Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arsenal har ikke gitt helt opp på å få inn Caicedo. Ryktes at Edu kan komme med et siste bud. Ryktes også at Arteta vil ha inn en til på midtbanen nå som de lar Lokonga dra på lån. Alternativene som surrer rundt er Tielemans, Sander Berge og Ibrahima Bamba. Kan også komme inn en overraskelse. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tony said:

Arsenal har ikke gitt helt opp på å få inn Caicedo. Ryktes at Edu kan komme med et siste bud. Ryktes også at Arteta vil ha inn en til på midtbanen nå som de lar Lokonga dra på lån. Alternativene som surrer rundt er Tielemans, Sander Berge og Ibrahima Bamba. Kan også komme inn en overraskelse. 

Tror Sander Berge blir altfor treg til å passe inn i Arsenal dessverre.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marius- said:

Kanskje bedre enn å bli flådd. Ikke mitt førstevalg, men nå er han her og lykke til skal han ha. 

 

heller ikke mitt første valg, men absolutt en grei spiller å ha i en tynnslitt tropp(Spesielt på midtbanen selvfølgelig)

Og kommer inn med en HAUG med erfaring, har enda 2-3 gode år igjen tenker jeg. 

Dette er bra handel i mine øyner.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Stefanb said:

Eneste jeg stusser på er at Jorginho kommer til å koste 15-20 millioner pund, og mest sannsynlig kreve en 2-3 års kontrakt med en lønn på minst 150k i uka.

Så han kan fort koste oss £43M på 3 år, og vil være 35 år når den tid kommer.

Caicedo til gjengjeld har £9k i uka hos Brighton, og var ryktet til å få £70k i uka. Det tilsvarer godt under halvparten av hva vi ville betalt Jorginho i løpet av 3 år. Caicedo derimot vil bare være 25 år.

Helt ærlig så ville jeg heller ha spytta inn 20 millioner ekstra på Caicedo slik sett.

Nå er prisen det er snakk om 12 mill..

Og kontrakt på ca 1 og et halvt år. Er ikke ille i mine øyner iallefall.

Du har også erfaringen til Jorginho. 

Lønnen vet vi vel ikke ennå, men jeg tipper 100-120k pund.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Just now, bergkampje said:

Aldri vært fan av Jorginho, aldri vært fan av det grusomme straffetilløpet, i tillegg til tider stygge taklinger og stygge triks. Sikkert derfor jeg ikke liker han. Typisk en spiller som bare eget lag liker. Vel, for 12 mill er det kanskje en god Deal. Men er ikke overbevist 

 

Skjønner hva du mener. Han er glatt på topp 5-6 av PL spillere jeg i dag ikke liker. 

Men at han er en veldig god midtbane spiller er vel vanskelig å diskutere mot. 

Straffe tilløpet hans er jo ekklere enn fjeset til Diego Costa..

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, elx said:

 

Straffe tilløpet hans er jo ekklere enn fjeset til Diego Costa..

Slapp av mann, så ille er ikke tilløpet hans!

Er det noen som lurer på hvordan Brighton klarer å gjøre den ene imponerende handelen etter den andre? Les mer her

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt lov å håpe.

Speaking to GiveMeSport, Talbot reported that Caicedo is in London and that reports claiming Arsenal’s pursuit of Caicedo is off are premature.

He told GMS: “I’ve heard that he’s traveled to London on deadline day – he’s in London. Obviously it’s been briefed elsewhere, and especially to Brighton reporters, that there’s no deal in place. That’s not our information. We’re aware of that but it’s not what I’ve heard.”

Link to comment
Share on other sites

Jorginho er en god signering om det ikke er på bekostning av yngre forsterkninger i dag eller til sommeren. De fire vi har på midtbanen nå er allerede 30 eller rett rundt hjørnet. Det er ikke bærekraftig på sikt og vi trenger minst en yngre inn i den rekka. 

Interessant at Lokonga ser ut til å være på vei til Crystal Palace. Kan ikke forstå at det gjøres uten at det tenkes flere inn i tillegg til Jorginho? Da vil vi i tilfelle gå inn i andre halvdel av sesongen med kun én klar backup til de to sentrale midtbaneposisjonene. Det kan straffe seg beinhardt. Om den situasjonen oppsto fordi vi ikke klarte å hente noen, så vil det være forståelig. Men at situasjonen oppstår fordi vi sender ut én av backupene på lån vil jo være utilgivelig.

… og der kom bekreftelsen på at Elneny er ute i lange tider også.

https://www.arsenal.com/news/medical-update-mohamed-elneny

Edited by Fabulous
Link to comment
Share on other sites

Aldri likt ham og straffetilløpet hans burde det vært forbud mot. Idiotisk og direkte provoserende. Når han i tillegg bommer så ofte som han gjør burde enhver manager med respekt for seg selv straffe slikt jåleri med skyhøye bøter. 
Syns han er ufattelig treg og har i denne sesongen ikke klart å dekke rom som han gjorde før. Jeg hadde valgt Mo hver dag foran italieneren. Dessverre er vår mest sympatiske spiller ute resten av sesongen. 
Men, men- Arteta og Edu kan dette ekstremt mye bedre enn meg, så han får være velkommen. 

Link to comment
Share on other sites

Jorginho er vel ikke en typisk dm. Kan det være at han er cover for Xhaka og at det er Kiwior som har spilt dm for Spezia innimellom som er cover for Partey. Vi er fortsatt tynt besatt på mb nå når Elneny er ute for sesongen og Lokonga er utlånt til CP. Vi har vel bare Partey, Xhaka, Jorginho og SR som kan spille der nå. Ser at Jorginho har hatt bare en skade siden 2016 og da var han ute i 7 dager.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er fornøyd med vinduet. Vi har sørget for en rutinert back-up/konkurrent til Partey/Xhaka, bra. Vi har fått inn en kantspiller som er matchfit fra dag en, bra. Soares er lånt ut, bra for ham. Kanskje han blir solgt i sommer (aner ikke hvor lang kontrakt han har).

Nå får ESR og RN komme tilbake i toppform, så har vi en stall som skal hente seriegullet for oss.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...