Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet januar 2012


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 827
  • Created
  • Last Reply

Kan du forklare meg hvorfor du mener at en trener som har vært en garantist for pokaler i alle klubbene han har vært innom i 4 forskjellige ligaer, og som kanskje er verdens beste motivator og får selveste Maicon til å være tryggheten selv defensivt ikke bør være aktuell som erstatter til Wenger? Kan helt ærlig ikke se hvilke andre managere som faktisk kunne klart og tatt over etter Wenger og vært tøff nok til å sette krav opp mot styret. Jeg kan heller ikke se noe minus med kynismen som Mourinho ofte har, så lenge det hadde ført til at vi vinner kamper og titler. Den spillestilen og taktikken som Wenger har prøvd og feilet med de seneste sesongen ser i alle fall ikke ut til å fungere, og ikke er det så pent å se på lengre heller som når nøkkelspilleren Fabregas er borte...

Link to comment
Share on other sites

 

Mikel Arteta, Jack Wilshere, Abou Diaby, Kieran Gibbs, Bacary Sagna, Carl Jenkinson, Andre Santos, Francis Coquelin og Thierry Henry.

 

To av de på listen her er KONSTANT skadet. Til og med en blind mann vil kunne se det. Klarer du å se de utifra hvem jeg har listet opp her? I tillegg burde ikke en spiller som Carl Jenkinson være andrevalg etter Bacary Sagna og hvis en ny høyreback hadde kommet inn (sammen med en venstreback) som særlig jeg veldig høyrøstet ønsket meg så hadde vi trolig ikke vært i denne gørra med ikke en eneste frisk back igjen. På lista er også Henry som er på halvannen måneds lån og Francis Coquelin som er langt ifra å være en nøkkelspiller.

 

Vi har også Chamakh og Gervinho borte, men det er bare Gervinho som er et stort tap.

 

Til sammenligning ligger Manchester United på toppen av skadelista med nå 11 skader kontra våre 9. Med blant annet Ferdinand, Vidic, Anderson, Young, Fletcher, Cleverly, Owen og nå Nani + Jones. Det står vel ikke akkurat noe særlig bedre til med disse? Og det er ei heller første gangen at de har vært utrolig skaderammet. Var vel et par sesonger siden hvor de kun klarte å stille med 14 spillere totalt i et par kamper og allikevel satte de ny Premier League rekord med 11 kamper på rad uten baklengs mens denne krisen pågikk. Minner litt om Arsenal mens de fortsatt var i nærheten av toppen når vi satte vår Champions League rekord og fortsatt hadde litt av den gode gamle krigerinnstillingen med Keown på trenersiden i forhold til ute på banen.

 

Ellers er det 3 klubber med hele 7 skader, 3 klubber med 6, 3 med 5, 2 med 4, 2 med 3, 3 med 2 og èn med 1. Manchester City forøvrig med den bredeste og beste stallen sitter med hele 0 skader.

 

Forøvrig er det bare dette som teller (se under) og der er vi svake. Den eneste grunnen er Robin van Persie som har hatt en himmelsk sesong og båret oss altfor mye.

 

tabellx.jpg

 

God kveld Stefan, økseksaft.

 

Jeg blir imponert over din evne til å vri på statistikk for å sverte ditt eget lag og bygge opp Manchester United. Du henter tydeligvis skadestatistikken fra Physioroom hvor det nå står at Manchester United har 11 skader mot våre 9. Det skyldes at de fikk skader i løpet av kampen. I tillegg så fører Physioroom opp to spillere som de har lånt ut (Bebe og De Laet) og hvis du var redelig i din framstilling så hadde du inkludert våre utlånte spillere som er skadet, slik som Afobe, Frimpong og Bendtner. Men det gidder du ikke i ditt korstog mot din egen klubb. I tillegg til har vi mistet to spillere til ACN og det som er det løpende punktet i debatten, at vi har samtlige av våre normale backer skadet. Det har ikke Manchester United.

 

Du bruker også som argumentet mot laget vårt, og indirekte Wenger, for at RvP har holdt seg skadefri og at han har vært helt outstanding. Burde ikke heller hans prestasjoner være et stort pluss til Wenger? Og selvfølgelig er vi sårbare hvis vår beste spiller blir skadet, men hvilket lag er ikke det?

 

Du skriver; I tillegg burde ikke en spiller som Carl Jenkinson være andrevalg etter Bacary Sagna og hvis en ny høyreback hadde kommet inn (sammen med en venstreback) som særlig jeg veldig høyrøstet ønsket meg så hadde vi trolig ikke vært i denne gørra med ikke en eneste frisk back igjen.

 

Greit at du ikke liker Jenkinson (ikke det at jeg forstår hvorfor, han er et av våre absolutt største talenter som jeg har store forventninger til), men å bruke det som argument at han er skadet og hvis Wenger hadde hørt på det evinnelige gnålet ditt og kjøpt en ny høyreback (eller beholdt Eboue som så mange ønsket bort når han var her) så hadde vi ikke vært i den situasjonen vi er i nå. Vel, det samme argumentet kunne vi brukt mot alle våre skadde spillere. Hadde vi kjøpt noen andre så hadde de ikke fått de skadene våre nåværende skadde spillere har. Fantastisk logikk,

 

Hvor stor tropp bør vi ha Stefan? Hvor mange spillere er det lov å ha i troppen? Hvor mange backer burde Wenger ha handlet inn? Vi har nå skader på fire backer, burde vi minst hatt seks spesialister i den posisjonen av topp kvalitet? Hvilken klubb i verden har det?

Link to comment
Share on other sites

Kan du forklare meg hvorfor du mener at en trener som har vært en garantist for pokaler i alle klubbene han har vært innom i 4 forskjellige ligaer, og som kanskje er verdens beste motivator og får selveste Maicon til å være tryggheten selv defensivt ikke bør være aktuell som erstatter til Wenger? Kan helt ærlig ikke se hvilke andre managere som faktisk kunne klart og tatt over etter Wenger og vært tøff nok til å sette krav opp mot styret. Jeg kan heller ikke se noe minus med kynismen som Mourinho ofte har, så lenge det hadde ført til at vi vinner kamper og titler. Den spillestilen og taktikken som Wenger har prøvd og feilet med de seneste sesongen ser i alle fall ikke ut til å fungere, og ikke er det så pent å se på lengre heller som når nøkkelspilleren Fabregas er borte...

Tror absolutt han kunne bidratt med å få skuta på rett kjøl, men om han hadde vært rett mann på sikt er vanskelig å si. Mourinho er en meget spesiell personlighet som krever at spillere og styre utviser mye goodwill og tillit til hans måte å spille på (Både på banen og ellers)

Link to comment
Share on other sites

Hvis han først hadde blitt spurt om jobben så tror jeg han kunne blitt en stund her i motsetning til hva tilfellet var i Chelsea og nå i Real Madrid. Tenker at Mourinho bare ville vært interresert i å ta jobben om han fikk avsatt den nødvendige pengesekken og friheten til å foreta seg akkurat det han selv måtte ønske, mye som det Wenger har i dag. I motsetning til russeren i Chelsea så ville han fått tid til å bygge laget slik han måtte ønske det, og ikke sparket bare fordi han ikke klarte å vinne Champions League. Dette er selvsagt bare mine "fantasier", men slik som ståa er i dag økonomisk i Arsenal tror jeg Mourinho ville blitt en stor suksess over mange år.

Link to comment
Share on other sites

Kan du forklare meg hvorfor du mener at en trener som har vært en garantist for pokaler i alle klubbene han har vært innom i 4 forskjellige ligaer, og som kanskje er verdens beste motivator og får selveste Maicon til å være tryggheten selv defensivt ikke bør være aktuell som erstatter til Wenger?

 

Jeg siterer igjen min Man City-venn: "As much as I would love to see City win a trophy, I want to see it done with integrity and in the true spirit of the game because that is the real prize for fans to take home, the rest is just cold metal."

 

Victoria Concordia Crescit?!

 

http://www.youtube.com/watch?v=uUgOuzWvDfE

 

Har visst ikke lov til å poste tre videoer i ett og samme innlegg, så da gjør vi slik med de øvrige eksemplene:

youtube.com/watch?v=jyJOs59bQcs

youtube.com/watch?v=eeXa-vuK3i4&feature=related

Link to comment
Share on other sites

Jeg ønsker ikke Mourinho som manager for Arsenal. Han har altfor mange usportslige episoder de siste årene, og jeg vil ikke at vårt kjære Arsenal skal bli assosiert med ham. Det bør finnes andre alternativer som kan føre oss til gull, om enn med en annen fremgangsmåte enn Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Og du tror at Mourinho umulig klarer å legge bort de usportslige episodene han har vært innblandet i de siste årene, som begynte å blomstre etter at han kom til La Liga og resten av Spanias usportslige spillere og trenere? Kan ikke huske at han var noe mer usportslig enn hva andre managere var under tiden hans i Porto, Chelsea og Inter. Wenger fremstår jo ikke som et glansbilde av en trener hele tiden han heller...

Link to comment
Share on other sites

Og du tror at Mourinho umulig klarer å legge bort de usportslige episodene han har vært innblandet i de siste årene, som begynte å blomstre etter at han kom til La Liga og resten av Spanias usportslige spillere og trenere? Kan ikke huske at han var noe mer usportslig enn hva andre managere var under tiden hans i Porto, Chelsea og Inter. Wenger fremstår jo ikke som et glansbilde av en trener hele tiden han heller...

Det blir bare synsing fra begge sider, men Wenger går feks ikke bort til en assistent på motstanderlaget og klyper...

Link to comment
Share on other sites

Sant nok, men tror helt ærlig at Wenger kommer til å sitte med ansvaret så lenge han selv måtte ønske, og såpass egen som han er vil han sitte alt for lenge. Skal derfor bare slutte å drømme om nye signeringer av spillere og trener siden det aldri vil skje, og heller fokusere på det positive som er igjen...

Link to comment
Share on other sites

Mourinho forlater neppe Real Madrid før han vinner La Liga. Det kan selvfølgelig skje i år, og da er det kanskje mulig til sommeren. Hva med Guus Hiddink? Oser autoritet av helle fyren. Se hva han gjorde med Sør-Korea og Russland. Dette er landslag og er en helt annen jobb selvsagt, men han gjorde det ikke verst i Chelsea vil jeg påstå. Et annet problem er vel hans nære kontakt med Roman.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg føler denne argumentasjonen er "gammel" nå. Denne argumentasjonen ble brukt i de tider vi var gode, og solgte spillere som Anelka, Overmars, Petit osv. Per dags dato kommer ikke prisen på mange spillere i arsenal-troppen til å øke. Skulle Wenger vært så smart og geni som det du forteller, burde Arsjavin, Rosicky, Chamack, Diaby, Squillaci med fler blitt solgt dette overgangsvinduet. Dette er vår siste mulighet for å hente inn en habil sum for spillere som ikke presterer for Arsenal. Men dette skjer ikke, Wenger beholder spillere som han blir nødt til å låne vekk eller slippe gratis til sommeren. En tanke som streifer meg ofte for tiden er at Wenger nå prøver å være 4 best. Eller arsenal prøver å være 4 best. Vi kjøper spillere som ikke er verdensklasse(Park,Benayoun, Santos, Mertesacker), og vi slipper ikke spillere som ikke lengre holder nivået. Det er en stillstand og naivitet bredt utover hele klubben.

 

For å grunnlegge dette enda mer. Hvor ble det av Wenger sin filosofi om å hente de neste stjernene, bare la han vekk den siden det ikke fungerte å begynte prøve hente gamle litt avdanka spillere? Hvor har det blitt av filosofien? Og hadde Wenger vært så økonomisk som du mener hadde han vel forstått at en Champions League plass vil koste rundt 300 mill kroner, så hvorfor ikke satse/ofre/prøve å ta den. I stedetfor å stå på stedet hvil å ikke komme i nærheten.

 

Og ja, man kan skylde på skader ved enkelte spillere. Men hva har vi fått ut av å ha spillere som Diaby og Gibbs i troppen. Man kan diskutere så mye man vil om evnene de innehar, og hvor gode de kan bli. Men Arsenal skal være gode i dag og om 5 år. Mange bruker Song som et eksempel på et godt kjøp(økonomisk og mtp. hvor god han har blitt), og ja han har blitt fantastisk god til slutt. Men når Arsenal-laget led under at han spilte i 2 sesonger var dette da verdt pengene må det være lov å spørre seg.

 

For å oppsummere, så mener jeg at det kan stilles stor tvil til hva som har skjedd på overgangsfronten de to siste årene. Per dags dato har de beste spillerne våres 1 år igjen på kontrakten, Vi har mange gode spillere som kommer til å være gode om 3 år(Mest sannsynlig solgt om 3 år), og resten er skadeplaget, eller nær enden på sin karriere. Ja jeg er veldig klar over at jeg er massivt kritisk, men som Wenger sier selv, skal man ikke alltid ha tru på sin egen filosofi? Virker ikke som han har det, og spillerkjøpene virker ikke som vi skal prøve bli best i verden.

 

PS! er vel på tide legge ned denne tråden. Da overgangsvinduet til arsenal har lagt opp. Nostalgi neste!

Jeg prøver ikke å si at Wenger er feilfri, men jeg tar han til forsvar da enkelte river seg i håret over at vi ikke kjøper "verdensklasse spillere" til flere titalls millioner pund. Jeg prøver også å forklare hvorfor vi ikke bare kan strø rundt oss med penger. Selvfølgelig er det ting Wenger kunne gjort annerledes og selvfølgelig er det ting han kunne gjort bedre. Men når enkelte her inne tror man kan ha trippel dekning med spillere som skal sloss om en plass, på samtlige plasser, da føler jeg for å forsvare Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver ikke å si at Wenger er feilfri, men jeg tar han til forsvar da enkelte river seg i håret over at vi ikke kjøper "verdensklasse spillere" til flere titalls millioner pund. Jeg prøver også å forklare hvorfor vi ikke bare kan strø rundt oss med penger. Selvfølgelig er det ting Wenger kunne gjort annerledes og selvfølgelig er det ting han kunne gjort bedre. Men når enkelte her inne tror man kan ha trippel dekning med spillere som skal sloss om en plass, på samtlige plasser, da føler jeg for å forsvare Wenger.

Enig i at det er storforlangende med trippel dekning på backplass. Jeg er redd for at selv ikke flere storkjøp kan redde stumpene nå, tror det er Wenger som er problemet. Mannen virker helt tom. Nesten som om han ikke tror på seg selv

Link to comment
Share on other sites

I følge Youngguns rapporter The TImes at Bayer Leverkusen forhørte seg om Francis Coquelin men ble avvist. Agenten til Thomas Rosicky har visst uttalt at han er i møter med Arsenal også, regner med han forsøker å få kontrakten forlenget siden den går ut nå i sommer. Tviler på det blir noe av det.

Link to comment
Share on other sites

PS! er vel på tide legge ned denne tråden. Da overgangsvinduet til arsenal har lagt opp. Nostalgi neste!

 

Jepp. Kommer det noen "uventede" signeringer den 31. januar, så blir det vel av det "paniske" slaget. Så jeg er enig med deg i at dette vinduet egentlig er over, og at vi ikke får noen "veloverveide" forsterkninger nå.

 

Jeg går til sommerens overgangsvindu med en pessimistisk men likevel håpefullt utgangspunkt.

Pessimistisk fordi jeg frykter at feil spillere skal forsvinne i vinduet. Samtidig håpefull om at lagets administrative/sportslige ledelse skal se lyset og forstå at det finnes en mellomting mellom billige, tildels ubrukelige, spillere og overprisede stjerner på markedet. Jeg håper at den nevnte ledelsen skal forstå at det er en mellomting mellom å sløse penger, àla ManShitty, og vår nåværende "Politikk" som ser ut til å være å "spare seg til fant".

Pr. idag må jeg innrømme at pessimismen slår det håpefulle når det gjelder kommende sesong, det er noe med de siste års erfaringer som kommer inn her.

 

Så herved avslutter jeg min lille deltakelse rundt "overgangsvinduet januar 2012", med å si at jeg akkurat nå er av de som har mistet "troen". Ikke på klubben Arsenal, ikke på Arsenalfansen, men på "miljøet" som styrer klubben vi har i våre hjerter.

 

 

PS!! Vegfos, selv om jeg bare "qoutet" sistelinjen din, så er jeg enig i hele ditt innlegg!!

Link to comment
Share on other sites

Veldig mange rykter ute å går på twitter for øyeblikket om at Eden Hazard er i London for å forhandle med en klubb. Riktignok fortsatt bare et rykte. Vil uansett tro at han er der for Chelsea isåfall, siden Arsenal ikke virker å være villig til å hente inn noe i Januar.

 

Fikk forøvrig nettopp høre at Vermaelen er Eden Hazards fetter. Så la oss i det lengste håpe at Verminator og Gervinho kan ha overtalt (evt. hjernevasket om du vil) Hazard til å komme til Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Veldig mange rykter ute å går på twitter for øyeblikket om at Eden Hazard er i London for å forhandle med en klubb. Riktignok fortsatt bare et rykte. Vil uansett tro at han er der for Chelsea isåfall, siden Arsenal ikke virker å være villig til å hente inn noe i Januar.

 

Fikk forøvrig nettopp høre at Vermaelen er Eden Hazards fetter. Så la oss i det lengste håpe at Verminator og Gervinho kan ha overtalt (evt. hjernevasket om du vil) Hazard til å komme til Arsenal!

 

Mange rykter om Hazard ja, men det hele startet med at Hazard var i London for å se Arsenal - Manchester United med et par kompiser med billetter han hadde fått gjennom Gervinho. Deretter begynte ryktene å svirre fra folk rundt på twitter og etterhvert så har det kommet noen falske tweets om at Ian Wright var den personen som bekreftet ryktet. Dette har Wrighty avist og sagt at han ikke har hørt noe om, men allikevel går ryktene for fullt. Flere og flere melder at agenten til Hazard skal ha forhandlet med Arsenal, mens andre sier at han skal være klar innen 24 timer. Leste nettopp en annen som sa at Arsenal skulle by £25M + Walcott + Rosicky for Hazard.

 

Èn ting har alle disse ryktene til felles: Og det er at ingen av de har en ordentlig troverdig kilde. Selvfølgelig håper jeg at Hazard kommer til Arsenal (og da helst uten at både Walcott og Rosicky går motsatt vei), men jeg tviler sterkt på at han forsvinner fra Lille nå. Dog tror jeg at Walcott, Rosicky og 25 millioner pund kunne vært nok til å få han nå i vinter.

 

Forøvrig er IKKE Vermaelen og Hazard fettere. Dette er bare nok et bullshit rykte startet av TalkSport. Dette har blitt avbekreftet flere ganger.

Link to comment
Share on other sites

 

Mange rykter om Hazard ja, men det hele startet med at Hazard var i London for å se Arsenal - Manchester United med et par kompiser med billetter han hadde fått gjennom Gervinho. Deretter begynte ryktene å svirre fra folk rundt på twitter og etterhvert så har det kommet noen falske tweets om at Ian Wright var den personen som bekreftet ryktet. Dette har Wrighty avist og sagt at han ikke har hørt noe om, men allikevel går ryktene for fullt. Flere og flere melder at agenten til Hazard skal ha forhandlet med Arsenal, mens andre sier at han skal være klar innen 24 timer. Leste nettopp en annen som sa at Arsenal skulle by £25M + Walcott + Rosicky for Hazard.

 

Èn ting har alle disse ryktene til felles: Og det er at ingen av de har en ordentlig troverdig kilde. Selvfølgelig håper jeg at Hazard kommer til Arsenal (og da helst uten at både Walcott og Rosicky går motsatt vei), men jeg tviler sterkt på at han forsvinner fra Lille nå. Dog tror jeg at Walcott, Rosicky og 25 millioner pund kunne vært nok til å få han nå i vinter.

 

Forøvrig er IKKE Vermaelen og Hazard fettere. Dette er bare nok et bullshit rykte startet av TalkSport. Dette har blitt avbekreftet flere ganger.

 

Greit å få ting avklart. Tar aldri av av et sånt rykte, men det er alltids morsomt med spennende rykter! Om det stemmer at Wenger begynner å miste garderoben, så må han jo ut å handle før vinduet stenger for å få tilbake troen. Hazard vil være en slik spiller som kan skape ny entusiasme i spillergruppen, på samme måte som Arshavin i 2009.

 

Forøvrig vil jeg ikke bytte bort Walcott og Rosicky + 25m for Hazard! Så mye er han altså ikke verdt, og så langt bør vi unngå å strekke oss.

Link to comment
Share on other sites

 

Greit å få ting avklart. Tar aldri av av et sånt rykte, men det er alltids morsomt med spennende rykter! Om det stemmer at Wenger begynner å miste garderoben, så må han jo ut å handle før vinduet stenger for å få tilbake troen. Hazard vil være en slik spiller som kan skape ny entusiasme i spillergruppen, på samme måte som Arshavin i 2009.

 

Forøvrig vil jeg ikke bytte bort Walcott og Rosicky + 25m for Hazard! Så mye er han altså ikke verdt, og så langt bør vi unngå å strekke oss.

 

Alltid morsomt med rykter, men slik jeg ser det er dette nesten mer sannsynlig enn når SkySports og "alle" andre medier plukker det opp. Er jo temmelig typisk Arsenal å holde ting skjult, men pga. prisen til Hazard og Lille sin uvillighet til å selge han (og da særlig nå i januar) så ser jeg det på så usannsynlig som om et sort hull plutselig skal dukke opp innenfor vårt solsystem i morgen.

 

For min del hadde jeg nok gjort det for rundt £20M + disse to. Walcott har under halvannet år igjen på kontrakten og er en høyst middelmådig fotballspiller 90% av tiden og ryktene sier at han vil ha rundt £100k i uka. Noe som er altfor mye. Rosicky sin kontrakt går ut til sommeren utifra hva jeg har hørt og han har vel en markedsverdi på kanskje £1-3M maks. Walcott burde strengt talt ligge på £7-10M maksimum.

Link to comment
Share on other sites

For min del hadde jeg nok gjort det for rundt £20M + disse to. Walcott har under halvannet år igjen på kontrakten og er en høyst middelmådig fotballspiller 90% av tiden og ryktene sier at han vil ha rundt £100k i uka. Noe som er altfor mye. Rosicky sin kontrakt går ut til sommeren utifra hva jeg har hørt og han har vel en markedsverdi på kanskje £1-3M maks. Walcott burde strengt talt ligge på £7-10M maksimum.

 

Joda, sant med Walcott, men vil han være villig til å forlate Arsenal for lille Lille? Men han er ihvertfall ikke god nok for en slik lønn, og det vil nok heller ikke Lille kunne tilby han. Jævlig frustrerende at han ikke presterer bedre, for det er bar småpirk som skal til for at han blir en spiller i ypperste verdensklasse. Rosicky håper jeg virkelig vi signerer på ny kontrakt. Svært verdifull spiller. En utmerket rollemodell for våre unge spillere, og en meget god fotballspiller som virker å være fornøyd med sin rolle i laget.

Link to comment
Share on other sites

 

Joda, sant med Walcott, men vil han være villig til å forlate Arsenal for lille Lille? Men han er ihvertfall ikke god nok for en slik lønn, og det vil nok heller ikke Lille kunne tilby han. Jævlig frustrerende at han ikke presterer bedre, for det er bar småpirk som skal til for at han blir en spiller i ypperste verdensklasse. Rosicky håper jeg virkelig vi signerer på ny kontrakt. Svært verdifull spiller. En utmerket rollemodell for våre unge spillere, og en meget god fotballspiller som virker å være fornøyd med sin rolle i laget.

 

Tja. Lille er da regjerende ligamestere i Frankrike og ligger for øyeblikket på tredjeplass. Så så små er de da ikke, men at Ligue 1 er et steg ned fra Premier League er helt klart. Slik Walcott presterer så er han på langt nær god nok for Arsenal og heller nærmere et lag som ønsker å havne høyere på tabellen enn 6-7 plass. Muligens dette ville ha endret seg såfremt han fikk spilt på topp med en partner, men da Lille spiller 4-3-3 så ville han nok blitt plassert ute på kanten som hos oss. Muligens ville han fått litt mer frihet (da Hazard og Gervinho begge hadde meget stor frihet i Lille) og blomstret, men han har temmelig lunken teknikk og et svært lite ferdighetsregister så jeg tviler på at han ville vært en stor suksess i Frankrike heller da dette er en hakket mer teknisk liga enn Premier League. At Walcott mangler "småpirk" for å bli verdensklasse er jeg svært uenig i. Han trenger nærmere en slegge eller en litt stor hammer før han nærmer seg verdensklasse for min del.

 

Rosicky er god å ha som backup og han klager ikke, men vi har Lansbury i bakgrunnen som er homegrown og som er ung og sulten og vil tilføre oss mye av det Rosicky har, men muligens mer. Syntes ei heller Rosicky fremstår som den erfarne internasjonale spilleren han burde være og jeg tror Lansbury ville erstattet tsjekkeren i laget mer eller mindre temmelig greit. Så hvis Lille ville vært interessert i senke prisen rundt £5M for Rosicky så ville jeg prøvd å inkludert han i avtalen.

 

Forøvrig er Moussa Sow klar for Fenerbache. Ufattelig kjedelig da han gikk for rundt 8 millioner euro og ville vært langt bedre backup enn Park og Chamakh.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...