Jump to content

2013.02.16 Blackburn Rovers H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Som jeg har nevnt på siden vår på facebook så tok et lag med Eboue, Toure, Senderos og Flamini som forsvarsrekke seg hele veien til finalen. Og ikke nok med det, men de gikk hele veien gjennom utslagsrundene uten å slippe inn mål - dette mot lag som Real Madrid, Juventus og Villareal! (bare 2 mål i hele gr.spillet også). Porto, Monaco, Liverpool og flere dårligere lag enn det vi har nå har kommet til finalen. Selvfølgelig kan vi gå hele veien!

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har nevnt på siden vår på facebook så tok et lag med Eboue, Toure, Senderos og Flamini som forsvarsrekke seg hele veien til finalen. Og ikke nok med det, men de gikk hele veien gjennom utslagsrundene uten å slippe inn mål - dette mot lag som Real Madrid, Juventus og Villareal! (bare 2 mål i hele gr.spillet også). Porto, Monaco, Liverpool og flere dårligere lag enn det vi har nå har kommet til finalen. Selvfølgelig kan vi gå hele veien!

 

De hadde Keown som forsvarstrener vet du. Mannen der kunne (kan) jobben sin.

 

Det som dog taler for oss i disse kampene er at vi har vært særdeles effektive i Europa denne sesongen. Faktisk vært det dødeligste laget i form av antall skudd/sjanser.

Link to comment
Share on other sites

 

De hadde Keown som forsvarstrener vet du. Mannen der kunne (kan) jobben sin.

 

Det som dog taler for oss i disse kampene er at vi har vært særdeles effektive i Europa denne sesongen. Faktisk vært det dødeligste laget i form av antall skudd/sjanser.

 

Jepp, vi var ekstremt effektiv, og spilte egentlig ganske så dårlig i gruppespillet. Nå er midtbanen og angrepet mer samspilt enn det var den første halvdelen av sesongen, derfor tror jeg vi har en sjanse til å slå dem hvis vi makter å være brukbar i forsvar, noe vi ikke har vært i noen av de storkampene hittil.

 

Det som bekymrer meg mest er at Bayern har sluppet inn 7(!!!) mål i serien i år, det er helt latterlig lite. Samt at de scorer på bestilling.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen er uhyre viktig. De som tror det er en sjanse for avansement for Bayern bør tenke seg om godt. Heller topplag her og junior på tirsdag.

Her skal laget være sterkt, men gi gjerne Rosicky eller Arshavin sjansen her. Kanskje Gervinho også, hvis han har vært så god i ACON som folk sier.

Spent nå!

Drøyt å påstå at vi skal spille med juniorene i en Champions League-kamp mot Bayern Munchen. Kanskje hvis vi ligger under med 0-7 etter den første matchen kan vi reise til Tyksland med en reservepreget stall. For spillerne selv betyr nok ikke kampen i dag en dritt sammenlignet med hva som skal skje på tirrsdag.

Link to comment
Share on other sites

Bra valg av Wenger mener jeg, Blackburn skal være overkommelige og dette er spillere som blir viktige mot tyskerne.(Som jeg mener er av verdens 5 beste fotballlag)

 

 

Enig, et riktig valg av Wenger.

 

Folk kan si at cup er cup ogsåvidere, men hvis vi stiller et forholdsvis sterkt lag har vi likevel ingenting å skylde på. Dette er en kamp vi må vinne. Tror også vi gjør det, hjemmekampene mot B'burn pleier også å bli målrike!

Link to comment
Share on other sites

Synes det er rart/litt dumt at Giroud skader, vi er fryktelig avhengig av han på topp siden han er den eneste rene spissen i troppen. Walcott er bare god der når det er bakrom IMO

 

Edit: Poldi kan jo spille der, men laget er jo ganske velfungerende og satt sånn det har vært..

Link to comment
Share on other sites

Synes det er rart/litt dumt at Giroud skader, vi er fryktelig avhengig av han på topp siden han er den eneste rene spissen i troppen. Walcott er bare god der når det er bakrom IMO

 

Edit: Poldi kan jo spille der, men laget er jo ganske velfungerende og satt sånn det har vært..

Regner med du mente starter.

Men jeg er enig, trenger Giroud uthvilt mot Bayern, kunne heller spilt en Podolski som har hatt en lang pause nå på topp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...