Jump to content

2013.02.16 Blackburn Rovers H


49 unbeaten

Recommended Posts

Jeg tror jeg ville vært mer flau av og ha vært Blackburn-supporter nå.

Makan til antifotball skal du se lenge etter. Tror seriøst dette er det dårligste laget som har spilt på Emirates!

Selvfølgelig skuffende av våre egne folk, men kunne (og burde) fort stått 5-0 denne kampen. Så synes prestasjonen isolert sett er heilt grei.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Trist forestilling, trist resultat. To høyst avgjørende situasjoner i kampen er Gervinhos bom (som i Ligacupen) og Le Coqs kløneri i forkant av målet. Keeper er heller ikke patent. Nå ser jeg at "Wenger out" formuistene bretter opp ermene (både de hyppige brukerne og de som kun stikker innom i ulykka) så da tar jeg kvelden. God natt!

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer Blackburn, dere er fortjent videre i cupen.

 

Dere møtte et lag som spillemessig var overlegent. Dere møtte et lag som forsåvidt hadde mange skudd på mål, men med få unntak så var de "lette" å redde. TV2's kommentator roste deres keeper for mange redninger, og keeperen var bra han, men de fleste redningene var egentlig lette å ta.

Dere var egentlig dårlige fremover, men dere er i det minste effektive og selv om skuddet som gikk i mål var et dårlig treff (i utgangspunktet) så traff den det der det skulle.

Dere møtte et relativt uinspirert lag som, akkurat som oss (gunnersfansen) så på denne kampen som lett skuring, men til tross for de store manglene som er i deres lag så stod dere i mot og igjen så vil jeg gratulerer dere med et fortjent avansement til neste runde i cupen.

 

De mest spennende i kveld er så se hvordan mr. Wenger klarer å bortforklare dette tapet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg ville vært mer flau av og ha vært Blackburn-supporter nå.

Makan til antifotball skal du se lenge etter. Tror seriøst dette er det dårligste laget som har spilt på Emirates!

Selvfølgelig skuffende av våre egne folk, men kunne (og burde) fort stått 5-0 denne kampen. Så synes prestasjonen isolert sett er heilt grei.

Mulig du var misfornøyd etter finalen i 2005, jeg var ikke det....

Hvis det er det dårligste laget som har vært på Emirates så sier det mye om dagens prestasjon.

Link to comment
Share on other sites

Vi spiller med et system som er tilpasset Cesc, i beste fall RVP...Wenger tar ut Rocky som har vært den beste...Er så mye som blir gjort feil av spillere og manager/ benk( er vel ikke noen andre som har noe å si der?) i dag at jeg kunne skrevet en doktoravhandling om det. Dette er(til nå, kan skje et mirakel i CL) den værste sesongen jeg kan huske i mine 22 år som Arsenalmann. På det glade nittitall var det i hvertfall en cup eller to-tre. Nå er det bare natta. Det går vel i bølgedaler, men trenger det egentlig det? Manure sine "bølgedaler" har vært 2-3 plasser og noen cup(liga etc) inni mellom...Rednose skjønner det, når man er for dårlig for PL og CL da satser man på liga- eller facupen...Trofe er trofe...Vi er milevis unna topp tre, og etter de tre der er det to- tre til som er bedre enn oss, er det natta for Wenger og hans magic hat? Kan det bli så veldig mye værre? Svaret får vi vel i midtuka...

Link to comment
Share on other sites

Nok en gang har vi marginer imot. Vi fører (som vi bør mot et Championship-lag, tross alt) skaper ikke så galt med sjanser og slipper Blackburn til veldig lite. Det er jo et realt sleivspark som gir dem målet.

 

Men dette skjer jo GANG på GANG på GANG på GANG! DET er det som virkelig irriterer og skremmer meg. Når det skjer på så javn basis så kan man ikke skylde på uflaks og marginer. Da er det noe fundamentalt galt.

 

Hva det er har jeg ikke svaret på, men mer og mer ting tyder vel på at Wenger ikke lenger har det som skal til for å holde dette laget i toppen. Dessverre. Og dette smerter meg å skrive :(

Link to comment
Share on other sites

Har du spilt fotball selv? Det er faktisk mulig å plassere OG skyte hardt. Det er noe helt annet å bare måke til!

 

Selvfølgelig er det mulig. Men når du er høyrefota, så er det vanskelig å plassere fra den vinkelen.

 

Og ja, jeg har spilt fotball, ca 8 timer i uken.:=)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle klandrer Coquelin for målet når det er klart å tydelig at det er Walcott som ikke følger løpet som kommer bak Coquelin! Da må i så fall Koscielny eller Arteta trekke utover som sikring. Coquelin kan da ikke spille 1 mot 2 og få skylden for målet. Men over til resten av kampen, jeg er ikke veldig overrasket over resultatet, spillet generelt var ekstremt tregt og lite gjennombruddshissig. Arteta og Diaby senker spillet vårt såppas at jeg tviler for at Blackburn spillerne hadde mer enn hvilepuls gjennom hele kampen. Nå venter Bayern, og som jeg har sagt kommer vi til å bli knust. Jeg skjønner ikke hvordan folk her kan påstå at vi er 40/60 på avansement, jeg ville heller klassifisert det som 10/90.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg ville vært mer flau av og ha vært Blackburn-supporter nå.

Makan til antifotball skal du se lenge etter. Tror seriøst dette er det dårligste laget som har spilt på Emirates!

Selvfølgelig skuffende av våre egne folk, men kunne (og burde) fort stått 5-0 denne kampen. Så synes prestasjonen isolert sett er heilt grei.

Nei hvorfor skulle de være flaue over dette. Blackburn er i utgangspuktet er mye dårligere lag enn Arsenal. De har ikke lag til å spille underholdningsfotball uten å ha blitt ydmyket resultatmessig. Denne "antifotballen", med håp om enkelte kontringer, var deres eneste sjanse for å gå videre. De hadde en strategi som virket.

 

De eneste som har grunn til å være flaue er arsenalsfansen, som hadde et lag som ikke hadde noen strategi og som tok alt for lett på oppgaven,

Link to comment
Share on other sites

 

Er det rart?

Det er fult forståelig men hylekoret er litt vel usaklig for min del spesielt på kvelder som denne.

Wenger evner ingenting, spillerne evner ingenting, styret evner ingen ting og slik fortsetter det.

Nyanser er totalt utelatt når korstoget mot Wenger marsjerer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg ville vært mer flau av og ha vært Blackburn-supporter nå.

Makan til antifotball skal du se lenge etter. Tror seriøst dette er det dårligste laget som har spilt på Emirates!

Selvfølgelig skuffende av våre egne folk, men kunne (og burde) fort stått 5-0 denne kampen. Så synes prestasjonen isolert sett er heilt grei.

 

Jeg er ganske enig, selv om det er forståelig at Blackburn gjør som de gjør. Hadde kanonskuddet til Rosicky gått inn og Blackburn ikke hadde scoret det som må sies å være et dritt- og flaksmål (ja, selv om det inkluderer dårlige prestasjoner fra flere av våre spillere), så hadde jeg vært helt fornøyd med kampen.

Link to comment
Share on other sites

Nå ser jeg at "Wenger out" formuistene bretter opp ermene (både de hyppige brukerne og de som kun stikker innom i ulykka) så da tar jeg kvelden. God natt!

 

Kva i himmelens namn er det du forventer?? Eg har alltid støtta Wenger, men ein plass må grensa gå.. Forøvrig må han gjerne ta styret med seg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg klandrer Szczesny for målet.

 

 

Enig, er helt hårreisende hvordan det returen blir gitt. Hatt troa på gutten lenge, men begynner mer og mer å tvile...Er noe med WS og skudd...at det er den store svakheten er vel ikke helt bra for en keeper...?

Link to comment
Share on other sites

For et makkverk, ære være de som betaler for å bivåne denne sørgelige affæren.

En spiss, en keitete uteknisk og temposvak franskmann, er en fatal taktisk tabbe av han som liksom vet alt.

 

Wenger ta med deg boblekåpa, og de franske froskene tilbake over kanalen.

Blackburn og Bradford. Nei nå må Arsene vite at han er tom det meste som gvner klubben. Han er oppbrukt!

Link to comment
Share on other sites

Kva i himmelens namn er det du forventer?? Eg har alltid støtta Wenger, men ein plass må grensa gå.. Forøvrig må han gjerne ta styret med seg!

Enig. INGEN skal ha klippekort på noe som helst i fotball. Hadde United vært der Arsenal er nå, hadde jeg forstått om Ferguson var fredet, men INGEN andre i fotballverden har fortjent å være fredet. Tar man i betraktning den gradvise rivningen av Arsenalfundamentet som har foregått de siste år, er det bare rett og rimelig å kreve Wengers avgang. Dere som freder han, kommer BARE med utsagn om hvor teit det er å mene at han bør sparkes. Dere kommer ALDRI med argumenter for hvorfor han skal fortsette...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...