Jump to content

15.02.12 AC Milan (B)


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

 

Hva har du sett i første omgang som gjorde at du fikk troen??

 

Nei, basert på førsteomgang så ser ikke ting så altfor lyst ut. Jeg forventer dog at det "skjer noe" i pausen. Det ville da ikke vær noen overraskende om vi får se et "helt annet" Arsenal-lag i neste omgang. Det ville i hvert fall ikke overraske meg.

Link to comment
Share on other sites

 

Hva har du sett i første omgang som gjorde at du fikk troen??

Et Milanlag som var gode fordi de fikk lov til det. Det er veldig små endringer som skal til før vi kan få en scoring. På siden til TR er det stadig rom og Mexes er ikke god til å gi støtte. Får vi inn Arshavin eller Chamberlain der som kan utfordre en-mot-en så er det ubalanse i Milan med en gang og de må omstrukturere. De har skjøvet veldig mye over mot vår høyre for å demme opp for Walcott, får vi trykk på venstre så er det en ny kamp.

Ser nå at det er Henry som kommer inn. Tja sier jeg til det...

Link to comment
Share on other sites

Det er litt ironisk da, vi er totalt utpilt, er barnerenn for milan, men målene er 1 keepertabbe, utspillet, 2 offside, og 3 en som sklir.

Jeg elsker Henry, men Wenger da...for et håpløst bytte...Arteta erstattet cesc...her ser vi virkelig forskjellen...lukter slakt dette her, håper bare wenger har stolthet nok til å gå av i kveld...

Link to comment
Share on other sites

Det er litt ironisk da, vi er totalt utpilt, er barnerenn for milan, men målene er 1 keepertabbe, utspillet, 2 offside, og 3 en som sklir.

Jeg elsker Henry, men Wenger da...for et håpløst bytte...Arteta erstattet cesc...her ser vi virkelig forskjellen...lukter slakt dette her, håper bare wenger har stolthet nok til å gå av i kveld...

Skal Wenger gå av fordi vi spiller en dårlig kamp og ikke har marginene med oss på San Siro!?

Du mener vel også at Mancini og Sur Alex skulle gått av på dagen siden dem ikke klarte og kvalifisere seg til sluttspillet som vi er i!?

Link to comment
Share on other sites

Skal Wenger gå av fordi vi spiller en dårlig kamp og ikke har marginene med oss på San Siro!?

Du mener vel også at Mancini og Sur Alex skulle gått av på dagen siden dem ikke klarte og kvalifisere seg til sluttspillet som vi er i!?

 

Nå er det vel ikke bare denne kampen, den føyer seg bare inn i rekken.

Link to comment
Share on other sites

Skal Wenger gå av fordi vi spiller en dårlig kamp og ikke har marginene med oss på San Siro!?

Du mener vel også at Mancini og Sur Alex skulle gått av på dagen siden dem ikke klarte og kvalifisere seg til sluttspillet som vi er i!?

 

 

Nei, ikke en kamp, dette har bygd seg opp over flere år. Dette bare topper det, og nok bør absolutt være nok...Dette laget er et makkverk uten like, sett utifra bare ett par tre år tilbake, og vi vant ikke noe da heller. Mannen evner jo ikke lenger. Vi kommer til å ligge i en dvale frem til Emirates er nedbetalt får så å bli rævkjørt av en jævla yankee. Så sånn sett så er kanskje ikke Wenger alene om skylda, men det virker jo totalt umulig for mannen å få frem noe lenger...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...