Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Og de andre Chaz kritiserte vil ikke klubbens beste? Sorry, men jeg syntes du er litt ute på vidda akkurat nå.

Det kan så være, jeg er helt knust. sitter her med tårer i øynene mine. Wenger minner om at vi har 8 spillere ute på pressekonferansen.. Herre min hatt... (Når han blir spurt om han vil handle noen)

Link to comment
Share on other sites

En ekte Arsenal fan er en som støtter laget sittt i tykt og tynt, men en ekte fan har også rett til å si ifra om det er noe som er riv ruskende galt. Som jeg har skrevet andre plasser : Det er nå 7 år siden han sist klarte å vinne PL, er 6 år siden forrige trofe, er 6 kamper siden forrige gang Arsenal vant kamp i PL. Han har heller ikke maktet å hente inn forsterkninger for Nasri og Fabregas, som forøvrig burde vært gjort unna både salg og innkjøp før sesongoppkjøringen startet.

 

Du har helt rett!

Link to comment
Share on other sites

Det kan så være, jeg er helt knust. sitter her med tårer i øynene mine. Wenger minner om at vi har 8 spillere ute på pressekonferansen.. Herre min hatt...

 

Setter aldri noen tvil om at de som er her inne er ordentlige Arsenalsupportere og det er derfor jeg heller ikke prøver å belære noen andre om hvordan de skal oppføre seg. Noen griner når Arsenal taper og noen griner ikke.

 

Jeg personlig har tårer i øynene og føler det som om noen har kjørt en kniv rett gjennom hjertet mitt.

Link to comment
Share on other sites

Kan man anmelde dette? Er vel det nærmeste man kommer fotballvoldtekt...? Og Wenger lurer på hvilken trend vi skal snu? Jeez...Heldigvis virket han ikke bankers på at han var der når neste kamp kommer...Ut med Wenger, ut med kroenke, ut med rice, ut med en del spillere. inn med ushmanov og dein. og inn med mourinho.Er vel ingen utfordring i verden som er større for the special one enn å prøve å redde ett synkende Arsenal skip?

Link to comment
Share on other sites

Man U = Kvalitet og verdensklasse!

 

Arsenal = Talent og talent!

 

For min del spiller det i dag ingen rolle om vi taper 8-2 eller 3-2! Kansje Wenger får opp øynene av dette flatterende tapet? Arsenal står frem som et lag HELT TOTALT UTEN KOMMUNIKASJON I ALLE LEDD! Har disse som spillte i dag virkelig trent sammen?

 

Handler ikke Wenger inn forsterkninger nå så må han begynne å vurdere posisjonen sin for å drite ut et merkevare som Arsenal er på denne måten finnes det ikke rom for å gjøre en gang til!

 

Det er sikkert noen av oss som klarer å finne noe positivt i kampen i dag,men det hjelper lite,for nå er det kun 4plassen vi har en teoretisk mulighet på,vi er allerede 6 poeng bak laget vi skal kjempe om den siste CL-plassen med og da er hvertfall min positivitet synkende..

Link to comment
Share on other sites

Du er INGEN Gooner! Burde vært utestengt!

 

Er du supporterpolitiet? La folk få reagere hvordan de vil. Riktignok litt voldsomme ord, men klubben er i ferd med å rakne så det jo ikke rart at folk reagerer.

Link to comment
Share on other sites

Jaja...skal en trekke fram noe positivt etter dette....det kan bare gå en vei nå :rolleyes:

 

Det tar jeg ikke for gitt. Selvsagt vil ting snu, men du verden som dette laget sliter. Det er altfor mye som ikke stemmer. Klubben kan neppe ha kontroll. Og det skremmer seriøst.

 

Ser faktisk ikke et eneste lyspunkt på den sportslig delen. Og føler meg ganske sikker på at kjøpelysten forblir laber frem mot onsdag, for vi har hørt før: når vi får tilbake spillere fra skader og karantener, så vil det oppleves som innkjøpte spillere...

 

Gremmes fortsatt.

Link to comment
Share on other sites

Du er INGEN Gooner! Burde vært utestengt!

Nei så Er jeg ingen gooner, vist det baseres på at jeg ikke mener det samme som deg i alle saker. Vi har sikkert mye like syn på ting innad i den fantastiske klubben, men når man taper 8-2 mot united , så må man stikke fingeren i jorden å se hva som.Er galt. Jeg orker ikke Unskyldingene til wenger, om at vi har skader, ung tropp og alt det pisset der. Han viste hvem som vekk , hvem han ville Ha vekk, og han burde begynt å å få på plass signeringer i mai, ikke kuke med stress signeringer 5 dager før overgangsvinduet stenger. En trist dag, glad jeg skal på felt øvelse i 1 uke no, forventer noen signeringer når jeg Er tilbake på leir ! God kveld kjære arsenalvenner

Link to comment
Share on other sites

Den eneste personen som kan redde Arsenal er Usmanov.

 

Jepp. Mannen der ville faktisk at Arsenal skulle kunne konkurrere sportslig med klubber som Chelsea, Manchester United og Manchester City og var villig til å kaste sine egne penger inn for å styrke spillerstallen, men fikk nei fra styret.

 

Kroenke derimot er fornøyd med å ha en klubb som går i pluss og tydeligvis er bedritne på det sportslige.

Link to comment
Share on other sites

I dag er jeg stolt over å være gooner. Arsenalfansen sang ræva av plastikksupporterne i manchester og gjorde na£ri$ uttalelser til skamme. Det føltes som om de sang i samfulle 90 minutter. The Bear kunne ikke gjort det bedre.

 

Vi skal reise oss.

 

Wenger kommer til å gjøre de rette grepene fremover.

 

Proud to be a gooner.

Link to comment
Share on other sites

Ok folkens! Nå er vi nede... Og jeg er så forbanna at jeg veit ikke hva jeg skal si... Men jeg må prøve å trekke ut noe positivt fra denne kampen. Jeg tror selv Wenger innerst inne skjønner at han må gjøre noe, og da ser jeg for meg 2-3 signeringer til, jeg synes å spore noen positive tendenser hos Arshavin i en veldig vanskelig kamp, jeg blei meget positiv til Coquelin med bedre spillere rundt seg tror jeg han kan bli bra.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal moderere meg litt, Først og fremst, Wenger har gjort enormt mye for klubben vi elsker. Og situasjonen klubben har kommet i nå, er antagelig, og mest sannsynlig ikke alene hans feil : http://www.thefootballnetwork.net/main/s378/st170548.htm

 

Jeg skrev innlegget mitt like etter at jeg så Chaz sitt utrolig idiotiske innlegg. Ren ironi.

 

At folk reagerer etter Arsenals styggeste, dårligste og med skamfulle kamp siden 20-tallet er 100% riktig. For min del så har jeg ropt ut i lang tid om at Arsenals stall er syltynn og mangler kvalitet. Hvis man tar bort Van Persie og Vermaelen er vi ikke topp 10. Ja, jeg vet at Song, Gervinho og noen få til holder et greit nivå, men Arsenals stall sett under ett er ikke i nærheten av å være bra nok til å kjempe om gull. Vi overpresterte i store deler av fjorårssesongen, noe Wenger skal prise seg lykkelig over. Wenger har gradvis bygd ned dette laget, for så i år å fjerne brikker som var for viktige.

 

Noen her som har spilt klossmajor? Man kan fjerne mange brikker fra tårnet før det faller. Det vingler kanskje litt, eller blir skjevt. Dessverre så hender det at man fjerner feil kloss og hele tårnet raser. Wenger er klossmajoren.

 

1521445_h52d22494b0555960821e_v1285685531_647x.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Jeg skrev innlegget mitt like etter at jeg så Chaz sitt utrolig idiotiske innlegg. Ren ironi.

 

At folk reagerer etter Arsenals styggeste, dårligste og med skamfulle kamp siden 20-tallet er 100% riktig. For min del så har jeg ropt ut i lang tid om at Arsenals stall er syltynn og mangler kvalitet. Hvis man tar bort Van Persie og Vermaelen er vi ikke topp 10. Ja, jeg vet at Song, Gervinho og noen få til holder et greit nivå, men Arsenals stall sett under ett er ikke i nærheten av å være bra nok til å kjempe om gull. Vi overpresterte i store deler av fjorårssesongen, noe Wenger skal prise seg lykkelig over. Wenger har gradvis bygd ned dette laget, for så i år å fjerne brikker som var for viktige.

 

Noen her som har spilt klossmajor? Man kan fjerne mange brikker fra tårnet før det faller. Det vingler kanskje litt, eller blir skjevt. Dessverre så hender det at man fjerner feil kloss og hele tårnet raser. Wenger er klossmajoren.

 

1521445_h52d22494b0555960821e_v1285685531_647x.jpeg

 

 

har spilt det spillet noen ganger, og er utrolig god i det. Veldig morsom underholdning. Bare så utrolig trist når noen spiller det med vårt elskede Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

Latterlige greier. Ydmykende og serdeles flaut. Er jo egentlig et under at vi kvalifiserte oss til CL. Så lenge vi spiller så dårlig som vi gjør, så synes jeg det faktisk er bortkastet tid å se kampene som Arsenal spiller.

 

Hvilke lags kamper synes du det er verdt å se da?

Link to comment
Share on other sites

Du er INGEN Gooner! Burde vært utestengt!

Du bør komme deg ned fra din høye hest, før den vokser så meget at du trenger stige.

 

Det er mange som burde tatt noen minutter, kanskje timer til roe tankene før de postet i dag, men du er neimen ikke bedre.

Link to comment
Share on other sites

Drar trøya over hodet i morgen også, dekker den heller ikke til med en genser eller jakke, holder kanskje ikke hodet så veldig høyt men henger ikke med det heller, et slikt resultat, eller sesong for den slags skyld, ødelegger ikke et liv med Arsenal, still proud to be a Gooner..

 

Jeg er ikke lenger sint eller sur på Wenger og styret, bare jævla forvirra, hva faen er det som skjer? Hvilken situasjon er det vi har satt oss selv i?! Jeg trudde vi var en av de klubbene i verden som hadde størst kontroll på økonomien vår, og hadde den sunneste utviklingen? Vi kan ikke skylde på gale utenlandske eiere som fucker opp alt heller, så hva er det som skjer?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...