 

Link to comment
Share on other sites

HVA FAEN ER VITSEN MED VAR NÅR DE IKKE GÅR INN DER?!

Fuck off! Kjøpt og betalt drittliga!

Edit: Følelser er følelser. Akkurat der og da så den verre ut, syntes ikke den var så stygg som jeg først oppfattet. Gult kort OK i mine øyne.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Der slipper nok Partey unna gult fordi han veldig godt kunne gitt Azpi rødt 

Verste er Jermaine Jenas som kommenterer for BT Sport. Han mente Martinelli selv var skyldig i situasjonen med Azpiliqueta, og at det ikke var gult kort eller frispark. Partey derimot var han soleklar på at var gult kort.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Verste er Jermaine Jenas som kommenterer for BT Sport. Han mente Martinelli selv var skyldig i situasjonen med Azpiliqueta, og at det ikke var gult kort eller frispark. Partey derimot var han soleklar på at var gult kort.

Vi vet jo at han er ekstremt subjektiv. At han i det hele tatt får kommentere en slik kamp sier sitt.. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...