Jump to content

15.02.12 AC Milan (B)


Umlaut

Recommended Posts

Fy fan hvor elendig. Backene bidrar kun med støttepasninger, og stopperne med svak markering. Song er tragisk, og Ramsey er nesten på nivået i dag han å.Triste greier. Inn med Henry, Ox og Arshavin. Fort! Wenger bommer stygt i sin taktiske disposisjon. Nok en gang. Dette er tandert, usselt, fantasiløst og planløst.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Dette er det mest tragiske jeg kan huske å ha sett av Arsenal på lang lang lang tid...Er det mulig å være så feig med start 11èren Wenger? 1.mål, er Ws som driver med noe piss, han MÅ øve med de beina...er jo faen med Esben Johnsen nivå på han her. Og nummer 2...Sagna???Du spiller til dommer blåser, uansett hvor klar den offsiden ser ut...

 

Når noen av vingene skal stå over, så burde det være Walcott, at Chamberlain ikke spiller er en skandale. Det blir lenge til neste champions leauge kamp sett bort fra hjemmereturen.

 

Og nå Djorou...djizzes, når man ikke tror det kan bli værre....

 

Og en ting som er så utrolig nok av, er det forbanna småspille helt til vi mister ballen, vi tør jo ikke prøve et gjennombrudd, er jo bare Rosicky som prøver. Nei takke meg til, for et utrolig trist syn dette her har blitt....Faen ta deg Wenger at du ikke handla noe i januar...Nå BØR det komme noe bytter i pausen. Dette er bare tragisk, viser at fjerdeplassen i en liga absolutt ikke har noe å gjøre i champions leauge, burde maks vært topp 2...Champions leauge liksom...what a fucking joke...tipper 5-0 til slutt jeg, og Wenger klager på gresset på kantene, hva faen har det å si. Er jo Walcott som luntrer der ute...

 

 

Synd å si det, men i dag er Arsenal en skam for champions leauge...har absolutt ingenting der å gjøre...han hadde rett han som spurte om Arsenal fansen tørte se kampen i sofaen og ikke bak, jeg har mest lyst til å svitsje over på Lilyhammer...

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å ikkje møte opp til kamp. Wenger skulle angripe? Du gir dei signala du gir Wenger med ditt laguttak og du får som fortjent. Vi manglar ein ledar, på benken og på bana. Vermalen er mykje meir rusten enn som back. Walcott kan vi bytte med ei kjegle, ho står i det minste i vegen:) Ditte var svakt og da er det vel dumt å skrive i forbannalse!!!

Link to comment
Share on other sites

Boateng viser virkelig hva vi mangler i dagens Arsenal lag. Herregud som jeg savner en spiller som er i stand til å gjøre lignende ting som han. Rosicky er den nærmeste da han klarer å gå forbi en spiller, men han blir plassert ute på kanten mens en teknisk underlegen Ramsey blir spilt i en rolle han atter en gang viser han ikke behersker.

 

Dog er det største savnet i dag smertelig åpenbart: Mertesacker.

Link to comment
Share on other sites

Snakk om å ikkje møte opp til kamp. Wenger skulle angripe? Du gir dei signala du gir Wenger med ditt laguttak og du får som fortjent. Vi manglar ein ledar, på benken og på bana. Vermalen er mykje meir rusten enn som back. Walcott kan vi bytte med ei kjegle, ho står i det minste i vegen:) Ditte var svakt og da er det vel dumt å skrive i forbannalse!!!

 

Svakt er en underdrivelse. Dette er det mest patetiske Arsenal noensinne har vist i en 8-delsfinale i CL. Null angrep, null tempo, null bevegelser og skamfullt forsvarsspill.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er grusom som stopper. Han er konsekvent feilplassert og det er umulig for de andre å samarbeide med ham. Akkurat samme tendenser som i fjor. Det er en katastrofe at vi har mistet Mertesacker og Kosc nå. Dette er tragisk.

Hadde håpet å få ned Song som stopper da han faktisk er den eneste som er i stand til å ta ut Zlatan, men akkurat da må vi sette inn Djourou og dermed er den muligheten ødelagt.

Rosicky må inn i midten for Ramsey og Chamberlain eller Arshavin må få spille kant. Dette er alt for dårlig og kan ikke fortsette.

Får vi et mål i andre så går vi videre.

Link to comment
Share on other sites

Boateng, van Bommel og Seedorf er mer enn Song, Ramsey og Arteta klarer å håndtere, og press legges la på en forsvarsrekk som er preget av å mangle mannen som har vert ute en vinternatt tidligere. Det blir da som det blir.

 

Vi har bare de kortene vi har, men Rosicky bør komme seg inn sentralt med sin energi. Ramsey ut "noen" inn for eksempel.

Link to comment
Share on other sites

Vi får vel utpå Arshavin, Chamberlain og Henry etter hvert. Skulle vi klare et ettmålstap får det være bra. Jeg har trua.

 

 

Det som er tragisk, er at Dj har blitt brukt som det ene bytte, og dermed blir det nok ikke noe mer før i 60-70, og da ut med en ving og inn med Henry...Wenger er som ei barnebok full av hermeregler...du vet hva du får...

Link to comment
Share on other sites

Fy fan hvor elendig. Backene bidrar kun med støttepasninger, og stopperne med svak markering. Song er tragisk, og Ramsey er nesten på nivået i dag han å.Triste greier. Inn med Henry, Ox og Arshavin. Fort! Wenger bommer stygt i sin taktiske disposisjon. Nok en gang. Dette er tandert, usselt, fantasiløst og planløst.

 

Vi har bare 2 bytter igjen! så du kan glemme å få se alle de, og skal vel mye til for at du får se en av de før det er gått 67-68 min..

Men The Ox burde startet, om ikke han kan starte skulle Arshavin startet. Ikke dyttet Rosicky inn i en posisjon han ikke hadde fått startet i for West Ham en gang.

 

Dette er faen meg trist og i mine øyne rein terror å se på

Link to comment
Share on other sites

Er nødt itl å møte opp forberedt på jobb....jeeeez.

Zlatan får gjøre akkurat som han vil og det er INGEN aggresivitet eller kontroll defensivt.

Fremover på banen er vi clueless og spiller ikke som et lag.

2. omgang kan vel bare bli bedre eller blir det styggere?

Kos ute med skade også og Djourou inn for å trolig skape mer uro. Flaut hvordan han ble rundet på første duell med Zlatan.

Skjennepreken fra Wenger i garderoben bør være på sin plass. Tror ikke det dryger lenge før Chambo og Henry er på banen heller.

 

Milan er ikke så fantastisk gode som kommentatorene skal ha det til. Lett å spille bra nå vi er så elendige.

Forøvrig klar offside på Zlatan på 2-0 som jeg trodde.

Link to comment
Share on other sites

- Slapp omgang fra vår side. Uten Oxlade er det lite fres over angrepsspillet.

- Med Koscielny ute med skade, er plutselig hele forsvarsfireren omøblert igjen. Og, basert på denne omgangen, nå er våre to beste stoppere ute.

- Fint at denne Prince ikke lenger spiller for Tottenham.

 

Noen tøffe grep må gjøres, Wenger. Det vil si, kanskje bare ett: Walcott ut, Oxlade inn! Vinner vi andreomgangen har vi uansett et ok resultat før hjemmemøtet.

Link to comment
Share on other sites

Manglar spelarar framover som kan true motstandaren sitt mål.. 0 sjanser.

Bakover er det stygt, rett nok gode mål derav eit som skulle vore avvinka for offside, men backane våre er totalt på bærtur.

Skaden til Koz gjer at me har mindre å spele oss på av bytter framover.

 

Ikkje bra, men ein kan ikkje gje opp, viktig med ei skåring, men kan bli vanskeleg.

Link to comment
Share on other sites

Når man ser hvordan kampen har utartet seg er det synd at Song ikke gikk ned i forsvaret mens Coquelin kom inn. Kunne trengt en spillertype som han der ute med veldig mye energi og god teknikk. I motsetning til f.eks. Ramsey som bare har energi.

Link to comment
Share on other sites

Det som er tragisk, er at Dj har blitt brukt som det ene bytte, og dermed blir det nok ikke noe mer før i 60-70, og da ut med en ving og inn med Henry...Wenger er som ei barnebok full av hermeregler...du vet hva du får...

 

Uff, det fikk jeg faktisk ikke med meg. Da satser jeg på Arshavin og Henry.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...