Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Wenger er ei C...!

 

Jenkinson, what a waste off money!!!

 

Dette blir styggere enn 01, og det blir nedrykksstrid i år...

 

Wenger, hvordan er det mulig å ødelegge noe som er ustoppelig....du kan pakke sammen og reise VEKK!

Link to comment
Share on other sites

3 kamper spilt - 1 poeng - 0 mål scoret (pluss brent en straffe) - 2 røde kort (pluss en suspensjon i etterkant på Song) og hittil har vi -4 i målforskjell, men mest sannsynligvis vil vi ha rundt -6 etter den kampen her.

 

Hadde jeg hatt Wenger innenfor rekkevidde her nå så ville han ha fått en høyre for å si det sånn..

Link to comment
Share on other sites

Synest denne første halvtimen oppsummerer forskjellen på Wenger og Sur Alex. Våre nye spillere er avgjørende i dårlig forstand, mens man u sine nye er med og avgjøre kampene!

 

Wenger har solgt unna alt han engang bygget opp, og ikke hentet inn erstattere.

 

Kan ikke huske at jeg noen gang har ønsket kampen og være slutt når vi ligger ann til å tape. Men det gjør jeg idag. For dette kan bli styggt!

Link to comment
Share on other sites

For den første gangen noensinne vurderer jeg å skru av en Arsenal kamp og gjemme meg unna og gjøre noe annet. Dette er helt jævlig rett og slett og det er kun én mann som jeg kan peke fingeren på og gi rundt 95% av skylda.

 

You know who.

 

Edit: Ta av Arshavin og få på Oxlade-Chamberlain! Walcott på venstre mot Smalling er bedre enn mot Evra.

Link to comment
Share on other sites

Vel, hvorfor er noen av dere overrasket? I forkant av kampen så visste vi alle at det skulle ende med et tap, etter å ha sett laget. Vet du hvor mange spillere som er ute mot Manu?

 

Det er ikke Wenger sin feil. Han hadde aldri forutsatt det.

Link to comment
Share on other sites

Dra til helvette, gutter, dette blir en tøff sessong! Jenkison Er en levende tragedie, dette Er bare trist. Du Er en jævla tragedie per dags dato wenger.

 

Fantastisk støtte. Kom igjen, gi de inn, spark mens de ligger nede! Det er skikkelige suppoertere det. Jeg gremmes!

Link to comment
Share on other sites

I dag står De Gea sin første virkelig gode kamp og gjør alt riktig. Noen som vedder i mot?

 

Welbeck som har spilt strålende i år går ut med skade. Sur Alex har bare 4-5 alternativer av topp topp klasse å velge mellom på benken... Vi hadde hatt Chamakh! For å sette ting litt i perspektiv. Jeg tror nok også Arshavin kan ryke ut i dag, og det trenger vi i hvert fall ikke! Allikevel syns jeg folk kan holde seg for gode for å snakke om nedrykk ennå. Det er 105 poeng som skal deles ut etter denne kampen her. Når var sist United fikk en god start, sett bort i fra i år?

Link to comment
Share on other sites

Wenger er ei C...!

 

Jenkinson, what a waste off money!!!

 

Dette blir styggere enn 01, og det blir nedrykksstrid i år...

 

Wenger, hvordan er det mulig å ødelegge noe som er ustoppelig....du kan pakke sammen og reise VEKK!

 

Takk for støtten. Skal vi prøve naboeen i stedet for?

Link to comment
Share on other sites

Vel, hvorfor er noen av dere overrasket? I forkant av kampen så visste vi alle at det skulle ende med et tap, etter å ha sett laget. Vet du hvor mange spillere som er ute mot Manu?

 

Det er ikke Wenger sin feil. Han hadde aldri forutsatt det.

 

Det er ikke Wenger sin feil at Song stemplet Barton og endte med suspensjon i etterkant og Gervinho fikk rødt kort, men det er Wenger sin feil at vi mangler en venstreback og en kvalitetsmidtstopper (mangler alle sammen har sett i flere år) og det faktum at han også ikke har kjøpt inn en DM som kan avlaste Song og heller satte tilliten til Frimpong som endte med rødt kort også. Det er også Wenger sin feil at han ikke har hentet en erstatter for Cesc og ei heller har hentet inn en backup spiss for van Persie og en venstrekant.

 

Det er også Wenger sin feil at han har solgt unna mange rutinerte backupspillere de siste sesongene og aldri har hentet inn "ny" rutine.

 

Irriterer meg grenseløst over at du mener at Wenger er uskyldig i dette. Det er han aldeles ikke!

Link to comment
Share on other sites

Takk for støtten. Skal vi prøve naboeen i stedet for?

 

 

Støtten? er det deg dette dreier seg om? Du fantastiske, eksemplariske eksempel på hvordan en fan skal være???

 

who are we who are we...hederlig 0-7 tap idag...hvs vi er heldige

Link to comment
Share on other sites

Flaut å se hva flere her inne skriver.

Foruten om det virket det som spillerne hadde tapt kampen før den begynte. Ansiktsuttrykkene til arsenals utvalgte var uten gnist og håp i det de entret gressmatta.

 

Flaut?

 

Er da ikke flaut å uttrykke seg hva man har i hodet? Hele kampen er et makkverk! Og da er det klart lidenskapelige Arsenal fans blir forbanna!

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke Wenger sin feil at Song stemplet Barton og endte med suspensjon i etterkant og Gervinho fikk rødt kort, men det er Wenger sin feil at vi mangler en venstreback og en kvalitetsmidtstopper (mangler alle sammen har sett i flere år) og det faktum at han også ikke har kjøpt inn en DM som kan avlaste Song og heller satte tilliten til Frimpong som endte med rødt kort også. Det er også Wenger sin feil at han ikke har hentet en erstatter for Cesc og ei heller har hentet inn en backup spiss for van Persie og en venstrekant.

 

Det er også Wenger sin feil at han har solgt unna mange rutinerte backupspillere de siste sesongene og aldri har hentet inn "ny" rutine.

 

Irriterer meg grenseløst over at du mener at Wenger er uskyldig i dette. Det er han aldeles ikke!

 

Jeg er enig. Helt klart. Jeg snakket om skadene. Ja, Wenger har virkelig dritet seg ut i sommeren, uten tvil.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...