Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduene sesongen 2022/23


Verminator5

Recommended Posts

Synes nå ryktet rundt Tielemans er ganske så seriøst... Men som veldig mange har poengtert så avhenger videre anskaffelser av at flere spillere må ut. Det har man jobbet hardt med siste 2 ukene - og nå ser det jo ut til at både Mari og Bellerin kommer seg ut i løpet av denne uken, samt at Runarsson potensielt også går.

Jeg liker at klubben tenker fornuftig og jobber med spesifikke mål. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Orakelet said:

Synes nå ryktet rundt Tielemans er ganske så seriøst... Men som veldig mange har poengtert så avhenger videre anskaffelser av at flere spillere må ut. Det har man jobbet hardt med siste 2 ukene - og nå ser det jo ut til at både Mari og Bellerin kommer seg ut i løpet av denne uken, samt at Runarsson potensielt også går.

Jeg liker at klubben tenker fornuftig og jobber med spesifikke mål. 

Har ventet i mange år på opprydningen som vi har sett i de siste vinduene. 

Skal laget bli bedre må bedre spillere inn 😁 Det vil skape konkurranse om plassene , spillerne vil gjøre hverandre mye bedre.

Vi har i en del sesonger hatt spillere i stallen,  som strengt talt aldri skulle ha vært signert. De har aldri tilført oss noe. Kun fått en kamp her og der i PL,  enkelte kamper i ligacupen. 

Nå har vi i de to siste vinduene fått inn langt bedre spillere og derfor er det nå langt bedre positive vibber i klubben  en på lang tid. 

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Gunners68 said:

Har ventet i mange år på opprydningen som vi har sett i de siste vinduene. 

Skal laget bli bedre må bedre spillere inn 😁 Det vil skape konkurranse om plassene , spillerne vil gjøre hverandre mye bedre.

Vi har i en del sesonger hatt spillere i stallen,  som strengt talt aldri skulle ha vært signert. De har aldri tilført oss noe. Kun fått en kamp her og der i PL,  enkelte kamper i ligacupen. 

Nå har vi i de to siste vinduene fått inn langt bedre spillere og derfor er det nå langt bedre positive vibber i klubben  en på lang tid. 

 

Helt enig! 
 

Arteta og Edu har også sagt i flere intervjuer de siste ukene at Arsenal fortsatt har ting man ønsker å gjøre i dette vinduet. Jeg tipper det kun handler om de man MÅ ha ut før man får gjort ytterligere kjøp. 

ingen tvil om at vi trenger mer bredde og kunne hatt behov for et par til. Midtbane og en ving - helst en som kan bekle begge ving-plassene.

jeg føler meg trygg på at Tielemans kommer inn - så er det bare spørsmål om de kommer en til eller ikke..

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Orakelet said:

Synes nå ryktet rundt Tielemans er ganske så seriøst... Men som veldig mange har poengtert så avhenger videre anskaffelser av at flere spillere må ut. Det har man jobbet hardt med siste 2 ukene - og nå ser det jo ut til at både Mari og Bellerin kommer seg ut i løpet av denne uken, samt at Runarsson potensielt også går.

Jeg liker at klubben tenker fornuftig og jobber med spesifikke mål. 

Klubben gjør masse godt arbeide med spillerlogistikken for øyeblikket. Om vi får ut Runarsson, Mari og Bellerin denne uken skal jeg si meg fornøyd. Det er faktisk en fryd å se vår tilnærming til årets overgangsvindu, sammenliknet med Chelsea, Barcelona og Manure. Mitt innlegg var på ingen måte kritikk av klubben. 

Tielemans-ryktene har den siste tiden vært veldig vage. Det ble rapportert en gang at vi hadde avtale med spilleren. På lørdag spiller vi mot Leicester. Det blir spennende å se hvordan Tielemans fremstår.

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Verminator5 said:

Klubben gjør masse godt arbeide med spillerlogistikken for øyeblikket. Om vi får ut Runarsson, Mari og Bellerin denne uken skal jeg si meg fornøyd. Det er faktisk en fryd å se vår tilnærming til årets overgangsvindu, sammenliknet med Chelsea, Barcelona og Manure. Mitt innlegg var på ingen måte kritikk av klubben. 

Tielemans-ryktene har den siste tiden vært veldig vage. Det ble rapportert en gang at vi hadde avtale med spilleren. På lørdag spiller vi mot Leicester. Det blir spennende å se hvordan Tielemans fremstår.

Tipper han spiller for Leicester i første omgang og Arsenal i andre omgang

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Marius- said:

Kjenner at det ikke er helt greit om Chelsea henter Auba....

 

nei, men det forteller i så fall mye om hvordan denne bransjen nå fungerer. Men han er jo uansett ingen fremtidsløsning. Og selv om Auba pleier å bøtte inn mål i starten, har han også en tendens til å fade ganske raskt. Og yngre blir han jo ikke...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, piscator said:

nei, men det forteller i så fall mye om hvordan denne bransjen nå fungerer. Men han er jo uansett ingen fremtidsløsning. Og selv om Auba pleier å bøtte inn mål i starten, har han også en tendens til å fade ganske raskt. Og yngre blir han jo ikke...

Helt enig her, men mer følelsen at han spiller i blå drakt i London… Måtte det ikke skje 

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Marius- said:

Helt enig her, men mer følelsen at han spiller i blå drakt i London… Måtte det ikke skje 

 

Tror faktisk ikke jeg bryr meg om det lenger... Etter å ha sett All or nothing: Arsenal...

 

Virker rett og slett som Auba har vært en jævla cunt...(Skikkelig diva. Vært forsinka på treninger osvosvosv)

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, elx said:

 

Tror faktisk ikke jeg bryr meg om det lenger... Etter å ha sett All or nothing: Arsenal...

 

Virker rett og slett som Auba har vært en jævla cunt...(Skikkelig diva. Vært forsinka på treninger osvosvosv)

Teddy is still a cunt! 

Link to comment
Share on other sites

Det ser jeg som totalt utenkelig. Vinduet har handlet om å forsterke den plassen, og man har sendt ut Tavares på lån. Aldri i verden om klubben selger Tierney nå. Det må i så tilfelle være fordi det er en annen man kan/ønsker å kjøpe.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Orakelet said:

Det ser jeg som totalt utenkelig. Vinduet har handlet om å forsterke den plassen, og man har sendt ut Tavares på lån. Aldri i verden om klubben selger Tierney nå. Det må i så tilfelle være fordi det er en annen man kan/ønsker å kjøpe.

For den rette prisen er alle til salgs. 
 

Tomi kan vikariere på venstreback om nødvendig. 
 

håper ikke vi selger og tror heller ikke vi gjør det, men City begynner å få dårlig tid etter at de mistet den krøllete kølla fra Brighton

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Det ryktes at City skal prøve seg på Tierney. Han må da ha samme markedsverdi som Cucurella? 

 

Høyere imo, han regnes vel som britisk? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Ja det gjør han, men han er svært skadeplaget. Som Orakelet sier, anser jeg dette som svært usannsynlig.

Han er det, og om vi hadde fått 50-60m for han så hadde jeg gledelig solgt han(Pga skadeplagene)

Er nok som dere sier, det er svært usannsynlig at vi selger, da vi har jobbet med å forsterke troppen.

Link to comment
Share on other sites

Just now, bergkampje said:

Er det noen fete spillere der ute man kan hente på free-transfer da? Føler det er veldig lige Arsenalsk å gjøre egentlig. Kan vi hente Frenkie siden Barca uansett ikke har lyst på? :P

Jeg er en fet spiller som Arsenal kan hente på free transfer

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...