Jump to content

Tanker for overgangsvinduet sommer 2016


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 474
  • Created
  • Last Reply

Kona til Icardi, Wanda Icardi, er i London i følge en twittermelding hun selv la ut med teksten "Lykkelig dag mine venner ❤️". Hun er som kjent også agenten til Mauro Icardi, så vi får håpe hun ikke bare er her på ferietur. En eller annen fyr som leker ITK sier at Arsenal er nære å lande en £50m-striker, så kan hende det er Icardi det er snakk om.

Link to comment
Share on other sites

Kona til Icardi, Wanda Icardi, er i London i følge en twittermelding hun selv la ut med teksten "Lykkelig dag mine venner ❤️". Hun er som kjent også agenten til Mauro Icardi, så vi får håpe hun ikke bare er her på ferietur. En eller annen fyr som leker ITK sier at Arsenal er nære å lande en £50m-striker, så kan hende det er Icardi det er snakk om.

 

50M pund for Icardi høres helt hinsides mye ut...

Link to comment
Share on other sites

 

50M pund for Icardi høres helt hinsides mye ut...

Skikkelig måltyv, ung og enda større potensial enn det han viser nå. Kaptein i inter. Kan vel ikke være så galt? Når pogba prises til 100 mill og benteke går for 35 er icardi verdt 80.

Link to comment
Share on other sites

Deg om det. Begge er klasse. Får vi en av de skal vi ikke klage.

Icardi er en poacher.. ingen kategorier han utmerker seg i. Og har ikke en x-faktor annet enn at han ofte scorer på de sjansene han får. Til gjengjeld kommer han seg heller ikke til like mye sjanser som gjør at jeg tror han "lett" kommer opp i 20+ ligamål.

 

Lacazette er tilnærmet nesten like klinisk, raskere, mer tobeint (avslutter både med venstre og høyre), sterk og god som oppspillspunkt på tross av størrelsen. Vesentlig mer kreativ og en større x-faktor enn det Icardi har.

 

Kunne like så godt gått for Janssen i så fall da. Icardi er mer "proven", men jeg synes ikke han er god nok for oss..

Link to comment
Share on other sites

Icardi har scoret mye for ett offensivt elendig inter. Er en poacher ja, men god med begge ben og langt bedre på hodet enn lacazette. Kanskje ikke like kjapp, men ikke langt unna. Lacazette er mer fleksibel ja. For min del er det bra uansett hvem av de som kommer, så lenge vi får én spiss til.

Link to comment
Share on other sites

Et ekstremt kjedelig transfervindu for oss så langt, ikke bare er skuffelsen stor over at det ikke har kommet inn en angriper (spiss/ving), men jeg er skuffet over at INGEN viser interesse for spillerne våre.

 

Hadde forventet inntekter på Szczesny, Walcott og muligens Ox i sommer, virker som det er NULL interesse for gutta og de drar inn over 2 mill NOK hver uke fra oss.

 

Hadde jeg kunne plukke ut tre spillere fra hatten atm hadde jeg valgt Napoli-trioen Higuain, Koulibaly og Insigne som kunne dekket tre hull i laget, en målgjørende ving, en spiss som scorer mål uke inn og uke ut og en stopper uten svakheter trengs...

 

Asano og Holding virker forøvrig som fine alternativer ved skadekriser og liknende, men slik som de andre driver på trenger vi et par direkte forsterkninger også...

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært helt 100% nydelig. Mahrez som trolig er god for 10+ mål og 10+ assists. Lacazette som er god for 20+ mål og en god del assists også.

 

Vedder på at vi ikke henter noen av de dog, men som sagt så hadde det vært helt perfekt.

Link to comment
Share on other sites

Vi signerte ikke en eneste utespiller i sist sommervindu. En spiller som er tiltenkt en rolle på A laget fra starten av har vi signert i år. Det er åpenbare mangler i laget vårt , det er har det vært over en lang tid. Virker som hele klubben bare gir faen. Riktignok lenge igjen av vinduet , men det ville overrasket meg stort det kommer inn noe som kan forsterke 11 fra kamp 1.

Link to comment
Share on other sites

Mangler en spiss, høyrekant og midtstopper. Vi manglet det samme i fjor også. Pluss en midtbanespiller.

 

Om 5 vinduer så har vi kanskje en ny spiss, midtstopper og høyrekant, men da vet vi alle at vi har andre store mangler andre steder..

Link to comment
Share on other sites

Det at Per er ute i fem måneder er ikke noe som er bekreftet. Men skaden, uansett hvor kort-/langvarig den er, viser tydelig vårt behov for en ny stopper. Kos har også slitt en del med skader sist sesong, så det vi trenger nå er en stopper med erfaring og «klasse» som vil være et førstevalg både nå og i de kommende sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...