Jump to content

28.08.11 Manchester United (B)


Castor

Recommended Posts

Går inn i denne kampen uten noen forhåpninger, allt press ligger på United.. Ingen forventer at vi skal vinne, men det er kanskje da vi er best også? Vil i hvert fall ta det med ro og håpe på det beste, skulle vi vinne blir oppturen helt enorm, skulle vi tape blir ikke nedturen så alt for stor

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 442
  • Created
  • Last Reply

Går inn i denne kampen uten noen forhåpninger, allt press ligger på United.. Ingen forventer at vi skal vinne, men det er kanskje da vi er best også? Vil i hvert fall ta det med ro og håpe på det beste, skulle vi vinne blir oppturen helt enorm, skulle vi tape blir ikke nedturen så alt for stor

Og tenk den boosten det vil bli til uka med to gode signeringer.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man har akseptert at det ikke kommer noen nye signeringer og til tross for dette så kommer det allikevel inn en ny spiller eller tre så kan man ikke gjøre annet enn å bli positivt overrasket. I motsetning vil man heller ikke bli skuffet når det ikke kommer inn nye spillere siden man allerede har slått seg til rette med det :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener faktisk at Vermaelen bør bruke som DM eller offensiv midtback i denne kampen. United har virket meget gode i starten av sesongen og det blir helt nødvendig at vi fungerer defensivt. Djorou-Kocielny fungerte godt til tider i fjorårssesongen og med støtte av Vermaelen i en "defensiv DM" rolle kan vi blir meget kompakte bakover.

Tror Vermaelen kan utfylle DM rollen meget bra, han er utrolig flink til å lese spillet, tøff i dueller, har en ganske bra pasningsfot og ikke minst kan han bli en stor trussel framover. Vi så det ett par ganger mot LIverpool at han stormet framover og avsluttet fra 25m.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må dessverre medgi at jeg er redd vi kommer til å få rundjuling mot Manchester United. Klarer vi ett poeng så kommer jeg til å være i lykkerus. Fan som vi hadde trengt Song i denne kampen! Jeg så sist kamp mot Manu på Emirates og det var en fornøyelse å se han herje med Manuspillerne. Det var en nytelse å se han knuse Rooney i duellene.

 

Snart er Song, Wilshere og Diaby tilbake, først da blir det skikkelig gøy å være gooner igjen. Nå er jeg bare nervøs før hver eneste kamp. Det gjelder å komme seg gjennom denne perioden uten å miste kontakt med toppen. Klarer vi det, så utelukker ikke jeg at vi vinner hele serien.

Link to comment
Share on other sites

I 2005/06 sesongen entret vi Old Trafford etter kun 2 eller 3 ligakamper. United visste tilsvarende form som nå, og Saha banket inn mål.

Den gangen var vi også svært skadeutsatt, og vi hadde kun et poeng. Den gangen vant vi 1-0!

Jeg tror ikke, men jeg våger å håpe.

Link to comment
Share on other sites

I 2005/06 sesongen entret vi Old Trafford etter kun 2 eller 3 ligakamper. United visste tilsvarende form som nå, og Saha banket inn mål.

Den gangen var vi også svært skadeutsatt, og vi hadde kun et poeng. Den gangen vant vi 1-0!

Jeg tror ikke, men jeg våger å håpe.

 

Sikker på at du ikke blander det med 06/07 sesongen hvor Adebayor scorte for oss nå? :)

Link to comment
Share on other sites

Annser denne kampen som tapt, før den har begynt. Vi har nok ingenting å stille opp med mot en sterkt United lag. Får håpe vi får inn 3 signeringer , slik at vi kan starte med ''blanke ark'' mot Swansea. Når United tar 3 poeng i morgen vill de stå med 9 , og vi med 1 , det sier litt om tingenes tilstand. Desverre.

Link to comment
Share on other sites

YoungGunsBlog Jamie Sanderson

Arsenal have put more youngsters on stand by for #MUFC. Bacary Sagna taken ill this morning, will have a test tomorrow.

 

 

 

Manchester United - Arsenal 1 (1,50)

Innsats: 200,00

Totalodds: 1,50

Potensiell utbetaling: 300,00

Link to comment
Share on other sites

Ifølge svært pålitelige Jamie Sanderson vil Coquelin starte på OT. Sanderson har jo tidligere uttrykt sin begeistring ovenfor Coquelin, og ment at han er en bedre spiller enn Frimpong. Så blir spennende å se hva han duger til på den store scenen. Lansbury, Miquel, Traore, Sunu og Özyakup er også med i troppen.

 

Tipper dette laget i morgen:

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Traore

Ramsey - Coquelin - Rosicky

Walcott - Van Persie - Arshavin

Link to comment
Share on other sites

Passer egentlig veldig dårlig med United borte i dag,eller gjør det det? Kansje det er greit å få unna denne kampen isteden for å stille et skadeskutt lag og tape mot et middels lag? Uansett,har veldig dårlig tro i dag,10% sjanse for poeng om skadesituasjonen er den værst tenkelige! Djourou vil jeg helst ikke se på midtbanenen! Men Vermalen,ja takk! Føler att jeg ikke helt vet hvor jeg har Rosicky og Arshavin når det gjelder form,sistnevnte har ingenting å gjøre i noe startellver utover sesongen når vi blir friskmeldt for skader/suspensjoner,kunne heller tenkt meg å sett en spillesugen unggutt der,Chamberlain,Lansbury eller Ryo! Uansett...Wenger knows som vi sier :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...