Jump to content

15.02.12 AC Milan (B)


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

Arsenal team to face AC Milan: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Arteta, Rosicky, Walcott, Ramsey, Van Persie.

Rosicky på kant, merkelig..

 

Også var det benken:Fabianski, Djourou, Coquelin, Arshavin, Benayoun, Oxlade-Chamberlain, Henry

 

Endringene i startoppstillingen fra Sunderlandkampen er at Gibbs og Ramsey starter i stedet for Mertesacker og Chamberlain. Sterkt lag igjen må jeg si. Jeg tipper på 1-1, hvilket jeg også vil være fornøyd med.

Link to comment
Share on other sites

Spent på dette...

Vi spiller visstnok på en løs og ekkel bane som bl.a. måtte repareres seneste i går. Får se hvem som drar fordel av det.

Gjelder å stenge igjen bakover i dag og ta de få sjansene som byr seg. Milan har masse rutine, men vi har gode resultater på San Siro tidligere og det bør være fullt mulig å få til et godt resultat igjen.

Et bortemål eller to hadde vært ypperlig til returen. Syns egentlig ikke 0-0 vil være så bra resultat heller siden vi ofte slipper inn mål både hjemme og borte.

men igjen...nøkkelen er å være disiplinert og kollektivt god defensivt i kveld.

 

Litt usikker på valget med Rosicky på kant, men regner vel med Chambo og Henry på banen i løpet av 2. omgang. Samtidig spent på om det er riktig å slenge inn på Gibbs etter 4 mnd. uten matchtrening.

Link to comment
Share on other sites

Hater Arsenalfansen Flamini?

 

Likte ikke måten han dro på, men forstår valget hans ganske godt. Elsket han som spiller, og jeg syns det er vanskelig å finne noe hat på han i dag. En spiller jeg hadde tro og fikk sansen for i 2005, og det er i grunn synd å se at karrieren har dalt såpass for en spiller med et så stort talent som det Flamini hadde. Og at Van Persie og Rosicky er kompiser med Flamini sier jeg ingenting på. Han virker generelt som en meget hyggelig type.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...