Jump to content

15.02.12 AC Milan (B)


Umlaut

Recommended Posts

Det er den eneste muligheten for å få ut kodene før srsenal kamp. Jeg må på jobbtur på leverkusen-barca kampen. Fikk ikk billrtter til arsenal kampen, blir derfor borte fra jobb de neste to dagene

 

Hvor søker man på stilling i Viasat?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg veldig, CL er alltid spesielle greier. Tror også at vi går videre hvis vi får et godt resultat borte. Vi har hatt godt tak borte mot italienske lag opp igjennom årene. Klarer vi å holde Zlatan i sjakk tror jeg mye av jobben av gjort, selv om de har en del eksepsjonelt gode spillere ellers. Ville vært strålende fornøyd selv med 0-0.

Link to comment
Share on other sites

 

Stakkars deg - MÅ du på jobbtur til en CL-kamp du da? Må være forferdelig!

 

Om du vil så kan jeg ta billetten jeg... Men bare for å være kamerat...

Kamerat er du uansett. Billetten får du uansett ikke. Jeg skal nok lide meg gjennom kampen.

 

Hedly: søk på ledige stillinger :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fant et morsomt innlegg på Milan-sida:

 

Jeg får liksom ikke helt til å se trusselen i Arsenal. Vi er jo gigantiske Milan med legender over hele fjøla mens jeg jeg tenker Arsenal som et ungdomslag som vi syns er ganske søtt som har kommet helt til CL. Jeg vet det er dårlige holdninger rett før en kamp og vi fikk en rett i fleisen av det andre lille london laget i fjor. Men jeg klarer bare ikke å føle at Milan er liten i forhold til Arsenal.

 

Er visst "søtt" at vi er med i Champions League. :P

Link to comment
Share on other sites

Fant et morsomt innlegg på Milan-sida:

 

 

 

Er visst "søtt" at vi er med i Champions League. :P

Ikke veldig oppdatert: I fjor.. var da vitterlig for et par år siden. Snakk om å leve på gamle meritter. Hvis de ikke har innsett at PL er mange, mange hakk over den tildels veldig svake ligaen de spiller i så sliter de virkelig. Må være fantastisk å spille for 5 tusen tilskuere uke inn og uke ut på baner som ikke ville vært godkjent for PL eller noen annen større liga.. På tide å våkne..

Link to comment
Share on other sites

Flamini har da aldri vært en viktig brikke i Milan sitt lag. Har siden overgangen vært inn og ut på grunn av skader hele tiden. De gangene han er skadefri har han vært en rotasjon spiller som spiller like mye som han er på benken! Har virkelig tapt seg siden han spilte i Arsenal! Tviler også på at han kommer til å få mye spilletid i år heller.. Hard konkurranse med de gamle stjernene som Seedorf, Gattuso og Ambrosini samt de yngre som Noccerino, Prince, Aquilani osv

Link to comment
Share on other sites

Også Arsenal.com melder at Nesta, Pato og Boateng er ute. De står nå ihvertfall oppført som skadede. Så får vi se om noen av dem starter, uansett positivt at slike gode spillere er ute, det kan gjøre jobben litt enklere for oss.

 

Fortsatt oser Milan av klasse i flere ledd med Seedorf, Zlatan, van Bommel, gamle Inzaghi, Zambrotta bare for å nevne noen. Vi er på vei oppover nå føler jeg, senest med en fin seier mot Sunderland, og flere spillere på vei tilbake fra skade. Vi har tidligere gjort det bra på San Siro, med 2-0 fra 2008 mest nærliggende, men ingen glemmer vel 5-1 seieren heller(dog mot Inter). Henry er tilbake, han har vært på San Siro ved flere anledninger, han kan gire opp laget, si de rette tingene, og han må gjerne avgjøre på slutten av kampen. Ser på det som viktig at vi klarer å få et bortemål, da tror jeg mye er gjort, så lenge vi ikke blir grisebanka selvfølgelig.

 

Må DESSVERRE jobbe ikveld, men får vel bare sjekke updates så ofte som mulig, lykke til alle medgooners, måtte det bli seier!

Link to comment
Share on other sites

Her antydes det at TV fortsetter på backplass og at Song går inn i forsvaret. Usikker på om jeg liker det. Han har tidligere gjort en grei jobb her, men da tror jeg Coq må erstatte han på midtbanen og ikke Rosicky eller Ramsey,

 

Husker forrige gang Song spilte midtstopper i en kamp hvor Zlatan spilte. Var ikke akkurat imponert!

 

Ser heller Coquelin og Sagna på backene hvis Gibbs ikke blir klar. Vermaelen er så adskillig mye bedre på midtstopperplass at jeg dør litt innvendig når han starter på venstrebacken, men hvis det har seg sånn at Wenger absolutt må ha Song på midtstopperplass og Vermaelen på venstrebacken så er det ingen andre enn Coquelin som kan komme inn på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Hva sier dere til dette?

 

e20be8d1883becd98bdd9d304b6c3ed3.jpg

Hatet vi supportere har til Flamony, Cahsley Cole, Ade m.fl stikker neppe dypt hos spillerne selv når det gjelder mindre dramatiske hendelser. Desverre! Vi hadde jo elsket om Flamini fikk kjenne guttas vrede, men jeg tipper det kun er fryd og gammen mellom spillerne

 

Vi har jo sett at Ade har kommet godt overens med våre spillere, til tross fro den katastrofale første kampen mot han.

Link to comment
Share on other sites

Blir overraska om ikkje trådstarters lag stemmer;

 

 

Sczcesny

Sagna-Koscielny-Vermaelen-Gibbs

Song-Arteta

Walcott-Rosicky-Chamberlain

van Persie

 

Dette blir ein knallhard kamp mot ligaleder Milan. Etter mitt syn så skal me vere nøgd om me får inn ei skåring eller to, uavgjort og bortemål er gull verdt. Men Milan skal vere overkommelige, me snakkar tross alt ikkje om Barca..

Link to comment
Share on other sites

Blir overraska om ikkje trådstarters lag stemmer;

 

 

Sczcesny

Sagna-Koscielny-Vermaelen-Gibbs

Song-Arteta

Walcott-Rosicky-Chamberlain

van Persie

 

Dette blir ein knallhard kamp mot ligaleder Milan. Etter mitt syn så skal me vere nøgd om me får inn ei skåring eller to, uavgjort og bortemål er gull verdt. Men Milan skal vere overkommelige, me snakkar tross alt ikkje om Barca..

Jeg tror/ønsker meg også denne lag oppstillingen. Det skal absolutt være mulig å få med seg et resultat fra Italia. Når det gjelder vinnersjansene så ser jeg for meg en 60-40 i favør Milan, mye på grunn av kjempene de har i hver ende av banen.

Link to comment
Share on other sites

Oddsen er i endring.

 

I går kveld var oddsen på Milanseier bare 1,90. I dag har den steget til 2,20

Arsenalseier sto i går kveld til 4,00 men har nå sunket til 3,80.

 

Det betyr at folk spiller på Arsenal til temmelig god odds.

 

Uansett er Milan klare favoritter i kveld. Jeg er som vanlig optimist. Tror vi scorer, og kanskje til og med går seirende ut av Henrys avskjed.

 

Satser på gult kort til van Bommel. Da må han stå over på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...