Jump to content

2013.02.16 Blackburn Rovers H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Sånn går det når en er nesten tannløse i 70 minutter. Plutselig skjer noe. Så er det å jage igjen, noe som burde være fullstendig unødvendig.

 

Dette er jo noe vi er vant med nå tross alt. Vi er Arsenal.. vi gjør alltid situasjonen langt langt verre for oss selv enn det den egentlig trenger å være.

Link to comment
Share on other sites

Nok en fantastisk kamp av Giroud forøvrig. Konstante løp i bakrom, sterk med ballen i beina, ikke bommet på en eneste pasning og vært dødelig foran mål. Vel.. det var den ironien.

Forrige måned ble han kåret til månedens spiller av EA Sports. Jeg vet du liker å være negativ men faktum er at Giroud har gjort mange gode kamper i det siste,

Link to comment
Share on other sites

Forrige måned ble han kåret til månedens spiller av EA Sports. Jeg vet du liker å være negativ men faktum er at Giroud har gjort mange gode kamper i det siste,

 

Syntes han var meget god som innbytter mot Newcastle. God fra start mot West Ham og brukbar mot Liverpool. Ellers syntes jeg ikke han har vært så fantastisk god. At han vant månedens spiller stemmer det, men det var Arsenals Player of the Month som ble stemt frem av fansen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...