Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

Støtten? er det deg dette dreier seg om? Du fantastiske, eksemplariske eksempel på hvordan en fan skal være???

 

who are we who are we...hederlig 0-7 tap idag...hvs vi er heldige

 

Det har med verdighet å gjøre, ingenting annet. Chaz - Proud to be a Gooner. Uansett og alltid. Men ikke like stolt av mine medsupportere. Der er det MYE å hente......

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Det har med verdighet å gjøre, ingenting annet. Chaz - Proud to be a Gooner. Uansett og alltid. Men ikke like stolt av mine medsupportere. Der er det MYE å hente......

Støtter meg til denne, gjelder å ikke være en banal supporter som skriker det første man tenker, man må se nyansene og se nærmere på ting.. Med fullt lag så hadde vi hatt en grei sjanse i dag.

Link to comment
Share on other sites

Flaut å se hva flere her inne skriver.

Foruten om det virket det som spillerne hadde tapt kampen før den begynte. Ansiktsuttrykkene til arsenals utvalgte var uten gnist og håp i det de entret gressmatta.

Det som Er virklig flaut Er å ligge under 3-0 til pause, ikke ha skårt mål på 3 kamper, vi blir konstant rundspillt , det Er flaut. Wenger kommer til å handle inn b spillere, fyren Er jo blottet for innsikt, vist han tror dette handler om uflaks, Er han dommere en jeg hadde trodd. United leker med oss.

Link to comment
Share on other sites

Temmelig kvalitetsforskjell fra United til Arsenal må man si. United mangler førstevalget på høyreback, begge midtstopperplassene (jøss, det gjør vi også!) samt Carrick og Fletcher. Samtidig er ei heller Giggs på plass og Valencia er ei heller involvert. Hernandez har også vært utilgjengelig frem til nå, men allikevel er kvalitetsforskjellen på backupene så hinsides god i forhold til hva vi kan skilte med.

 

Skjønner ikke hva som foregår i hodet til Wenger, men jeg har en følelse av at ikke alt er helt som det skal være der inne de siste sesongene.

Link to comment
Share on other sites

Det som Er virklig flaut Er å ligge under 3-0 til pause, ikke ha skårt mål på 3 kamper, vi blir konstant rundspillt , det Er flaut. Wenger kommer til å handle inn b spillere, fyren Er jo blottet for innsikt, vist han tror dette handler om uflaks, Er han dommere en jeg hadde trodd. United leker med oss.

 

 

Tull, vi har scoret ett mål i Pl i år :)

Link to comment
Share on other sites

Det har med verdighet å gjøre, ingenting annet. Chaz - Proud to be a Gooner. Uansett og alltid. Men ikke like stolt av mine medsupportere. Der er det MYE å hente......

 

Ja man skal alltid være stolt av laget sitt. Men det er vanskelig være stolt over et lag det som er gjennomsyret med naivitet. Alle supportere har skreket etter forsterkninger hele sommeren. Og ingenting skjer, vi selger våre to beste spillere noen kamper etter sesongstart og henter inn en spiller som får folk til å søke på google. Det er snakk om at klubben må vise verdighet og respekt til de som virkelig elsker klubben. Når en klubb som arsenal går inn i en kamp i pl og veit at man kommer til å tape er det noe virkelig galt.

 

Jeg vil alltid være stolt av laget, men det betyr ikke at jeg er stolt av enkelte spillere, ledere og noen ganger treneren.

Link to comment
Share on other sites

Walcott med 3 mål denne sesongen. Eneste spilleren vi har som klarer å score mål selv om han blir spilt ute av posisjon!

 

Bra av Theo som har skaffet oss en straffe og et mål, men resten har vært under pari. Szczesny er helt nøytral. Rett og slett ingenting han kunne gjort med målene.

Link to comment
Share on other sites

Et lite håp steg frem der!

 

WENGER! DU må gi spillerene den største og jævligste skyllebøtta i garderoben!

 

Hvorfor skal han gjore det? Det er heller de som bor gi Wenger en skyldebotte! Er ikke deres feil. De er jo ikke bedre!!!

Link to comment
Share on other sites

Det har med verdighet å gjøre, ingenting annet. Chaz - Proud to be a Gooner. Uansett og alltid. Men ikke like stolt av mine medsupportere. Der er det MYE å hente......

 

 

Fuck verdighet! Når ingen utpå banen eller på benken, eller pr dags dato viser verdighet, så ikke forvent at jeg skal gå rundt å smile. Ingen annen klubb i premier leauge legger seg som Arsenal gjør. Vi eier ikke innstilling. Taper kamper før de er spilt.

 

Grem deg så mye du vil. Det eneste du beviser er at du er ekstremt intolerant for andre folks meninger og væremåte.

 

Stolt over å være gooner, det er jeg alltid. Men jeg er ikke stolt over naiviteten deres. Og hvis ingen skal fortelle de når de er crap, hvordan skal de da skjønne? Wenger står jo tydeligvis bare å duller med de?

 

Proud to be a gooner, men ikke like stolt over mine medsupporteres diktatoriske væremåte...

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk støtte. Kom igjen, gi de inn, spark mens de ligger nede! Det er skikkelige suppoertere det. Jeg gremmes!

 

Tull Chaz! Det er lovt å vise missnøye og det er lovt til å mene at en spiller eller flere er vandrende tragedier og fortsatt være en god supporter. Arsenal har siden tapet mot Bham spilt ræva kamp etter kamp. I tillegg, dersom Wenger ble tatt på sengen pga. salget av Nasri, Clichy eller Cesc så tyder jo det at mannen lever i en annen verden og fullstendig mistet oversikten.

Link to comment
Share on other sites

thegoonblog The Goon Blog

Usual predictable Arsenal. Relegation form since Febuary. Earn your money Arsene. Spend the clubs.

 

Likte den siste der. Midtstopper, venstreback, sentralmidtbane og ving/spiss er fortsatt noe vi virkelig trenger.

 

Når det gjelder kampen håper jeg Oxlade-Chamberlain kommer inn for Arshavin. Høy fart, god teknikk og har også god fysikk.

Link to comment
Share on other sites

Det har med verdighet å gjøre, ingenting annet. Chaz - Proud to be a Gooner. Uansett og alltid. Men ikke like stolt av mine medsupportere. Der er det MYE å hente......

Støtter meg også til denne. Det ser veldig mørkt ut i denne kampen, men det er bare en kamp.

Mot Liverpool kunne vi likså godt ha vunnet. Og neste kam er mot Swansea og da vinner vi og da er vi tilbake.

Vi har mistet noen sentrale spillere og det gjør noe med et lag. Det tar litt tid før spillerne finner sidn rette plass.

Uansett om vi hadde hatt et par ny signeringer inne hadde det også tatt tid for dem.

Kom igjen vi vinner andre omgang!!!!!!!!!!

Gunner for Life!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Walcott er nesten den eneste som ikke gjør seg heeelt bort. Eneste jeg har sett av Van Persie er straffebom. Polakken har gjort det han kan, med tvilen til gode på første målet, forsvaret har vært trist. Midtbanen er ikke tilstede, og vi gidder rett og slett ikke løpe hjemover... Coquelin har et par solide taklinger, men skjønner ikke at han ikke kan dra av 11 united spillere fra def. midtbane så fort han har mistet ballen. Arshavin har utmerket seg med 3 røde kort på en omgang, Rocisky med å miste ballen... Hva skal Wenger gjøre? Trekk ned laget og sats på kontringer, vi kan ikke dominere på OT selv om du drømmer om det Wenger

Link to comment
Share on other sites

Støtter meg også til denne. Det ser veldig mørkt ut i denne kampen, men det er bare en kamp.

Mot Liverpool kunne vi likså godt ha vunnet. Og neste kamp er mot Swansea og da vinner vi og da er vi tilbake.

Vi har mistet noen sentrale spillere og det gjør noe med et lag. Det tar litt tid før spillerne finner sidn rette plass.

Uansett om vi hadde hatt et par ny signeringer inne hadde det også tatt tid for dem.

Kom igjen vi vinner andre omgang!!!!!!!!!!

Gunner for Life!!!!!

In Wenger we trust!

Link to comment
Share on other sites

Vel, hvorfor er noen av dere overrasket? I forkant av kampen så visste vi alle at det skulle ende med et tap, etter å ha sett laget. Vet du hvor mange spillere som er ute mot Manu?

 

Det er ikke Wenger sin feil. Han hadde aldri forutsatt det.

Det hadde han sikkert ikke i fjor heller (minnes noen pressekonferanser) .... Utd har 5-6 førstelagsspillere ute... Det vises ikke på dem!!! Vi har mistet clichy,denilson narsir cesc og i prinsippet bendtner... Vi har fått noen spennende inn, men vi har ikke på noen måte styrket laget... Vermaelen er skadeutsatt...vp walcott osv.. Jeg tror bare situasjoene er slik at stjernespillere kommer ikke til å velge oss... Nei wenger hadde ikke forutsatt... Men er litt naiv i 2011 hvis hanikke planlegger stallen ut fra at 5-6 spillere hele tiden skal være ute... Det gjør de andre topplagene...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...