Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

Du er INGEN Gooner! Burde vært utestengt!

 

Smell the fucking coffee. Kryp ut av skallet ditt og gi faen i det "helligere enn deg" dritet du til enhver tid driver med. Hvis folk ønsker å skrive de tingene de gjør, så er det dems fulle rett på alle mulige måter. På tide at du klarer å skrive ned en setning på forumet her igjen som ikke består i å kreve folk utestengt.

 

Er det noen som skulle vært utestengt snart, så er det du.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Slike innlegg finner jeg kvalmt..

 

Så du mener at en person som sitter på sin høye hest og skal prøve å instruere personer på hvordan de skal oppføre seg ikke er kvalm? By all means følg mannen, men jeg reagerer på mine følelser og er alt annet enn en robot!

Link to comment
Share on other sites

Kan vi ikke samles om at dette er trist, og det styggeste kapitlet i vår klubbs historie? Det sier litt. Skjer ingenting før overgangsvinduet, skal vi slite med å komme oss videre i alle cuper og kommer over midten på tabellen i ligaen. Kroenke og Wenger må nå handle raskt om ikke vil supporterne gi lyd fra seg som i pre season. Ser ikke lovende ut

Link to comment
Share on other sites

Så du mener at en person som sitter på sin høye hest og skal prøve å instruere personer på hvordan de skal oppføre seg ikke er kvalm? By all means følg mannen, men jeg reagerer på mine følelser og er alt annet enn en robot!

Du er en god debattant og jeg syns du skal holde deg for god til personangrep som det der uansett hvor skuffet du er.

Link to comment
Share on other sites

Du er en god debattant og jeg syns du skal holde deg for god til personangrep som det der uansett hvor skuffet du er.

 

Går til personangrep? Han sitter på en høy hest og sier at andre er kvalme. Jeg kontrer med det samme. Hvor er personangrepet?

Link to comment
Share on other sites

Du er INGEN Gooner! Burde vært utestengt!

 

Hva er en Gooner?

 

En som sitter stille og mener det samme som alle andre, en som aldri kan være kritisk til styre og stell til klubben man setter høyt. Selv om jeg aldri ville brukt samme ordspråket, så må det vel for gudskyld være mulig å lufte sin frustrasjon, spesielt etter en sånn latterliggjøring som i dag. Vi står ikke akkurat ved stadion porten å kaster råtne egg og tomater, selv om det hadde vært fristende på en sånn en dag som i dag. Sorry Chaz, men det er ingenting som sier meg at du er bedre Gooner enn andre her inne. Til syvende å sist så elsker vi vel alle Arsenal...det er forresten en veldig individuell (muligens stavet feil) sak hvordan man utrykker seg, selv om ikke alt passer seg, så gjør det vel egentlig ikke vedkommede til en dårlig gooner, men en engasjert gooner. Men andre som kaller seg "ekte" gooner bare sitter rolig å ser på et lag i fritt fall. Det burde vel være rom for alle som elsker arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest ProudGooner

Får bare lyst til å gi opp. Jeg synes synd på Wenger, Van Persie, Wilshere og de som bryr seg om klubben.

Hva skal egentlig til for å gjøre dette bedre?

Link to comment
Share on other sites

Går til personangrep? Han sitter på en høy hest og sier at andre er kvalme. Jeg kontrer med det samme. Hvor er personangrepet?

Jeg sa ikke at det han sa var noe bedre, jeg mener bare at han har rett i at vi må ha troen og jeg syns det er tullete å kalle en som vil klubbens beste for kvalm.

 

Slik jeg leste det han sa hvertfall, kan hende jeg feiltolker alt helt her, går å legger meg nå etter Wengerintervjuet.. ikkke så gøy å være våken for øyeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Du er en god debattant og jeg syns du skal holde deg for god til personangrep som det der uansett hvor skuffet du er.

Det er ikke han som starter. Det er Chaz. Helt vanlig det at en av de "bedre" supporterne slenger sure kommentarer i trynet på folk når de er skuffet. Det er et par faste det dreier seg om dessverre. Jeg har jo tatt opp akkurat den problemstillingen ved flere anledninger, men å slenge dritt til folk som klager på Wenger er tydeligvis ikke personangrep

Link to comment
Share on other sites

Faen nå må dere se til å skjerpe dere!!! Er dere ikke Arsenalfans? Her skal vi ikke snakke dritt om en av de største managerene i klubbens historie. Dere er ikke ekte supportere og fortjener å bli utestengt. Skjerp dere!!!!!

 

Ekte Arsenalfans støtter laget, de slenger ikke dritt om spillere, managere eller styre!

 

 

En ekte Arsenal fan er en som støtter laget sittt i tykt og tynt, men en ekte fan har også rett til å si ifra om det er noe som er riv ruskende galt. Som jeg har skrevet andre plasser : Det er nå 7 år siden han sist klarte å vinne PL, er 6 år siden forrige trofe, er 6 kamper siden forrige gang Arsenal vant kamp i PL. Han har heller ikke maktet å hente inn forsterkninger for Nasri og Fabregas, som forøvrig burde vært gjort unna både salg og innkjøp før sesongoppkjøringen startet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er verken sint, skuffet eller flau.

 

Dette var helt som forventet, nesten etter planen, kan du si. Helt seriøst, er det bare et fåtall av oss som forutså dette? Ikke nok med det, Man Utd er faktisk ikke så gode som de blir hauset opp til heller av "ekspertene" i studio. Enkeltmannsprestasjoner og et utrolig slapt, eller skal jeg si ikke-eksisterende, forsvar som sørger for 8 baklengs. Man Utd hadde ikke allverdens samspill å skryte av. 2 frispark, 1 straffespark og 2 langskudd? 5 mål som kunne kommet mot de fleste motstandere, forutsatt at de hadde klønet til i de samme situasjonene i forkant.

 

Snart stikker jeg på fotballtrening, og det blir med Arsenal-drakta på.

 

Proud Gooner, men Wenger må gå!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa ikke at det han sa var noe bedre, jeg mener bare at han har rett i at vi må ha troen og jeg syns det er tullete å kalle en som vil klubbens beste for kvalm.

 

Slik jeg leste det han sa hvertfall, kan hende jeg feiltolker alt helt her, går å legger meg nå etter Wengerintervjuet.. ikkke så gøy å være våken for øyeblikket.

 

Og de andre Chaz kritiserte vil ikke klubbens beste? Sorry, men jeg syntes du er litt ute på vidda akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Det finnes få ord til å beskrive en dag som dette, mange krever Wenger's avgang og det er fullt forståelig, men jeg tror ikke det er der arsenal bør begynne. Først bør man se an om Wenger holder ord om hva han skal gjøre på overgangsmarkedet noget jeg tror han gjør, så må både spillerene og trenere gå skikkelig inn i seg selv og overbevise seg selv om at dette skal snu! For det skal det, DETTE SKAL SNU! Come on gooners, støtt laget gjennom tykt og tynt står fansen og klubben sammen kommer dette til å gå riktig vei!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...