Jump to content

Mikel Arteta


bergkamp

Recommended Posts

  • Replies 367
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Akuratt det så jeg "live" og i reprisen også. Var temmelig sikker på at en tann røyk. Han var vel også rimelig forbanna på det han mente var en albue fra Hull. Forøvrig ikke den eneste albuen denne kampen, tendenser til stygt spill. Og var det antydning til at vi hadde etterslenger var det krisestemning hver gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Arteta has successful surgery on ankle

 

Arteta har blitt operert. Så det er minst 3 måneder. Vil tenke meg at han blir ute resten av sesongen.

 

Flamini og Coquelin ut sesongen? Eller vil Wenger gjøre det han har utsatt i flere år? Nemlig å hente inn en klassespiller på midten..

 

Kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Kanskje på tide å slippe en aldrende Arteta som nettopp har vært gjennom en operasjon da..

Link to comment
Share on other sites

Skrekkelige nyheter!

 

Vi kaprer ikke fjerdeplassen med Flamini som defensivt anker. At Coquelin skal fortsette å prestere, tør i alle fall ikke jeg stole på. Håper ikke Wenger tar sjansen på det. Vi kan vel få en del svar på søndag...

 

Behovet for en ny mann på midten er enormt. Forhandlingsposisjonen vår er sånn sett ikke bra. Men her må klubben punge ut. Gjerne på Schneiderlin.

Link to comment
Share on other sites

Vi går vel for økonomimodellen nok en gang som så ofte før har berget oss 4plassen, noen år med minst mulig margin. Plutselig står man der med skjegget i postkassa, og Wenger ville aldri vært enig i at vi hadde gjort det bedre med en skikkelig DM.

 

Coq - Flamini og Arteta som ett lag sine hoved DM. Det er til å grine av.

Link to comment
Share on other sites

Kontrakten hans går vel ut etter sesongen? Kanskje på tide å slippe en aldrende Arteta som nettopp har vært gjennom en operasjon da..

Arteta fikk ett års forlengelse av kontrakten sist høst, så kontrakten varer til sommeren 2016.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

En bra squadplayer, veldig viktig i gruppa og er den store lederen sammen med mertesacker! Vi må ikke glemme hvor vital han var de første sesongene. Tror heller ikke dette står i veien for andre eventuelle signeringer.

 

Edit: ja, han er ikke temposterk, men se på carrick som United mener er uunnværlig. Han er mye tregere. Da Arteta har slitt er når han har hatt aleneansvar defensivt mot raske spillere, med Coq ved siden av seg blir det noe annet! Gleder meg til å se han spille igjen.

Edited by Pirès#7
Link to comment
Share on other sites

En bra squadplayer, veldig viktig i gruppa og er den store lederen sammen med mertesacker! Vi må ikke glemme hvor vital han var de første sesongene. Tror heller ikke dette står i veien for andre eventuelle signeringer.

 

Edit: ja, han er ikke temposterk, men se på carrick som United mener er uunnværlig. Han er mye tregere. Da Arteta har slitt er når han har hatt aleneansvar defensivt mot raske spillere, med Coq ved siden av seg blir det noe annet! Gleder meg til å se han spille igjen.

Du har rett i at han kunne fungert ved siden av Coq, men pessimisten i meg tror at det er ganske sannsynlig at han heller vil være en backup til og ikke en partner til Coq. Mot enkelte lag så vil han fungere som en DM, men jeg har dessverre mistet troen på at Arteta skal kunne fungere som en erstatter for Coq i et eventuelt lenger avbrekk.

Jeg har stor respekt for det Arteta har gjort og hans rolle blant spillerne, men dessverre så er ikke troen like stor når det gjelder det sportslige potensialet kommende sesong. Og hvis det nå viser seg at denne forlengelsen blir brukt (fra AW sin side) som et argument for ikke å styrke stallen når det gjelder defensiv midtbane så blir jeg meget skuffet.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Takk for alt MIkel Arteta. Du kom inn i klubben i en vanskelig periode. Gitt oss noen vel trengte oppturer. Alltid gitt alt på banen og selv om du måtte spille mesteparten av tiden i en litt uvant posisjon/rolle så har du vært en god bidragsyter hele veien. Synd avslutningen på karrieren var så skadefulgt, men vel fortjent målet mot Villa(det får ingen ta fra deg, for oss er det ditt mål uansett) og avslutningen du fikk.

Link to comment
Share on other sites

Takk for alt MIkel Arteta. Du kom inn i klubben i en vanskelig periode. Gitt oss noen vel trengte oppturer. Alltid gitt alt på banen og selv om du måtte spille mesteparten av tiden i en litt uvant posisjon/rolle så har du vært en god bidragsyter hele veien. Synd avslutningen på karrieren var så skadefulgt, men vel fortjent målet mot Villa(det får ingen ta fra deg, for oss er det ditt mål uansett) og avslutningen du fikk.

 

 

Helt enig! Bra skrevet.

 

Håper at fortsettelsen følger i Arsenal på et eller et annet nivå.

Link to comment
Share on other sites

Arteta var egentlig en perfekt kaptein for oss. Desverre manglet han litt på presence og skills på banen.

Jeg skjønner. Du mener at han var en perfekt kaptein, som verken var god nok og i tillegg var for usynlig på banen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner. Du mener at han var en perfekt kaptein, som verken var god nok og i tillegg var for usynlig på banen...

Hehe, OK, tar den. Mente å fremheve de gode sidene hans, som at han var samlende og positiv i media. Gikk også ut og la press på overgangspolitikken vår. Slike ting jeg mener også bør inngå i kapteinsembetet.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Arteta er ingen legende, men han var en god spiller for oss. Mest av alt er han en veldig oppegående og fantastisk fyr.

 

Regner med det er City som har ønsket han å fjerne alle kommentarer o.l.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

×
×
  • Create New...