Jump to content

Sesongen 2011/12


bergkampje

Recommended Posts

Klarer virkelig ikke å bli begeistret av en 17 år gammel gutt som trenger alt fra 2-6 sesonger før han virkelig er god nok for førstelaget..

 

Vi har også allerede Ryo Miyaichi som kun er et halvt år eldre samt at Walcott fortsatt ikke er i nærheten av å være godt nok utviklet enda. Slik situasjonen er mtp. hvordan han har gjort det i Southampton vil han mest sannsynligvis ha mest mulig spilletid og dermed ender det nok opp med nok et utlån.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Ja, vi har tydeligvis to i boks uten at vi har plugget et eneste hull. Penger, om enn relativt begrenset, er brukt og kan ikke brukes på nytt til det som virkelig trengs nå. Jeg misliker å plukke smuler etter at måltidet er over. Jeg antar at det jobbes med saken og jeg er vanligvis en tålmodig sjel, men ikke nå. Jeg er med skam å melde desverre kommet i et "in Arsene we don't trust" modus. Det har bygget seg gradvis opp over 4 sesonger. Jeg misliker det sterkt, men slik er det.

 

Give me a sign Arsene, in the shape of anything that counts for something.

Link to comment
Share on other sites

Ja, vi har tydeligvis to i boks uten at vi har plugget et eneste hull. Penger, om enn relativt begrenset, er brukt og kan ikke brukes på nytt til det som virkelig trengs nå. Jeg misliker å plukke smuler etter at måltidet er over. Jeg antar at det jobbes med saken og jeg er vanligvis en tålmodig sjel, men ikke nå. Jeg er med skam å melde desverre kommet i et "in Arsene we don't trust" modus. Det har bygget seg gradvis opp over 4 sesonger. Jeg misliker det sterkt, men slik er det.

 

Give me a sign Arsene, in the shape of anything that counts for something.

 

Jepp.. man sitter og håper hver eneste dag at klubben skal annonsere et storkjøp eller i det minste en spiller som vil bidra til å styrke laget, men mens United, Liverpool, Real Madrid o.l. allerede er godt i gang med å sikre seg de spillerene som står øverst på lista virker vi tilsynelatende å krangle om småpenger eller bare vurdere situasjonen spilleren er i uten å foreta oss noe særlig.

 

Når man også ser at vi visstnok bydde rundt £16-18M for Phil Jones så gjør det meg ikke mindre bekymret. Vi trenger ikke et 19 år gammelt midtstoppertalent. Vi trenger en som er rundt 26-28 år gammel og som allerede er ferdigutviklet.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen her som egentlig forventer noen trofeer neste sesong?

 

Sånn som situasjonen er nå, virker det som Liverpool, ManUtd, Chelsea og ManCity kommer til å være reale tittelutfordrere og kjempe på toppen neste sesong. ManUtd har allerede et godt lag og forsterker laget enda mer. Det samme gjelder Liverpool som kommer til å fokusere på PL bare.. Chelsea/ManCity har enda ikke startet å bruke milliardene enda selvom de har en god stall fra før av.

 

Vi derimot kan miste våre viktigste spillere (Nasri og Fabregas) og erstatte dem med spillere fra den franske divisjonen og den finske 3. divisjonen osv.

 

Siste året til Wenger neste år, hvis ikke vi vinner noe vil jeg ha han ut! Møkkalei. De som mener at han har gjort det utrolig bra økonomisk sett osv. er for meg bare tull. Ferguson har også gjort det dritbra økonomisk samt dratt i land flere trofeer og hatt suksess.

Link to comment
Share on other sites

Det er fortsatt tidleg i silly season, men slik scenarioet er nå er eg glad vi kvalifiserer oss for Champions League-spill neste år. Eg trur fortsatt det er endel som vil endre seg i sumar, men jo har ikkje noko skjedd innan utgangen av juni blir eg meget betenkt.

Link to comment
Share on other sites

Virker som om flere nærmest har panikk allerede. Overhodet ingen grunn til å avskrive Wenger og Arsenal ennå. Vi kommer garantert til å være helt der oppe, også neste sesong, det er jeg overbevist om. Husk at overgangsvinduet ikke er åpnet en gang. Tror Wenger har full kontroll.

Link to comment
Share on other sites

Ja med den forferdelige avsluttninga vi hadde på sesongen, og med den utviklinga Liverpool hadde på slutten, så kan det bli skummelt. Skulle vi begynne å miste spillere uten å erstatte dem nevneverdig, som vi har hatt for vane. Så kan til og med 4. plassen ryke for vår del.

Skulle nesten ønske Wenger hadde samme vilje\evner som Ferguson, til å ta de grepene som må til. Mangler Ferguson en spiller i systemet sitt, så henter han inn erstatter og til den prisen det kreves. Og så ser du at han klarer å trylle frem pokaler etter pokaler. Og han er heller ikke redd for å sette ut profilene sine om de ikke presterer godt nok, så de får noen kamper på benken.

 

Wenger vær så snill og hent de spillerne vi trenger, ikke så nøye hva de heter, bare de er klare til å prestere nå og ikke om en 3-4år. Vi klarer uansett ikke beholde våre profiler så lenge, så vi må hele tiden bygge fra grunn av igjen......frustrerende!!

 

Vi trenger muskler på midtbanen, arbeidshester!! Solide taklings og løpsmaskiner.....!! Savner egentlig kontringslaget Arsenal, en gang var vi kanskje best i verden på akkurat det!! Selg om så Nasri og Fabregas for å finansier hele greia, la van Persie få den kreative "Bergkamp rollen".

Hadde vi fått inn noen Vieira, Petit og Ljungberg lignende typer inn i laget, så er vi der oppe igjen.

 

Betal Dortmund hva de vil ha for Subotic eller Hummels, helst begge 2 så har vi også forsterket den bakre rekken betydelig.

Link to comment
Share on other sites

Her har vi en mann som mener det samme som de fleste av oss mener.

 

http://www.metro.co.uk/sport/866072-alisher-usmanov-arsenal-must-invest-in-players-now

 

Har registrert det, nå og tidligere. En mann med en agenda. Bare så synd han er styrtrik, østeuropeisk og feit. Jeg har også registrert at han som virkelig har makt tilsynelatende ikke mener noe, men han er jo "silent" så da så.

Link to comment
Share on other sites

Bra generalprøve det her! Benfica er et godt lag, så regner med det blir en optimal oppkjøring til første runde :) Terminlisten blir klar på fredag kl. 10 forresten, usikker på om det står tidligere i tråden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hva er det med Arsenal og transfermarkedet???? Alle overganger til arsenal går jo i sirup heile jævla tiden, masse rykter og ingen action, greit at klubben vil holde ting hemmelig men smerte min tid, hvorfor går ting så jævli sakte, jeg tror arsenal er en meget gnien klubb, noe som fører til at ting står stille eller går rett i dass iløpet av forhandlingene, æ personlig e drit lei av å høre Wenger si at "if the right player to the right price..bla bla...." forbanna tull, arsenal har trengt spillere av høyere klasse enn det vi har kjøpt de siste 5 årene, dette gjelder selfølgelig ikke alle spillerne vi har kjøpt, så nå endelig etter en miserabel avslutning på sesongen skal det endelig skje noe,hva skjer??? masse rykter som vanlig men de fleste som har fulgt arsenal under Wenger vet at det ikke vil komme noen allerede klassespillere til arsenal i år heller, vi sliter i forsvaret men får ikke noe i boks, hadde man utd vært ute etter Cahill eller Samba hadde nok avtalen vært i boks nu, æ blir forbainna, æ lika Wenger og stilen hans med å få opp ungdom men når ungdommen forlater arsenal når de er blitt etablerte spillere syntes jeg at fremtiden ikke ser så lys ut, Wenger klarer ikke å overbevise spillerne at klubben har ambisjoner sånn at de vil bli i klubben. Personlig trur æ dette transfervinduet kommer til å bli en stor skuffelse, når vi har spillere som Cesc, nasri og clichy som er usikkre på fremtiden sin i arsenal kan vi faktisk nok en gang komme tapende ut av en sommer dær arsenal for engang skyld skulle og burde vise muskler i overgangsmarkedet, måtte Wenger vise at æ e heilt på jordet og ta disse frustrerte ordene mine stappe dem opp dit sola aldri skinner.........

Go gunners

Link to comment
Share on other sites

En uke til spillerene samles for å begynne treningen med en høymotivert Carl Jenkinson i spissen.

 

... det er sjelden noe gøy å være Arsenal-supporter i juni/juli. I nyere tid er det egentlig bare Platt/Bergkamp sommeren '95, og Campbell, van Bronchorst, Jeffers, Inamoto og R.Wright sommeren '01 som virkelig har fått meg begeistret.

 

Heldigvis: I august pleier det å ta seg opp. Stikk motsatt av hvordan den typiske Tottenham-sommeren fortoner seg.

Link to comment
Share on other sites

... det er sjelden noe gøy å være Arsenal-supporter i juni/juli. I nyere tid er det egentlig bare Platt/Bergkamp sommeren '95, og Campbell, van Bronchorst, Jeffers, Inamoto og R.Wright sommeren '01 som virkelig har fått meg begeistret.

 

Heldigvis: I august pleier det å ta seg opp. Stikk motsatt av hvordan den typiske Tottenham-sommeren fortoner seg.

 

Pluss Overmars/Petit i juni 97.

 

Thierry Henry kom i vel august ja..... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Pluss Overmars/Petit i juni 97.

 

Thierry Henry kom i vel august ja..... :rolleyes:

 

Overmars var spennende, men likevel et spørsmålstegn grunnet skader. Petit gjorde meg først begeistret i det han begynte å sparke ball.

 

Henry viste seg å være en fantastisk signering. Men om han var bedre enn Anelka var jeg høyst usikker på den gang.

 

Derfor `95 og `01.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...