Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Han og agenten har gått på pengejakt og frierferd i 1 mnd nå. Instagram og alt skit. Så fort blodpengene til Todd the clown kom på bordet og vipps så godtar vi det så viser det at slik mentalitet er ikke det Arsenal trenger. Trur Arteta er glad for det. Se på Rafinha han takket nei til dobbel lønn for å spille for Barca

Link to comment
Share on other sites

Jaja! Vist han velger å gå til Chelsea og Istedet for et lag som kjemper om PL gull. So let it be… 

Med ESR tilbake mener behovet for en SM er større en ving . Selv om begge behovene der. 
 

Ellers tipper jeg Shaktar er svartelistet av både edu og arteta i overskuelig fremtid.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Pirès#7 said:

Imponerende å bruke 1 milliard på en spiller fra en liga som knapt eksisterer lenger, syke tilstander.

Helt sinnsykt.. 5 milliarder brukt på svært kort tid... FFP kan dra så jævlig til helvette...

 

Men jeg håper virkelig vi har noen alternativer vi prøver å kjøpe.. For stallen er svært middels(utenom første elleveren selvfølgelig)

Om vi ikke handler i Januar.. Så mister vi garantert liga tittelen... Samme som skjedde sist sesong, vi handlet ikke i Januar, og mister CL plass..

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, elx said:

Helt sinnsykt.. 5 milliarder brukt på svært kort tid... FFP kan dra så jævlig til helvette...

 

Men jeg håper virkelig vi har noen alternativer vi prøver å kjøpe.. For stallen er svært middels(utenom første elleveren selvfølgelig)

Om vi ikke handler i Januar.. Så mister vi garantert liga tittelen... Samme som skjedde sist sesong, vi handlet ikke i Januar, og mister CL plass..

Jepp. Hent Tielemans og en ving for 500 mill og alle er fornøyd. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

Da får Reiss Nelson vise hva som.bor i ham.

Jeg ønsket meg en kantspiller, det fikk vi ikke. Utover det det, så trenger vi ikke noen inn. Stallen er god den.

Vet vi når Nelson er tilbake da? Av det jeg kan se, er han fortsatt ute og kommer til å være ute ganske lenge.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Tapapa said:

Da får Reiss Nelson vise hva som.bor i ham.

Jeg ønsket meg en kantspiller, det fikk vi ikke. Utover det det, så trenger vi ikke noen inn. Stallen er god den.

Første elleveren vår er sterk Tapapa. Benken er ikke like sterk. Må Xhaka eller Partey stå over så er ikke de som kommer inn like gode. Da sliter vi. Problemet viste seg i siste sesong avslutning . Problemet er ikke løst. Det er noe jeg tok som en selvfølge ville bli løst denne sesongen,  men det er ennå ikke løst.

Link to comment
Share on other sites

Tapapa ville ikke kjøpe ifjor heller, vi så jo hva som skjedde da. Nå er januar her igjen, og noen hull bør nok dekkes om mulig. Det er tett bakover, så ett par raske tap nå så er vi plutselig i top4 kampen igjen. Men det skal ikke skje 🤞

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Orakelet said:

Jævla @Tapapa... 

Jævla kødden der.

Mener fortsatt vi trenger en midtbanespiller. Tielemans på billigsalg og Rice til sommeren. Leao nå? Hadde fått han for like mye visstnok som det Mudryk koster Chelsea.

Evt. Moussa Diaby.

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Verminator5 said:

Er Tielemans rett mann? Vi ønsket han til å erstatte Xhaka. Det er store sko å fylle. Tviler på at Tielemans vil sitte på benk. 

I mitt hode så har vi back-up til Xhaka i stallen i Vieira. Jeg ser heller ingen spillere som jeg tenker kan erstatte eller ta plassen til Xhaka.

Jeg skrev noe tilsvarende etter forrige EM, at jeg ikke så noen som var bedre enn Xhaka.  Jeg husker jeg fikk spydigheter for der fra en viss @Stefanb hvis ikke hukommelsen min svikter meg da

 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Tapapa said:

I mitt hode så har vi back-up til Xhaka i stallen i Vieira. Jeg ser heller ingen spillere som jeg tenker kan erstatte eller ta plassen til Xhaka.

Jeg skrev noe tilsvarende etter forrige EM, at jeg ikke så noen som var bedre enn Xhaka.  Jeg husker jeg fikk spydigheter for der fra en viss @Stefanb hvis ikke hukommelsen min svikter meg da

 

Vi trenger noen spillere inn som er på nivå og truer den 11’eren som vi har nå.  Helst en kant og en sentral midtbane. Å si noe annet blir naivt. Vi så hvordan det gikk i fjor når skadene begynte å tikke inn på slutten av sesongen.

Nå har kamp programmet vært noenlunde greit etter jul. Men snart begynner kjører med 2 kamper i uken. 
 

Skade på Xhaka eller partey så sliter vi, er begge ute er det krise…. Samme gjelder martinelli og saka

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tapapa said:

I mitt hode så har vi back-up til Xhaka i stallen i Vieira. Jeg ser heller ingen spillere som jeg tenker kan erstatte eller ta plassen til Xhaka.

Jeg skrev noe tilsvarende etter forrige EM, at jeg ikke så noen som var bedre enn Xhaka.  Jeg husker jeg fikk spydigheter for der fra en viss @Stefanb hvis ikke hukommelsen min svikter meg da

 

 

Vieira som Xhaka spiller? Nei der tar du VELDIG feil:P 

Er jo to helt ulike spillere... 

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi tar av oss Arsenal brillene   så finner vi sikkert en midtbane spiller som er bedre enn Xhaka.

Hvor god Vieira blir for oss gjenstår å se. Han har ikke nivået til Xhaka og Partey ennå.  Ryker de ut for oss så er det duket for Vieira,  Sambi eller Elneny. Da blir det gjentagelse av det som skjedde sist sesong. 

Første elleveren er sterk. Forsvinner flere av de beste ut så faller nivået betraktelig. 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, elx said:

 

Vieira som Xhaka spiller? Nei der tar du VELDIG feil:P 

Er jo to helt ulike spillere... 

Vennligst forklar hvorfor det er så feil? Xhaka ligger til dels veldig høyt opp på banen, det er Partey som rydder unna bak. Vieira er den som.bør inn hvis Xhaka trenger en pust, noe han nesten aldri trenger.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Rosicky07 said:

 

Skade på Xhaka eller partey så sliter vi, er begge ute er det krise…. Samme gjelder martinelli og saka

Selvfølgelig blir vi svekket hvis noen av de neste blir skadet. Vi har imidlertid gode back-up for Paetey og for Xhaka. Det er litt tynt på kant, for jeg er usikker på om ESR kommer opp på gammelt nivå rakst. Der skulle jeg gjerne hatt inn en ny mann.

Får vi ikke inn mann der, så får vi håpe at RN og ESR blomstrer.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tapapa said:

Vennligst forklar hvorfor det er så feil? Xhaka ligger til dels veldig høyt opp på banen, det er Partey som rydder unna bak. Vieira er den som.bør inn hvis Xhaka trenger en pust, noe han nesten aldri trenger.

 

Noen gang sett Vieira gjøre noe som helst defensivt ? 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...