Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

Nå får vi sannsynligvis svi skikkelig for at Wenger ikke har gjort jobben sin. Svært skuffende lag, men forventet når vi har en syltynn stall som følge av en skammelig innsats på transfermarkedet.

 

Nettopp. Dette er jo nesten galskap satt i system. Det lå i kortene at Fabregas og Nasri forsvant. Tar man også utgangspunkt i den elendige sesonginnspurten samt tidligere skadehistorikk, så burde det vært tatt noen solide grep for lenge siden.

 

På toppen av det hele, så har vi tre stykk ute med karantene. :@

 

Tror dette blir jævla stygt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Ser tøft ut, men er det bare meg som synes at United laget spiller for spiller ikke ser så sterkt ut? Det er ett knall bra lag, men bortsett fra Rooney Young og Nani så skal vi da kunne matche dette?

Men så har vel de defensive trenere i klubben da, det har jo ikke Arsenal. United er et strålende lag med en enestående moral vi bare kan misunne de. Det er det samme om det så er c-laget er h-laget deres.

Forøvrig syns jeg det er latterlig at de sier det er United som har tatt over som de som stiller med ungt lag. Jones og Welbeck, alle andre har hatt flere år i diverse PL-lag. Og jeg må si meg bekymret over hvordan vi skal få til noe i dag. Vi har ikke akkurat noen jokere på benken

Link to comment
Share on other sites

Men så har vel de defensive trenere i klubben da, det har jo ikke Arsenal. United er et strålende lag med en enestående moral vi bare kan misunne de. Det er det samme om det så er c-laget er h-laget deres.

Forøvrig syns jeg det er latterlig at de sier det er United som har tatt over som de som stiller med ungt lag. Jones og Welbeck, alle andre har hatt flere år i diverse PL-lag. Og jeg må si meg bekymret over hvordan vi skal få til noe i dag. Vi har ikke akkurat noen jokere på benken

 

Vi har en latterlig benk i forhold til manu. De har 4 matchvinnere på benken i Berbatov, Giggs, Park, Hernandez. Vi har kanskje kun Chamakh. Og det er under tvil...

Link to comment
Share on other sites

I stad funderte jeg på om det ville vært lurere å bare ikke møte opp og tape 5-0 og bruke transferbudsjettet på å betale boten. Det brukes jo ikke på spillere uansett. Men det skal sies at det har gått bedre enn forventet hittil (*Bank i bordet*)! Vi er Arsenal, vi skal ikke være noe lag som bare skal skumpes bort! We love you Arsenal, we do!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...