Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Et tall så dessverre vil bli husket.

Er forøvrig spent på intervjuet av Wenger etter kamp. Lurer på hva slaks unnskyldninger og forhåpninger han kommer med.

 

"We were unlucky and overall I think the team showed great spirit and desire and I have faith that they will show their quality in the next game"

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaaaa ! Konge. Beste så har skjedd i dag. Slipper vi han mot swansea:)

Så mye som jeg har lyst til å si det samme selv, så prøver han så godt han kan. Slutt å klag på unge spillere som gjør alt de kan. Det er ikke jenkinson som tar ut laget.

Link to comment
Share on other sites

"We were unlucky and overall I think the team showed great spirit and desire and I have faith that they will show their quality in the next game"

 

Om han presterer å komme med noe slikt, så... jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre! Det er det påtide at de som styrer klubben setter ned foten å si at nok er nok!

Link to comment
Share on other sites

fare for tosifret her....WENGER OUT WENGER OUT!!!

 

Feruguson hadde aldri under noen omstendigheter tillatt noe slikt.

 

Nesten så det er dumt vi ikke røk ut av champions leauge, tenk hvor ydmyket vi kommer til å bli...

 

igjen, har fått så nok...

 

 

WENGER GET THE F... OUT!!!

 

men han har gjort noe bra, så burde få lov å gå selv. Men hvis han mangler selvinnsikten så spark han

Link to comment
Share on other sites

Wenger dette er en SKAM!

Det hjelper ikke hvor mange skader, suspensjonet etc, det er en skam av dimensjoner.

 

Wenger bør vurdere sin stilling, og han helvetes amerikaneren bør selge seg ut.

 

Usmonov og Dein bør rydde opp i elendigheten.

 

Shame on you Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...