Jump to content

2013.02.16 Blackburn Rovers H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Forstår meg ikke helt på OX, han hadde kjempe fart før. Og spillte smart og godt. Nå mangler han speed'en og gjør så mye rart der fremme. Syntes han har fallt litt igjennom desverre

 

Sagt dette i rundt et år nå. Virker ikke akkurat kjempe fit vil jeg påstå. :P

 

Ellers: Flaut av Coquelin.

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er sant det Stefan. Men det er jo nesten utrolig at det går an å være en så elendig avslutter som det Gervinho gang på gang viser at han faktisk er. Med den pasningen fra Rosicky, er han alene med keeper, og har en tilsynelatende enkel jobb. Men når det gjelder å få ballen i nota, ser ikke noe ut til å være enkelt for den svært så svake spilleren som Wenger har så alt for stor tro på.

Link to comment
Share on other sites

Er litt typisk Arsenal for tiden. De fleste lag vet at vi kommer til å ha ballen masse og går for å være fokusert defansivt. Vi spiller nærmest poweplay, men alle vet vi trenger masse sjanser før den sitter. Dermed blir kamp-planen til motstanderene våre like hver gang. Satse ett fåtall ganger fremover, ellers tette igjen bakover. Mens vi ikke har noen som kan åpne opp forsvaret. Det går for sakte i siste fase av spillet, og man blir for stillestående.

 

Normalt må vi ha ett mål i fleisen før man begynner å spille effektiv fotball. Det er ille at det skal være slikt!

Link to comment
Share on other sites

Vikaren på høyreback blir litt vel offensiv etter min smak. Etterlater seg store rom som har skapt farligheter ved ett par anledninger i andre omgang

 

Kanskje ikke så rart mtp. at han ikke er en høyreback. Syntes dog han har vært meget brukbar i dag på tross av dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...