Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

23 minutes ago, Tony said:

Tror vi må endre strategi på spillere vi henter inn. Heretter må vi bare hente inn spillere som har Gabriel til fornavn eller mellomnavn. Fant ut i dag at Saliba har Gabriel som mellomnavn. 😉

😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, sas2002 said:

Han kommer så fort noen kan hente Maint.Niles men ingen vil ha han😄

Det er veldig spesielt synes jeg. En allrounder, ung, engelsk, og vært involvert i landslaget - samt verdens villeste straffetager. Burde ha fått et par hundre millioner for ham egentlig 

Link to comment
Share on other sites

Har aldri vært så hypp på å få Tielemans til Arsenal. Har vært inne på YouTube for å se hvordan han er som spiller. Kan ikke si han hsr imponert meg. Virker å fade ut av kampene etter 60 min. Han har mye å jobbe med for å passe inn i Artetas spillestil. Håper jeg tar feil og at han slår til hvis han kommer til Arsenal. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Tony said:

Har aldri vært så hypp på å få Tielemans til Arsenal. Har vært inne på YouTube for å se hvordan han er som spiller. Kan ikke si han hsr imponert meg. Virker å fade ut av kampene etter 60 min. Han har mye å jobbe med for å passe inn i Artetas spillestil. Håper jeg tar feil og at han slår til hvis han kommer til Arsenal. 

Tenker litt i samme baner. Vil heller at vi satser på Sambi Lokonga

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Ben Elfen said:

Tenker litt i samme baner. Vil heller at vi satser på Sambi Lokonga

Lucas Paqueta hadde vært en klassesignering.

Tielemans er veldig god han, men han har mistrivdes i Leicester i halvannet år. Den ordentlige versjonen av Tielemans de siste 2 sesongene har man sett for Belgia der han har vært veldig god.

Ellers har jeg aldri blitt imponert over Neto. Han har noen flotte detaljer, men aldri spilt på høyt nivå over lengre tid. Har jo akkurat kommet tilbake fra et lang skadeopphold også.

Vil heller se Marquinhos få sjansen om Pepe forsvinner.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Stefanb said:

Lucas Paqueta hadde vært en klassesignering.

Tielemans er veldig god han, men han har mistrivdes i Leicester i halvannet år. Den ordentlige versjonen av Tielemans de siste 2 sesongene har man sett for Belgia der han har vært veldig god.

Ellers har jeg aldri blitt imponert over Neto. Han har noen flotte detaljer, men aldri spilt på høyt nivå over lengre tid. Har jo akkurat kommet tilbake fra et lang skadeopphold også.

Vil heller se Marquinhos få sjansen om Pepe forsvinner.

Enig. Paqueta > Tielemans og Marquinhos > Neto og Pepe. 

Link to comment
Share on other sites

Tja.. Nå er det under 2 uker igjen av overgangsvinduet.. faktisk nærmere 1 uke enn 2 uker. Hva forventer eller håper man skal skje?

Jeg håper fortsatt at vi får enda flere ut. Bellerin-sagaen må vel ta en slutt... AMN må vel også finne seg en annen klubb.. Også står vi der med Pepe da - blir vi kvitt han, eller skal man igjen gjøre som @Ben Elfenog håpe at han får "en ny vår" i Arsenal? Jeg håper virkelig han forsvinner ut døra...

Jeg tror innkommende avhenger stort av hva som skjer med AMN og Pepe. Forsvinner begge ut, får vi 2 nye inn... forsvinner bare en så får vi 1 inn. Tielemans er nok raskt inne hvis noen faktisk ser nytte av AMN og henter han. På vingplass er jeg mer usikker... Neto? Pino? Paqueta? Førstnevnte er nok mest sannsynlig, tett fulgt av nummer 2. Paqueta er det alt for stille rundt.. Kanskje neste år...?

Uansett er starten vår fantastisk - og vi vil uten tvil få en bedre sesong selv om det ikke skulle komme flere inn. Kanskje vi faktisk får en spennende deadline day igjen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi sliter ved første skade på enten partey eller xhaka slik ståa er nå. Sambi kan bli veldig god, men har ikke nivået ennå. Håper han får mye spilletid i EL. Elneny kan fungere en kamp eller to, så vil han slite som alltid før. Også en el spiller i år. 
 

sentral midt som backup for xhaka og partey ville gjort meg endel tryggere. 
 

ellers håper jeg Amn, bellerin og pepe forsvinner nå. De har ingen fremtid lenger, og Amn/pepe burde finne en klubb med spilletid. Bellerin er nok stort sett ferdig, så han gnur vel mest på lønna. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...