Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

Forhåpentligvis tente målet til Walcott gnisten i dette tafatte arsenallaget igjen. Spillerne hadde tapt på forhånd, og krangelen mellom Walcott og Jenkinson viser hvor stor frustrasjonen også er i troppen. Armand Traoré har vel knapt satt skikkelig fart på bena en eneste gang...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Dette er bare vondt..

Forsvaret like håpløst som ofte før og det finnes ikke samhandling.

Van Persie sviktet når vi trengte det mest.

Likevel tendenser av oss offensivt og bra å få et mål på slutten av omgangen som ikke gjør det helt kølsvart.

 

Vi får bank og spiller ikke bra, men det syke er at vi har omtrent like mange sjanser som Manure i 1.omg.

Arshavin må ut så vi unngår rødt. Ikke sikkert Jenkinson holder 90 min. heller..

 

Ser ikke at vi har noe sjanse her. Blir garantert flere baklengs. Usj...

Link to comment
Share on other sites

Slutter aldri å bli sjokkert over oppførselen til såkalte "gooners" her inne, hodeløse høns er den mest presise beskrivelsen jeg kommer på, en absolutt skam for hele klubben etter min mening.

Jeg har fulgt denne klubben i over 35 år men har aldri opplevd en startoppstilling så ribbet for kvalitet som dagens, det er allikevel ikke godt å si hvordan denne kampen ville utviklet seg om van Persie hadde gjort jobben sin på straffesparket.

United har vært utrolig effektive og gode i denne omgangen, jeg synes allikevel vi har hengt godt med spillemessig og det var deilig å få puttet vårt første for sesongen ved Theo.

Og til dere drittunger som tyter om nedrykk og å jage Wenger, vi mangler altså Sagna, Vermaelen, Gibbs, Song, Frimpong, Wilshere, Diaby og ikke minst Gervinho i dag, jeg tipper at denne kampen ville vært veldig jevn også resultatmessig hvis halvparten av disse hadde vært med.

Proud to be a gooner!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vel, hvorfor er noen av dere overrasket? I forkant av kampen så visste vi alle at det skulle ende med et tap, etter å ha sett laget. Vet du hvor mange spillere som er ute mot Manu?

 

Det er ikke Wenger sin feil. Han hadde aldri forutsatt det.

 

Latterlig Nima! Selvfølgelig er det Wenger sin feil! Har han ihvertfall klart å for brede laget litt til sesongstart kunne vi snakket en fordeling på 80/20.

Skyter seg selv i foten...

Link to comment
Share on other sites

Den forsvarsrekka Arsenal stiller med i dag, er noe av det svakeste i PL. Rett og slett en tragedie. Skal ikke være mulig at et lag som Arsenal, må stille uten en person med autoritet. Kuklin på dm ser jeg ingen grunn til at Arsenal skal beholde. Traore er ingen back.

Link to comment
Share on other sites

Slutter aldri å bli sjokkert over oppførselen til såkalte "gooners" her inne, hodeløse høns er den mest presise beskrivelsen jeg kommer på, en absolutt skam for hele klubben etter min mening.

Jeg har fulgt denne klubben i over 35 år men har aldri opplevd en startoppstilling så ribbet for kvalitet som dagens, det er allikevel ikke godt å si hvordan denne kampen ville utviklet seg om van Persie hadde gjort jobben sin på straffesparket.

United har vært utrolig effektive og gode i denne omgangen, jeg synes allikevel vi har hengt godt med spillemessig og det var deilig å få puttet vårt første for sesongen ved Theo.

Og til dere drittunger som tyter om nedrykk og å jage Wenger, vi mangler altså Sagna, Vermaelen, Gibbs, Song, Frimpong, Wilshere, Diaby og ikke minst Gervinho i dag, jeg tipper at denne kampen ville vært veldig jevn også resultatmessig hvis halvparten av disse hadde vært med.

Proud to be a gooner!!!!

 

Støttes.

Link to comment
Share on other sites

Støtter meg også til denne. Det ser veldig mørkt ut i denne kampen, men det er bare en kamp.

Mot Liverpool kunne vi likså godt ha vunnet. Og neste kam er mot Swansea og da vinner vi og da er vi tilbake.

Vi har mistet noen sentrale spillere og det gjør noe med et lag. Det tar litt tid før spillerne finner sidn rette plass.

Uansett om vi hadde hatt et par ny signeringer inne hadde det også tatt tid for dem.

Kom igjen vi vinner andre omgang!!!!!!!!!!

Gunner for Life!!!!!

Bare en kamp????

 

United på OT er prestisje. Akkurat nå rundspiller de oss.

Link to comment
Share on other sites

Tror kampbildet hadde sett litt annerledes ut i 1 omgang hadde RvP putta på straffen. Men sånn er fotball. Mot Udinese gikk den vår vei. Vi redda og udinese mista troen.

Men hvis Arsenal vil kan vi vise dem i andre omgang og komme ut med ny giv.

Go Arsenal!!!!

Link to comment
Share on other sites

Unnskyld meg, hva skjer?? United er flere i angrep enn vi er i forsvar. I tillegg presser ingen på ballfører INNE i 16-meteren!

Edit: Lansbury i oppvarming?

Edit2: Stolt av away boys i dag! Hør da! Tror samtlige på forumet her har noe å lære av de...

Link to comment
Share on other sites

Det er klart dette blir tungt. Eg har sjelden sett Arsenal så redusert bakover. Stallen må forsterkast og det er det vel ingen som har problemer med å sjå. Laget må støttast i den tunge situasjonen laget er inne i. Framover ser det bra ut i dag, bakover er det mykje merkeleg.

Link to comment
Share on other sites

Fader! Slike MÅ settes hvis vi skal ha noen sjans! Svakt av Arshavin.

 

Ikke svakt å komme seg inn i den posisjonen, men meget dårlig avslutning dessverre.. hadde det vært Rooney/Young så hadde det blitt mål der for United i tilsvarende situasjon.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...