Jump to content

15.02.12 AC Milan (B)


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

 

Nå er det vel ikke bare denne kampen, den føyer seg bare inn i rekken.

Vi har mistet to spillere i verdensklasse forran denne sesongen, og det er mye som tyder på at disse pengene ikke er frigitt til nye spillerkjøp (les: Winterburn).

Selv om dette har vi klart og kvalifisert oss til sluttspillet til CL og er per dags dato på en 4. plass etter en forferdelig start. Så at du da vil ha Wenger sitt hode på et fat etter en kamp borte mot Milan som er et av dem beste lagene i Europa, virker for meg noe rart!

For all del vi har spilt elendig i kveld, og vi er nok ute av CL.

Link to comment
Share on other sites

Synes veldig synd på alle Arsenal-supporterne som har brukt mye penger på å reise ned til Milano og må oppleve denne skrekkelige Arsenal-forestillingen.

Dette har vært bare vondt å se på.

 

Helt utrolig Wenger hvis skylder på banen etter kampen. Likt for begge lag tross alt..

Link to comment
Share on other sites

Ja, i dag viser Song det verste i seg. Et under at Wenger ikke skaffer reell konkurranse til mannen. Men Wenger har vel også han, vist at han er i ferd med å miste grepet. Alt i alt, er vel dette noe det kleineste jeg har sett. Laget har en god back, ingen komplett dm, en ving, ingen playmaker og ingen partner til Robin. Djorou er sammen med Wenger, det absolutt svakeste leddet i Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Tror du Wenger synes det er pinlig? Kommer nok med sine sedvanlig tragisk, tåpelige og usaklige bortforklaringer... Men nå skal det også sies, at med årets stall, må vi være fornøyd med at laget gikk videre i cl. Er vel få, om noen andre, som kunne tatt seg videre med middelmådigheter og spillere som hører hjemme på nivå to eller tre. Blir sikkert lett å beholde Robin, og hente storspillere til klubben, med slike prestasjoner...

Link to comment
Share on other sites

Thor Eggen må være tidenes mest patetiske kommentator

 

Viasat er og blir mest patetisk når det kommer til fotballsendinger.

Presterte å ha Per Sundnes i studio i dag....sier det meste! Som om ikke Fjøra er håpløst nok.

Davidsen er jo bare en tulling....Thor Eggen lite seriøs.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal var aldri med i denne kampen og dette ble verre enn jeg fryktet, men det gir nok en sann indikasjon på vårt nåværende nivå. Prestasjonene i PL underbygger det samme, selv om vi i øyeblikket faktisk ligger på 4. plassen ”vår”.

 

Vi kan detaljbortforklare alt vi orker, og noen klarer nok å overbevise seg selv denne gangen også. Jeg klarer ikke det. Er vi ærlige med oss selv har de faktiske prestasjonene, resultatene og våre egne øyne fortalt oss dette i lang, lang tid.

 

Dette er håpløst å komme seg ut av i returoppgjøret selv om det jo skal spilles. Manus sier nå at vi også ryker på lørdag. La oss håpe vi bryter den etablerte trenden i så måte, pluss at vi igjen klarer å slite oss inn på en fjerdeplass. Det gir oss et adskillig bedre fundament å bygge på til sommeren. Det forutsetter imidlertid at det er interesse for faktisk å bygge og ikke bare drive skadebegrensning. Det er en del år siden det var holdningen.

 

Jeg nevner ingen navn nå, for det er meningsløst. Dette handler først og fremst om klubben og de som styrer og steller der. Hva vil de med Arsenal FC? It’s time to wake up!

 

The verdict: https://docs.google....QUE&hl=no#gid=0

Link to comment
Share on other sites

Tror du Wenger synes det er pinlig? Kommer nok med sine sedvanlig tragisk, tåpelige og usaklige bortforklaringer... Men nå skal det også sies, at med årets stall, må vi være fornøyd med at laget gikk videre i cl. Er vel få, om noen andre, som kunne tatt seg videre med middelmådigheter og spillere som hører hjemme på nivå to eller tre. Blir sikkert lett å beholde Robin, og hente storspillere til klubben, med slike prestasjoner...

 

Vi er neste år tilbake til midten av 90-tallet. med alt fra 5 til 12 plass...Får satse på en liga cup innimellom. Er jo bare en epoke. Wenger kom, han kjøpte lurt, hadde en god stamme, vant noen fantastiske titler. Gikk tilbake til start og forlater oss litt mer skakkjørt enn når han kom...dette laget kan ikke sammelignes med Adams, Keown, Platt, Bergkamp, Wright, Merson, Dixon etcetc. Takk for i dag...

 

Sod off to spurs Wenger...

Link to comment
Share on other sites

Milan er faktisk nærmare 6-0 enn vi er scoring... Dette er den svakaste prestasjonen eg har sett av eit Wenger lag...Denne klubben treng nytt blod. I alle ledd!

 

Nja her er jeg uenig. Van Persie trekker frem to meget gode redninger av Abiatti og samtidig blir vi snytt for en straffe. Dog kunne det fort blitt 1-2 mål til for Milan på slutten der.

 

Ellers syntes jeg forøvrig Djourou ikke satt en fot feil helt til han plutselig bestemte seg for å lage straffe på Zlatan og da hjalp det veldig lite at han hadde en grei kamp. Ellers er Ramsey, Arteta og Song alle meget svake i dag. Førstnevnte kommer aldri til å bli god nok til å spille en rolle som det han spilte i dag. Hører hjemme på den sentralemidtbanen. Arteta er også altfor svak i dag. Virker rett og slett for veik mot topplagene og Song har vist en urovekkende trend i det siste.

 

Dog er dagens dårligste Arsenal spiller Thomas Vermaelen. Rett og slett en bedriten aften for belgieren.

Link to comment
Share on other sites

Fant et morsomt innlegg på Milan-sida:

 

 

 

Er visst "søtt" at vi er med i Champions League. :P

 

Fyren som skrev det innlegget som du quotet her virker ikke så dum nå lengre. Men det er ikke søtt at vi er med i Champions League, heller vondt og flaut.

Link to comment
Share on other sites

Ok, vi har sett en kamp som at vi ikke er blant europas beste lag for tiden, men mål nr 2 og 3 er uheldige. Nr 2 er offside og 3 glipper det i det nye matta på San Siro for Verminator. Sånt kan skje men ikke mot de beste. Greier vi 4 plassen i år, er det stort. Laget evener ikke å kontre, det er helt utrolig å se på. Store overgangsmuligheter, men de skusles bort. Er det selvtillit, ikke vet jeg...

Link to comment
Share on other sites

Liverpool kom tilbake fra 0-3 mot Milan. Og de hadde bare 45 minutter på seg. Vi har 90 på 0-4. Det er ikke umulig. Men vanskelig blir det. Og jeg tror dessverre ikke vi har den driven og fandenivoldskheten som vil være nødvendig.

 

Med en litt dårligere Abbiati kunne van Persie hatt et par mål. Uten Vermaelens fall kunne det også sett bedre ut. Konklusjonen er likevel at dette var en tur til slakter'n. Skrekkelig dårlig, faktisk. Over hele linja. Honnør til Wenger for å bytte tidlig, men der stopper det.

 

Wenger: "The first sign of quality is consistency." Hvis han har rett, står det ganske dårlig til med oss!

Link to comment
Share on other sites

Som ventet ble dette for tøft på San Siro, vi spiller mot et lag som glatt kan slå både Barcelona og Real Madrid, blir slett ikke sjokkert om de vinner hele CL.

Vi fremstår som alt for omstendelige nå vi vinner ballen i de 80 første minuttene av kampen, på slutten riktignok litt mer direkte, men alt for sent da.

Hva skjedde med Koscielny???

Jeg drar anyway over for å se returmatchen og håper på en seier der...nå er det Sunderland borte igjen som teller.

Arsenal till I die!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...