Jump to content

Sesongen 2011/12


bergkampje

Recommended Posts

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Dette blir en vanskelig sesong.Jeg ser det utifra pre season kampene som er spilt at de samme problemene er der som var der i vår. Den omstendelige spillestilen kjøre i Wengers vante stil,men nå sitter den ikke skikkelig. Det har den aldri gjort uten at 1 ellever er på plass og i form.Så er helt sentrale spillere på vei ut,og erstattere er ikke kommet inn enda. Nei denne sesongen er jeg fornøyd om vi klarer en 4 plass. Det kan fort bli den sesongen der vi ryker ut av topp 4.

Link to comment
Share on other sites

Meget svak kamp fra Arsenal og vi fortsetter trenden fra forrige sesong og alle treningskampene.

 

Nærmest ingen kreativitet og vi skaper så og si ingenting av sjanser. Attpåtil mister vi Gervinho i 3 kamper og han var trolig det eneste ordentlige lyspunktet sammen med Vermaelen, Rosicky og Song. Og samtidig kan også Song risikere å miste 3 kamper etter stemplingen av Barton hvis F.A. tar opp saken til vurdering.

 

Dette er ikke et lag som er i stand til å vinne Premier League. Rett og slett. Og når man ser Wenger hiver ut armene og er oppgitt på tampen av kampen så kjenner jeg virkelig raseriet bruser opp i kroppen når det kun er mannens arroganse og naivitet som gjør at vi er i denne situasjonen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/news/news-archive/ramsey-happy-with-opening-day-display?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arsenal-news+%28News+Feed%29

 

Arsenal barely gave Newcastle a sniff at the back(greit nok), were fluid going forward(?) and Ramsey, WHO WAS HIMSELF HUGELY IMPRESSIVE IN MIDFIELD, WAS PLEASED. (WTF ?)

 

I thought we performed well(hvem har opplyst de om dette?), defended well and looked solid from set-pieces(riktig), he told Arsenal.com. We created chances as well but just didnt take those opportunities.


 

All in all, we are very pleased with our performance today.(hvis dette er noe ¨å være very pleased with, har vi problemer) Especially when we went down to ten men, it was good to get a point out of the game in the end.(positive her er at vi ikke slapp inn mål etter å ha blitt ti mann)

 

The players adapted well to going down to ten men and we even created one or two chances at the end. We are pleased with the result. ( å være så fornøyd med 1 poeng mot et tafatt Newcasle lag er for meg sjokkerende)

 

Hvis ikke Ramsey har fått høre at prestasjonen i denne var direkte svak har jeg så mange spørsmålstegn å sette til Wenger og co at det vil ingen enda ta..

 

Nekter å tro at Keown hadde vært fornøyd her

Link to comment
Share on other sites

OptaJoe Opta Sports

15 - If the Premier League had started 26 February (Carling Cup Final weekend), Arsenal would be 15th after 13 games. Beleaguered.

 

Tenkte jeg bare skulle legge inn den her. For min del tror jeg vi kommer til å ligge maksimalt rundt 6-7 plass rundt juletider hvis vi ikke kjøper forsterkninger.

Link to comment
Share on other sites

OptaJoe Opta Sports

15 - If the Premier League had started 26 February (Carling Cup Final weekend), Arsenal would be 15th after 13 games. Beleaguered.

 

Tenkte jeg bare skulle legge inn den her. For min del tror jeg vi kommer til å ligge maksimalt rundt 6-7 plass rundt juletider hvis vi ikke kjøper forsterkninger.

 

Ingen fare - som noen her sier, Wenger ordner en 4. plass!

Link to comment
Share on other sites

Ligger det noe i ryktene om at finansene slettes ikke er orden i Arsenal? Jeg har fortsatt ikke sett det komme fra noen av de store, men Wenger kan da ikke være så naiv som det ser ut til nå?

Har ikke oppfattet noen rykyer på dette.

Tvert i mot ble Arsenal presentert som den tredje mest verdifulle fotbnallklubb. Og det for sjette året på rad.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg til sesongen er god og varm, med flere friskmeldte spillere på laget, og kanskje noen nysigneringer i hus. Jeg har troen på at den godeste Arsene får skuta på rett kurs igjen, selv om seriegull ikke virker å være noe poeng i å snakke om. Denne pølen av pessimisme og artikler som antyder en total sportslig krise gjør meg bare sur. Ikke det at alt er i skjønneste orden, langt derifra. Men jeg føler på meg at selv om det ser mørkt ut nå, så er ikke dette slutten på Arsenal slik vi kjenner det. Av uunnværlige spillere, har vi tross alt "bare" mistet en. Dog var han kanskje den viktigste. Så får vi se hva som skjer med Nasri.

 

Voff voff.

Link to comment
Share on other sites

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny keeper, siden våre to polakker har såpass stort potensiale.

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny venstreback, siden både Gibbs og Traore innehar såpass mye kvalitet

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny midtstopper, siden vi har tre stykker som holder mål

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny defensiv midtbane, siden Frimpong har vist såpass gode takter

Jeg KAN til nød forstå at vi ikke kjøper noen ny ving eller spiss, siden vi har mange alternativer (men hvor gode er de egentlig?)

 

Jeg KAN IKKE forstå det dersom vi ikke får inn en ny, anvendlig og kreativ midtbanespiller. Ramsey og Rosicky har ikke overbevist meg, og vi vet ikke hva vi kan forvente av Wilshere og Diaby.

Link to comment
Share on other sites

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny keeper, siden våre to polakker har såpass stort potensiale.

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny venstreback, siden både Gibbs og Traore innehar såpass mye kvalitet

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny midtstopper, siden vi har tre stykker som holder mål

Jeg KAN forstå at vi ikke kjøper ny defensiv midtbane, siden Frimpong har vist såpass gode takter

Jeg KAN til nød forstå at vi ikke kjøper noen ny ving eller spiss, siden vi har mange alternativer (men hvor gode er de egentlig?)

 

Jeg KAN IKKE forstå det dersom vi ikke får inn en ny, anvendlig og kreativ midtbanespiller. Ramsey og Rosicky har ikke overbevist meg, og vi vet ikke hva vi kan forvente av Wilshere og Diaby.

Jeg KAN være enig med deg når det gjelder keeper.

Jeg KAN være enig med deg når det gjelder venstreback.

Jeg KAN på ingen måte være enig med deg når det gjelder midtstopper. Vi har en som holder mål og ett par som har sine gode dager.

Jeg KAN til nød være enig med deg når det gjelder defensiv midtbane. Jeg forstår din begrunnelse, men ønsker ideelt en forsterkning her.

Jeg KAN forstå dine synspunkt her, og det er ikke den posisjonen jeg først vil prioritere å forsterke.

Jeg KAN på ingen måte være uenig med deg når det gjelder den kreative midtbanen. KJØP KJØP KJØP.

Link to comment
Share on other sites

Trur me må handle for nærmare 700 millioner skal me få eit lag som er godt nok til topp 4.

 

Szczesny, Fabianski, (Mannone)

Sagna, (Jenkinson)

Gibbs, Traore

Vermaelen, Koscienly, Djourou, (Squillaci), (Miquel)

Song, (Frimpong),

Wilshere, Ramsey, Rosicky, Diaby, (Lansbury)

Arshavin, Gervinho, (Ryo)

Walcott, (Chamberlain)

Van Persie, Chamakh, (Campbell)

 

Spillere i kursiv er spillere som vil vere skadd minimum 30% av kampane.

Spillere i parantes har tilgode å vise at dei held mål i toppen av Premier league.

Spillere med uthevet tekst er klare førstevalg og må spele.

 

Her har Wenger ein stor jobb å gjere.

Link to comment
Share on other sites

Trur me må handle for nærmare 700 millioner skal me få eit lag som er godt nok til topp 4.

 

Szczesny, Fabianski, (Mannone)

Sagna, (Jenkinson)

Gibbs, Traore

Vermaelen, Koscienly, Djourou, (Squillaci), (Miquel)

Song, (Frimpong),

Wilshere, Ramsey, Rosicky, Diaby, (Lansbury)

Arshavin, Gervinho, (Ryo)

Walcott, (Chamberlain)

Van Persie, Chamakh, (Campbell)

 

Spillere i kursiv er spillere som vil vere skadd minimum 30% av kampane.

Spillere i parantes har tilgode å vise at dei held mål i toppen av Premier league.

Spillere med uthevet tekst er klare førstevalg og må spele.

 

Her har Wenger ein stor jobb å gjere.

Herregud!! Se hvor svak den stallen er a!! Hva er det som har skjedd?? Vi har rett og slett en ok første 11-er that's it!! Jeg blir kvalm... Wenger, på tide å ta hatten din å gå? Vi må helt seriøst ha 6-7 kvalitetsspillere til for å nærme oss noe. UFF!!!

Link to comment
Share on other sites

Herregud!! Se hvor svak den stallen er a!! Hva er det som har skjedd?? Vi har rett og slett en ok første 11-er that's it!! Jeg blir kvalm... Wenger, på tide å ta hatten din å gå? Vi må helt seriøst ha 6-7 kvalitetsspillere til for å nærme oss noe. UFF!!!

 

Som sagt: Midtstopper, venstreback, sentral midtbane, venstrekant (eller en som spiller på høyre mtp. at Gervinho kan spille på begge, men jeg foretrekker han helt klart på høyre) og backup spiss er noe vi virkelig trenger. Særlig de 4 første med egentlig like stor prioritet hvis du spør meg. Samba/Cahill, Cissokho/Baines (utrolig at vi ikke gikk for Taiwo eller Enrique), M'Vila/Martin og Hazard/Zarate så begynner det å hjelpe litt.

 

Realistisk sett så er sjansen for 4 spillere tilnærmet null. Allerede i mai så mente jeg vi trengte 4-5 spillere som kunne gå rett inn på førstelaget selv med Nasri og Cesc tilstede (dog uten Clichy), men selv med 3 måneder på seg så hadde jeg svært liten tro på det. At det skal skje på 6-7 dager er jo bare helt latterlig optimistisk.

 

Regner ikke med vi får inn noen skikkelig klassespillere før vinduet stenger og at vi ligger på en 7. plass innen jul hvis vi har flaks.

Link to comment
Share on other sites

Herregud!! Se hvor svak den stallen er a!! Hva er det som har skjedd?? Vi har rett og slett en ok første 11-er that's it!! Jeg blir kvalm... Wenger, på tide å ta hatten din å gå? Vi må helt seriøst ha 6-7 kvalitetsspillere til for å nærme oss noe. UFF!!!

Jaja så fortvilet går det an å være. Temker du er ganske lykkelig nå i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...