Jump to content

06.11.22 Chelsea (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var noen minutter hvor Chelsea var frampå, men bortsett fra det har vi stålkontroll.

Soleklart det beste laget i dag, selv om jeg har sett oss spille mye mye bedre.

Partey og Saliba er fantastiske i dag. White likedan. Jesus var også et monster på topp, og hadde han scoret på innlegget fra Martinelli hadde han trolig vært min man of the match.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å plukke ut mom, det var mange gode.

Chelsea spiller som et lag som vet de møter en overlegen motstander. De prøver og kjempe, holde, takle, jukse og dra og da hadde håpet det skulle holde til et poeng til den.

Vi har virkelig satt oss i respekt i år når presumptive topplag tyr til slike taktikker og det på dres hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg klarer ikke å plukke ut mom, det var mange gode.

Chelsea spiller som et lag som vet de møter en overlegen motstander. De prøver og kjempe, holde, takle, jukse og dra og da hadde håpet det skulle holde til et poeng til den.

Vi har virkelig satt oss i respekt i år når presumptive topplag tyr til slike taktikker og det på dres hjemmebane.

Enig. De spilte som en middelhavsfarer. Med frykt, folk er redde oss nå og der er deilig 

Link to comment
Share on other sites

Dette var gøy. Vi er et fantastisk godt fotball lag om dagen. Må bare si at saliba er en sjuk fotballspiller ass. Nesten ikke til å tro, ser ut som han har spilt fotball i PL i 10 år.

partey er verdensklasse , men det viste jo vi. Elsker xhaka idag fyrer opp bortefansen , lager kvalme og chelsea biter på. Nydelig

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Marius- said:

Når får vi sikra Saliba på ny kontrakt tro? Sitter på luselønn nå. Sign that ting

Saliba, Martinelli og Saka er det viktig at vi får forlenget med. Xhaka burde vel også få noen flere år på kontrakten sin.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...