Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

Alsaker på twitter: Ingen Vermaelen og Sagna sier ryktene på OT. Arsenal B

 

Er Vermaelen også skadet så ser dette enormt mørkt ut ja.

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Djourou - Traore

Ramsey - Coquelin - Rosicky

Walcott - Van Persie - Arshavin

Hvis dette skulle bli laget saa maa jeg si at jeg aldri hadde trodd jeg skulle se et saa svakt Arsenal lag paa OT i en ligakamp.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Hvis dette skulle bli laget saa maa jeg si at jeg aldri hadde trodd jeg skulle se et saa svakt Arsenal lag paa OT i en ligakamp.

 

ikke siden vi røk 6-1 i hvertfall. men faretruende likt. hva svakheter angår.

 

Lenge siden jeg har gruet meg slik til en Arsenal kamp :(

Link to comment
Share on other sites

ikke siden vi røk 6-1 i hvertfall. men faretruende likt. hva svakheter angår.

 

Lenge siden jeg har gruet meg slik til en Arsenal kamp :(

 

Laget vårt når vi tapte 6-1 var utrolig sterkt framover. Det var dessverre komplett blackout bakover hvor jeg aldri klarte bli enig med meg selv om hvem som var verst av Stepanovs og Grimandi. Unge Ashley Cole var helt elendig i den kampen han også.

Link to comment
Share on other sites

Szczesny - Jenkinson, Koscielny, Djourou, Traore - Rosicky Ramsey, Coquelin - Walcott, v Persie, Arshavin

 

Vi kommer til å bli fullstendig karnøflet i dag! Vi har ikke i nærheten kvalitet til å tukte united i dag. At vi ikke har fått noen nye spillere på plass i uken som gikk siden fadesen mot Liverpool er helt på trynet.

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer til å bli fullstendig karnøflet i dag! Vi har ikke i nærheten kvalitet til å tukte united i dag. At vi ikke har fått noen nye spillere på plass i uken som gikk siden fadesen mot Liverpool er helt på trynet.

Det ser naa ut som om vi kommer til aa selge en haug med skjorter i Seoul. :) Mer penger i kassa som potensielt kan brukes!

Link to comment
Share on other sites

ai, ai...dette kan bli ugly.

 

Skadeproblemene og suspensjonene samler seg opp borte mot Manure som har flaks og møter et sterkt redusert Arsenal-lag igjen. Like heldig som i CL-trekningen..hehe.

Akkurat DET har vi jo sett før. Husker 1-6 og en og annen cupkamp med redusert mannskap en del år tilbake.

Samtidig har vi en tøff CL-kamp fra onsdag i beina noe som ikke akkurat hjelper, MEN hadde jo en bra opplevelse der nede så gutta bør ha tatt med seg noe positivt derfra.

 

Skadene kan vi ikke gjøre noe med, men suspensjonene er selvfølgelig veldig unødvendig og det straffer seg nå.

 

Stiller med halvt B-lag i dag og det er skyhøy odds på at vi tar poeng i dag. Levner ikke akkurat det mye håp, men en uavgjort på Old Shitford i dagens situasjon bør vi være fornøyd med selv med kun ett poeng på de to første kampene.

 

Er forberedt på tap, men skulle vi få det første målet blir det ihvertfall litt spenning.

 

COME ON ARSENAL!!

Link to comment
Share on other sites

Nå får vi sannsynligvis svi skikkelig for at Wenger ikke har gjort jobben sin. Svært skuffende lag, men forventet når vi har en syltynn stall som følge av en skammelig innsats på transfermarkedet.

Nytter lite med penger på bok når vi knapt har spillere å sette utpå.

Alt annet enn tap vil være en kjempeoveraskelse.

Skeptisk som f...

Link to comment
Share on other sites

Nytter lite med penger på bok når vi knapt har spillere å sette utpå.

Alt annet enn tap vil være en kjempeoveraskelse.

Skeptisk som f...

Greit aa vaere helt uten forventninger foer kick-off ogsaa. Naa vet vi hvordan det er aa vaere Gillingham supporter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...