Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

Passer egentlig veldig dårlig med United borte i dag,eller gjør det det? Kansje det er greit å få unna denne kampen isteden for å stille et skadeskutt lag og tape mot et middels lag? Uansett,har veldig dårlig tro i dag,10% sjanse for poeng om skadesituasjonen er den værst tenkelige! Djourou vil jeg helst ikke se på midtbanenen! Men Vermalen,ja takk! Føler att jeg ikke helt vet hvor jeg har Rosicky og Arshavin når det gjelder form,sistnevnte har ingenting å gjøre i noe startellver utover sesongen når vi blir friskmeldt for skader/suspensjoner,kunne heller tenkt meg å sett en spillesugen unggutt der,Chamberlain,Lansbury eller Ryo! Uansett...Wenger knows som vi sier :)

 

Kunne vel ikke passet mindre nei. Ligacup mot Shrewsbury ville passet bedre med den troppen Arsene tar med seg til den stygge byen. Er fryktelig redd for at det blir overkjøring. Men tar selvsagt svært gjerne i mot en gledelig overraskelse. 1-3 er ok i dag :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Passer egentlig veldig dårlig med United borte i dag,eller gjør det det? Kansje det er greit å få unna denne kampen isteden for å stille et skadeskutt lag og tape mot et middels lag? Uansett,har veldig dårlig tro i dag,10% sjanse for poeng om skadesituasjonen er den værst tenkelige! Djourou vil jeg helst ikke se på midtbanenen! Men Vermalen,ja takk! Føler att jeg ikke helt vet hvor jeg har Rosicky og Arshavin når det gjelder form,sistnevnte har ingenting å gjøre i noe startellver utover sesongen når vi blir friskmeldt for skader/suspensjoner,kunne heller tenkt meg å sett en spillesugen unggutt der,Chamberlain,Lansbury eller Ryo! Uansett...Wenger knows som vi sier :)

Enig i tankegangen din. Et tap kan bortforklares. Men hvorfor ikke vinne kampen. Vi er et godt lag. Selv om vi møter Manchester United trenger vi absolutt ikke stille opp der med lua i hånda. Vi har dessverre vært litt uheldige med skader og udyktige med suspensjoner. Dessuten litt trege i signeringer. De kommer til uka, skulle gjerne hatt de til denne kampen.

Arsjavin har mye å gå på, håper virkelig han innfrir målsettingene han satte seg. Og da er han stabil i en startoppstilling.

Link to comment
Share on other sites

I 06/07 var det ingen som trudde på Arsenal når vi skulle til OT tidlig i sesongen. Den gangen hadde vi, som i år, startet sesongen på en fryktelig måte. Men det ble seier, som nevnt over. Også i fjor da Arsenal møtte United på hjemmebane var Arsenal inne i en forferdelig periode. Også da ble det 1-0 seier. Så i dag er jeg optimist. Tiltross for Howard Webb som dommer (Szczesny tar straffene, lett!) så tror jeg vi haler i land nok en 1-0 seier etter mål av Theo Walcott. Coquelin kommer til å storspille.

 

COYG!

Link to comment
Share on other sites

Misunner deg virkelig håpet dit Hedly.. Jeg klarer rett og slett ikke å ha troen foran denne kampen, ingenting tilsier at vi skal kunne ta poeng i det hele tatt. Jeg vil bli storfornøyd med et poeng, men skal heie på guttene gjennom kampen og satse på det beste!

 

Come on you Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

ingenting tilsier at vi skal kunne ta poeng i det hele tatt.

 

Nettopp derfor jeg har troa i kveld! Skal sitte sammens med en gjeng United-supportere å se denne, og gleder med til å se ansiktene deres når Coquelin regelrett løper Uniteds midtbane i stykker!

Link to comment
Share on other sites

Nettopp derfor jeg har troa i kveld! Skal sitte sammens med en gjeng United-supportere å se denne, og gleder med til å se ansiktene deres når Coquelin regelrett løper Uniteds midtbane i stykker!

 

Hehe, akkurat det samme her gitt! Jeg er eneste Arsenal supporter på hele trinnet faktisk, så ender som oftest opp sammen med en 3 United supportere under kampene. Er utrolig artig om det går veien da ;)

Link to comment
Share on other sites

ashburton_grove Ashburton Grove

It seems as though Bacary Sagna stayed in London rather than travelled with the squad to Manchester because of illness.

 

Verdens mest uheldige lag? Enkelte ganger føler jeg det sånn hvertfall..

 

Regner med det blir Jenkinson - Djourou - Vermaelen/Koscielny - Traoré som danner forsvaret i dag da.

Link to comment
Share on other sites

I dont know what i`ve been told, men har sett en eller annen plass at vi spiller med en 4-5-1 formasjon og Sagna er med.

 

Wojciech Szczesny

Carl Jenkinson

Johan Djourou

Thomas Vermaelen

Bacary Sagna

Theo Walcott

Aaron Ramsey

Tomas Rosický

Armand Traoré

Andrei Arshavin

Robin van Persie

Link to comment
Share on other sites

I dont know what i`ve been told, men har sett en eller annen plass at vi spiller med en 4-5-1 formasjon og Sagna er med.

 

Wojciech Szczesny

Carl Jenkinson

Johan Djourou

Thomas Vermaelen

Bacary Sagna

Theo Walcott

Aaron Ramsey

Tomas Rosický

Armand Traoré

Andrei Arshavin

Robin van Persie

Har hørt at Coquelin definitivt starter i dag..

Link to comment
Share on other sites

I dont know what i`ve been told, men har sett en eller annen plass at vi spiller med en 4-5-1 formasjon og Sagna er med.

 

Wojciech Szczesny

Carl Jenkinson

Johan Djourou

Thomas Vermaelen

Bacary Sagna

Theo Walcott

Aaron Ramsey

Tomas Rosický

Armand Traoré

Andrei Arshavin

Robin van Persie

 

Er vel hentet fra VGlive. Vet ikke hva de har som kilder jeg?

Link to comment
Share on other sites

Sagnaofficial Bacary

Hello everyone..sorry for this silence but couldn't remember my password anymore. Glad to be back

 

Litt underlig at Sagna sitter på twitter 90 minutter før kampen sparkes i gang i så fall..

Link to comment
Share on other sites

Alsaker på twitter: Ingen Vermaelen og Sagna sier ryktene på OT. Arsenal B

 

Er Vermaelen også skadet så ser dette enormt mørkt ut ja.

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Djourou - Traore

Ramsey - Coquelin - Rosicky

Walcott - Van Persie - Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Alsaker på twitter: Ingen Vermaelen og Sagna sier ryktene på OT. Arsenal B

 

Er Vermaelen også skadet så ser dette enormt mørkt ut ja.

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Djourou - Traore

Ramsey - Coquelin - Rosicky

Walcott - Van Persie - Arshavin

 

 

dette lukter mer bank en tottene får idag...jeez. bare godt vi fortsatt har noen dager igjen til å kjøpe spillere. Vanskeli å være fra nord london for tiden.

Men en ting. idag har vi alt på vinne og ingenting å tape.

 

 

Come on gunners! alltid!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...