Jump to content

2013.02.16 Blackburn Rovers H


49 unbeaten

Recommended Posts

Ja, så fikk vi til dette også. Shit happens, men for enkelte happens shit langt oftere enn for andre. Vi bør jo være vant til dette etter hvert, men det er like fortvilende hver gang. Hvor mange ganger skal vi måtte oppleve dette om og om igjen? Gud hjelpe meg så vanskelig det er å være sterk i troen på det som foregår. Dette har ikke en dritt med oligarker og slikt å gjøre!! Ikke en dritt. Det har en helt annen grunn……….

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 238
  • Created
  • Last Reply

Ja giroer har vært problemet denne kampen. Virkelig.

 

Part of the problem. Han er så vanvittig ustabil foran mål og generelt sett i spillet sitt. Vet aldri hva man får av den fyren. Den ene dagen har han strålende bevegelser foran mål og er en konstant trussel, mens andre dager bidrar han praktisk talt med ingenting.

Link to comment
Share on other sites

 

Syntes han var meget god som innbytter mot Newcastle. God fra start mot West Ham og brukbar mot Liverpool. Ellers syntes jeg ikke han har vært så fantastisk god. At han vant månedens spiller stemmer det, men det var Arsenals Player of the Month som ble stemt frem av fansen.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/ea-sports-player-of-the-month

 

Kall det hva du vil. Hva prisen heter endrer ikke det faktum at han har vært i en god periode.

Link to comment
Share on other sites

Hvem andre enn Wenger skal man skylde på? Jeg bare spør. Dette er hans feil, han klarer ikke lede laget til å slå lag fra lavere divisjoner. ALLE har knekt Arsenal koden, de vet hva som kommer.

WENGER OUT! Som jeg har sagt i mange sesonger nå

Link to comment
Share on other sites

Skammelig skammelig SKAMMELIG.

 

Diaby med en elendig kamp nok engang. Bare ROT og ting går alt for sakte. Skulle faen meg ALDRI tapt denne kampen. Szczesny er FOR DÅRLIG, for en retur han gir!!! HELT FANTASTISK.

 

Alt for mye slurv er det også, hele jævla tiden. Nå blir vi troféløse i år igjen, det går faen ikke an.

 

Wenger OUT.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.c...er-of-the-month

 

Kall det hva du vil. Hva prisen heter endrer ikke det faktum at han har vært i en god periode.

 

"The France international has won the official Club award for the first time after making a sensational start to the New Year."

 

Som sagt: Arsenals pris. Ikke ligaens pris. At han var god i januar kan jeg si meg enig i. Så langt i februar har han vært svak.

Link to comment
Share on other sites

 

Part of the problem. Han er så vanvittig ustabil foran mål og generelt sett i spillet sitt. Vet aldri hva man får av den fyren. Den ene dagen har han strålende bevegelser foran mål og er en konstant trussel, mens andre dager bidrar han praktisk talt med ingenting.

Kan ikke forvente at Giroud skaper mange målsjanser alene i dag mtp. hvordan Blackburn lå, han får jo alltid kritikk når sakens kjerne er at ballen aldri kommer frem mot mål..

Link to comment
Share on other sites

Fucking disgrace...Burde vært spikeren i kista, men facupen genererer vel ikke så mye peng, så who gives a fuck...Det er så dårlig, så pinlig, så.....har ikke ord. Litt av en måte å gå inn i BM kampen, blir vel totalt slaktet der...Trist som faen...Ligacupen og facupen....totalt pisset på og ydmyket...

 

Channel five 13/14 anyone? djizzes

Link to comment
Share on other sites

Er det mulig...

 

Visst har vi marginene mot oss i denne kampen (igjen...), men hvorfor i huleste skal vi gjøre det så vanskelig for oss selv hele tiden?

 

Og hvorfor i HULESTE ta av Rosicky, som er en av de beste spillerne vi har til å sette fart på spillet og beholde Diaby på som har kjelt med ballen i hele ettermiddag!?!?!?!

Link to comment
Share on other sites

ARTETA!!!!!!

Nesten så jeg får lyst til å si: SELG SELG SELG! Måten han opptrer på den avslutningen der er så utrolig urutinert. Stinker. Burde latt vær å måke til og heller plassere! Idioti!

 

Plassere derifra? Med høyrefoten ? Lykke til..

 

Men fyfaen.. Wenger out. Tar ut kampens beste spiller(Rosiscky) Isteden for å ta ut f.eks Giroud, eller Diaby...Som var elendige i dag!

Link to comment
Share on other sites

Wenger sin skyld! Siden Arsenal gikk fra 4-4-2 har de ikke fått til noe som helst. Blir helt matt når de spiller med 1 spiss når de må jakte utligning. Se for eksempel på situasjonen der Giroud kommer i løpsduell mot Blackburnforsvareren. Hadde Walcott vært i den duellen, hadde han vært alene med keeper.

Link to comment
Share on other sites

Coquelin er muligens ingen back, men jeg syns ikke han er spesielt god når han kommer seg inn i banen og skal forsøke å bidra offansivt heller. Men Wenger slutter aldri å overraske. Fjotten som han er, har han klokketro på klønete Diaby og Gervinho. Møkkaspillere som faller fullstendig gjennom mot spillere fra nest øverste nivå! Hva i helvette er det disse to foretar seg på trening, som gjør at de får spille for Arsenal? Wenger har rett og slett klart å ødelegge nok en sesong på sin stahet og hans idiotiske overdrevne tiltro på spillere som på langt nær er gode nok. Nå får nok fan meg være nok Wenger! Hva i svarte skal du komme med for idiotisk unskyldning denne gangen? Nå er det bare å komme med sanheten. En alt for stor andel av spillerne du bruker, er ikke i nærheten av å ha de ferdighetene du ønsker de skal ha. Hvorfor er det bare du som ikke ser det? I tillegg, bør han si at han taktiske grep underveis, ikke er forenelig med hhva som faktisk har skjedd på banen. Dette er en del av jobben, som Wenger rett og slett er forferdelig på!

Link to comment
Share on other sites

 

Plassere derifra? Med høyrefoten ? Lykke til..

 

Men fyfaen.. Wenger out. Tar ut kampens beste spiller(Rosiscky) Isteden for å ta ut f.eks Giroud, eller Diaby...Som var elendige i dag!

Har du spilt fotball selv? Det er faktisk mulig å plassere OG skyte hardt. Det er noe helt annet å bare måke til!

Link to comment
Share on other sites

Så grusomt at jeg ikke har ord. Det er ingen som gidder i dag. Skjønner vP bedre og bedre og bedre. Han, Nasri, Fab og Song fortjener bedre og slipper heldigvis å oppleve dette. Skammelig og utilgivelig. Hvis Wenger har et positivt ord å si så mister han dessverre veldig mye respekt hos meg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...